![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
|
Jeg har gått opp 500 gram denne uken..
|
Gratulerer til JKBB og Kiro! Supert jobbet. Godt at grepene dine funket JKBB, og -20 er knall!
Og velkommen inn Smygen! I dag gruet jeg meg litt til å gå på vekta. Har vært flink og ikke veiet meg en eneste gang denne siste uka, så følte at jeg ikke hadde noen kontroll. Og det har blitt ganske mye sukkerfritt godis denne helgen, noe sjokolade hver dag siden torsdag, og sukkerfri vingummi + sjokolade på kino på fredagen. Men - det ser ikke ut til at det er noen partystopper for meg hvertfall. -2,6 kg. siden forrige mandag!!! :eek: Julemålet mitt etter egen plan var 110, og med et litt justert mål i denne tråden, satte jeg det til -7,6 kg. (av en eller annen underlig grunn....) Nå er jeg i mål med begge to!! yihaaaaaaaaaaa. Ikke for det - det er nok å ta av, så jeg fortsetter videre :D |
Ned 700 til... :)
|
Dere e så FLINKE!!!! Dette går jo så det suser!!
Selv skal jg på vekta onsdag, blir vel torsdag fordi jeg jobber onsdag og tror ikke jeg rekker å få veid. (Om noen lurer: jeg har ikke egen vekt, må hjem til foreldrene mine, som bor i en by 3 mil unna :P Standhaftig og tresk er mine mellomnavn) Håper på minimum 300 g, da er jeg på tosifret! HAr ikke væert der siden gymnastiden for "hundre" år siden.. Så spent på veiing!!! |
Veiedag og ned 300gr:rolleyes:
Hadde nesten ventet oppgang etter siste ukers statistikk:flau: Kiro og JKBB....gratulerer med nådd julemål:) |
Sitat:
|
Nei ikke fornøyd med megselv. Skjønner ikke hvorfor det går så saaaakte nå. blir litt frustrert:mad: Men har ihvertfall gått ned akkurat 10 kg nå da....selv om ikke det føles noe greit akkurat nå. Ja jeg er ei klagemus!!:o
14.09.10: 93,2 kg Oppstartsvekt 22.09.10: 88,2 kg - 5 kg 28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g 05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg 12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg 19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg 26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg 02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg 09.11.10: 83,7 kg - 0,8 16.11.10: 83,4 kg - 0,3 23.11.10: 83,2 kg - 0,2 Total vektnedgang: -10 kg |
10 kg er fantastisk da! Hurra for deg! :D
|
Sitat:
Og hurra for deg og, uforventet nedgang er den beste! ;) |
Sitat:
Men håper på høyere tall neste uke:rolleyes: |
Jeg og!!! Men frykter litt at jeg etter de siste to ukenes medgang har blitt litt "kjepphøy" sånn at jeg fort kan ryke på en kjempeskuffelse om det stopper opp nå.. Gjelder og holde motet oppe og ikke gi seg. Klarer jo dette lett som ingenting! Haha! :rolleyes:
|
Igjen, så utrolig flinke dere er alle sammen, jeg blir så inspirert av å lese om dere og følge denne tråden :)
Selv ble nedgang på 300gr denne uken, ikke så utrolig mye, men det går nedover :ja: Er fornøyd med det, og håper på litt flere gram neste uke :D Heia alle sammen :heia: |
ja-ja, jeg gikk ned den forige uke og totalt gikk jeg ned 11,5 kg! og det er jo supert! Jeg kom over halvveis til julemålet. Men nå regner jeg med at det er over for meg for denne gangen. For nå går det mest sansynlig oppover mot jul. Må nok hoppe av ketolysetoget. Jeg har endelig funnet ut av hvorfor jeg har vert så kvalm og matlei: jeg er nemlig gravid! :D ikke tenkt eller plannlagt dette her men vi får ta det som det kommer :) jeg håper å fortsette med lavkarbo men regner med at det må bli mer Lindberg opplegg enn ketolyse for det funker jo overhodet ikke nå, he-he. Lykke til med nedgangen til dere alle! Jeg kommer nok tilbake for ned til 60 skal jeg etterhvert :)
|
Gratulerer, Moogie :-D Lykke til vidare med Lindberg og bebisen!
|
1 kg ned siden mandag!
|
:( Her er det opp 0,700 kg denne uka :( :(
Kjenner det er vann i kroppen ja:mad: |
07.10.10 104,2
14.10.10 103,6 21.10.10 104,4 28.10.10 103,0 04.11.10 104,4 11.11.10 103,2 18.11.10 102,8 25.11.10 101,8 ! Det er heilt utruleg. Eg veit ikkje kva som gjer det, om det er -mjølk, -nøtter eller -søtning... men det ser i alle fall ut som om det er eitt eller anna som endeleg er blitt riktig i løpet av dei siste par vekene. Belønninga til meg sjølv for å kome under 100 er å farge håret, og eg bestilte henna i går :cool: |
Gratulerer Moogie og Lykke til :)
|
Sitat:
Sitat:
|
Herregud jeg har gått OPP tre !!!!!!!!!!!!!!!1 kg på en uke!!! DET GÅR FANKERN IKKE AN!!!
Jo tydeligvis... Venter uka etterhvert, var på julebord med rødvin fredag, veide meg på ettermiddag i stedet for morgen og hadde spist godt med baconcrisp dagen før veiing.. Men fankern... |
Sitat:
|
Sitat:
Borte vekk i løpet av to tre dager:) |
-7 kilo i juleutfordringen så langt, og -15 kilo totalt. :D :D Wihiiiiii!!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk skjønneste dere, for jeg ble helt sjokka!!!! Mildt sagt.. så nå er det en hard fet linje ;) Skal ikke skuffe og SKAL ned 7 før jul!
|
Sitat:
Prøver å sikte på å gå ned enda 5 kilo til neste mnd, å treffe totalt -20 kilo til jul, det hadde vært kjempedeilig å nå det målet i den "verste" tiden på året for alle slankere og livsstil-endrere. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Denne uka har jeg gått ned hele 1,4 kg!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt utrolig, og jeg er kjempehappy! Har bare 2,8 kg igjen av juleutfordringen og tror kanskje for første gang at jeg virkelig greier det:)
|
Grattis! :D
Her ble det ingen glede, tidligere i uka hadde jeg gått ned, men i dag når det gjelder.. OPP 700 gram! Har trent mye da, så satser på jeg har bygd noe helt enormt med muskler... hehehe.. |
Gratulerer med en overraskende spire i magen moogie! Ikke rart du har kjent på kvalme og lite matlyst..
|
Oooooo yes!!!
29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg 05.11.10: - 3 kg 12.11.10: -0.5 kg 19.11.10: ingen forandring 26.11.10: - 1.5 (!) Det hjalp, etter 2 knallharde uker med en lei forkjølelse! Jeg klarer sikkert ikke 10 kg til jul, siden jeg begynte så seint, men who cares.... :D . |
Sitat:
Supert:heia: |
Takk Libba!:)
Vekta mi har gått opp og ned siste uke, skulle tro jeg hadde mensen. Etter at jeg veide meg den 19. gikk jeg plutselig opp en kilo. Så ned 500 g, og lå der flere dager, torsdag var jeg 99,5 og 99 på fredag. Utrolig svingende. Kanskje det var all den sukkerfrie hostesaften og c-vit brusetablettene? De inneholder jo noen søtning. |
Har ikke vært kjempeflink de siste ukene.. Ikke nå i helgen heller, men håper fortsatt på å klare den siste kg'n før jul som mangler..
Gleder meg faktisk til julen er OVER, alt for mange fristelser som lurer på alle kanter på denne tiden av året... |
Sitat:
Der var du jo.. :klem: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40. |