Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   August-startere 2011 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46251)

index 03-01-12 12:42

Sv: August-startere 2011

Gratulerer, prinsen! Begynte i august jeg også, men så ikke denne tråden før nå. Jeg har riktignok ikke kommet like langt som deg, men 14 kg siden midten av august er helt OK for meg. Det er mye raskere enn jeg klarte på VG's vektklubb for noen år siden, og det føles mye bedre for kroppen også. Om jeg klarer å nå målet i løpet av 2012 så er jeg godt fornøyd jeg. Sant å si så er jeg ganske godt fornøyd allerede..

LGT 08-01-12 12:46

Da er jule- og nyttårfeiring vel overstått- for min del har det betydd fri flyt av karbohydrater....Føler meg guffen og oppblåst. Så nå er det skjerpings her! Har også gått opp et par kilo!! Håååååper det er mest vann og at de to kiloene renner av fort, fortere, fortest!!

Parrot 08-01-12 13:19

Gratulerer ketoseprinsen! :gave:
Jeg er fortsatt med, leser på forumet nesten hver dag. Siden august har jeg gått ned ca 10 kg og gubben i huset ca 15, så vi er veldig fornøyd. Vi har fortsatt et stykke igjen til idealvekt og deretter blir det vel et livslangt vedlikehold....Regner altså med å bli her en stund :rolleyes:

ketoseprinsen 08-01-12 16:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Parrot (Innlegg 1279211)
Gratulerer ketoseprinsen! :gave:
Jeg er fortsatt med, leser på forumet nesten hver dag. Siden august har jeg gått ned ca 10 kg og gubben i huset ca 15, så vi er veldig fornøyd. Vi har fortsatt et stykke igjen til idealvekt og deretter blir det vel et livslangt vedlikehold....Regner altså med å bli her en stund :rolleyes:

Thank you people! :)
Ja, vedlikeholdet er i gang her! Prøver å finne kostholdet som passer meg best, prøver meg på en lchf varient rundt 50kbh nå om dagen. Etter å ha tenkt ketolyse i snart et halvår så føles det rart og "usunt" å over doble karboene, hehe. :)
Flinke folk alle sammen, hadde ikke trodd at man skulle holde ut så lenge! Men dette kostholdet gjorde det veldig lett.

ToreH 08-01-12 16:30

Grattis alle andre august startere. Jeg starta også i sept 2011. Nådde målet i nov 2011 med ned 10,5 kg. Ikke superduper lavkarbo, men lavkarbo nok :) kombinert med temmelig mange mil langs veiene.

Holdt vekten nå siden nov og går jeg opp igjen nå, så skyldes det enten at jeg blir lat og slutter trene, eller jeg bestemmer meg for at nå skal jeg gå opp igjen.

ToreH 08-01-12 16:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1279336)
Grattis alle andre august startere. Jeg starta også i aug 2011. Nådde målet i nov 2011 med ned 10,5 kg. Ikke superduper lavkarbo, men lavkarbo nok :) kombinert med temmelig mange mil langs veiene.

Holdt vekten nå siden nov og går jeg opp igjen nå, så skyldes det enten at jeg blir lat og slutter trene, eller jeg bestemmer meg for at nå skal jeg gå opp igjen.

Åh, faen, nå så jeg jo at jeg starta i september og ikke i august....hahaha, har ikke kontroll jeg nei.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.