![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
|
Ich bin - du bist (tror jeg er den nye nabo'n til Jeiform :p)
I dag har jeg kjøpt båt på ebay :eek: |
Sitat:
Båt? På e-bay:eek::eek: Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der) |
Sitat:
Joda, båt fra USA. Men ikke så vedig STOOOOOR båt da - den er hele 76,2 cm lang :D Og så er den litt mosfostret, dvs den er flat på den ene siden så jeg kan henge den opp på hytteveggen og fylle den med blomster :eek: Små gule menn (altså kinesere) legger ut ting for salg på ebay, for der har jeg kjøpt garn, og så har jeg kjøpt masse rare dupeditter og noen stilige skilt fra Monkey Island (England), så det er noen andre enn amerikanere innom der en gang i blandt ;) Forøvrig må ingen sladre til gubben om at jeg kalte England for Monkey Island, for da blir han gæærn, halvt engelsk som han er :) |
-gjort: besøkt ei vennine og fått strikka lit
-hørt: at mannen bemerka energien min var tilbake :) -sagt: at eg skal være med vesla mi ut i morgo så ho fer sykla litt -sett: tegn til sol bakom alt det grå :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hatt høy feber:mad:
Jobba i hagen noen timer alikevel, med tykk dunjakke på:cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
... Funnet ut hvor mye energi en to-åring har. Og at jeg er alt for gammal til å holde følge... :rolleyes:
|
Spist sjokolade til frokost!:D
|
Klødd meg under nesa med chili på fingrene! :eek: fikk åpnet bihulene hvertfall....
|
Sitat:
|
I dag har eg kosa meg med strikketøyet og berre nytt søndagen, til tross for mindre bra vær :)
|
Vært på kveldsvakt på jobb :)
|
Eller i går... hatt det verste migreneanfallet på jord (våknet heldigvis i dag smertefri).
|
... eksamen i historie..
Jeg er ikke nervøs - neida, joda, neida.... |
Hodepine.
|
Rensa i hagedammen:) (med feber:cool:)
|
Hatt det heftigste migreneanfallet på år og dag, men likevel gjort ferdig refleksjonsnotatet mitt. Hurra!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er også ganske daff, men jeg har vært på jobb i hele dag, planta litt etter at jeg kom hjem, vasket noen maskiner med tøy, bakt verdens beste lavkarborundstykker.... og til slutt: kosa meg med 2 glass rødvin... nå er det snart natta for meg, kjenner jeg.
|
Fått 4 på Historie eksamen - å er i strålende humør, så godt humør at jeg kjøpte potetgull til samboeren så han kunne feire for meg.. Jeg spiste lavkarbo mat i stedet ;)
|
- fylt opp bilen med alt som skal med til sesongstart på hytta + ca 50 liter beis :D
|
Hatt så vondt i hodet at jeg snart ramler av stolen :(
|
Bestått midtevalueringen <3
|
Jaa. I dag har jeg bakt to kaker, meldt meg inn på nytt treningssenter, vært i 16. maifeiring i barnehagen, stått i kø, kjørt halve Sarpsborg og Fredrikstad rundt for å finne et par fine, hvite sko i størrelse 27, med en treåring på slep. Aldri en feiring uten litt stress!:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Ååååh... Softis med sjokoladestrø. :love: Hvorfor måtte du bringe dette på bane? ;) |
Det smakte greit. Men ikke mer enn det!:) Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.:p
|
Sitat:
|
Du går ikke glipp av så ille mye!:) One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p
|
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg gått i to 17.maitog (ca 100m i hver, men :D) |
Tilbragte natten til i dag delvis med hodet i dass, delvis i en bøtte... Og jeg var ikke engang på fest i går!
Så dagen ble rolig for min del, droppet å dra til byen for å feire med ungene, men ble hjemme hos Lille Gubben. Han dro ut og feiret med sin familie (søsken, inkelunger og foreldre) mens jeg koste meg hjemme alene i fred og ro. Puslet litt i hagen så nå er det straks klart for å få noen frø og planter i jorda, lille-drivhuset har kommet ut av stallen og småplantene har kommet inn der fra stuevinduet. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01. |