![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
ups... gått opp 0,4 kg denne uka. men jeg vet hvorfor det har skjedd så da er det greit:) det var verdt det spør du meg:)
|
Hei hei, jeg er her siden 8. januar. da begynte jeg med 97,7 . er per i dag på 86,5 Går veldig greit, har begynt å gå ned etter noen uker vektsstop (måtte kutte ut brøderstatninger). Det jeg savner mest- å spise så mye grønnsaker som jeg ønsker ( har lyst også på epler, kiwi og apelsiner :P ) Vekten er bare en pluss, det som gleder meg mest er at jeg ikke har hatt migrene på mer enn 1 måned og jeg har fått tilbake mensen !! (har pcos, hadde ingen cykluss uten p-piller)
|
Stille på forumet nå.Og det går stille med meg og.Har hatt en påske med små utskjeielser.Litt smågodt, et par grilla wienerpølser og peanøtter. Er ikke lett å la være. Hvordan går det med resten? er det flere igjen?
|
Joda, jeg holder koken, men det går litt trått for tiden.
Påsken var ingen god periode. Men - er på gang igjen nå, og fortsetter prosjektet! :p |
Står helt stille.. stille... stille på vekten.. MEN___- har minsket noen cm rundt midjen ;) så jeg blir værendes:P
|
Joa... står veldig stille her og. Opp 0,6 i påsken:(
Det som er positivt er at jeg til og med har startet journal her inne! Synes 1. april, etter 3 mnd her inne, var et passende tidspunkt:) Det betyr at jeg ikke gir meg:cool: Det er bare å komme på besøk om dere vil:rolleyes: |
Er ikke noe flink til å komme innom denne tråden. Har jo ikke så mye å fortelle heller for det skjer ikke så mye med vekta. Noen få gram i uka
men så lenge jeg ikke går opp skal jeg ikke klage så mye :) Bare litt :lol: |
Lenge siden jeg har vært her inne nå, men jeg holder fortsatt koken. Med unntak av noen dagers utskeielse i form av store mengder Irish Coffee i vinterferien har jeg vært i ketose hele veien. Har gått ned 12 kg siden 7. januar og er veldig happy med det. Syns det går kjempefint, har aldri slanket meg så mye og så "lett" før"
|
------- 20.12 = 109.0
20.12 - 16.01 = 107.0 (ned 2.0 kg) 16.01 - 23.01 = 104.5 (ned 2.5 kg) 23.01 - 30.01 = 102.6 (ned 1.9 kg) 30.01 - 06.02 = 101.9 (ned 0.7 kg) 06.02 - 13.02 = 100.3 (ned 1.6 kg) 13.02 - 20.02 = 98.8 (ned 1.5 kg) 20.02 - 27.02 = 97.7 (ned 1.1 kg) 27.02 - 06.03 = 96.7 (ned 1.0 kg 06.03 - 13.03 = 95.7 (ned 1.0 kg 13.03 - 20.03 = 95.1 (ned 0.6 kg) 20.03 - 27.03 = 93.5 (ned 1.6 kg) 27.03 - 03.04 = 93.1 (ned 0,4 kg) 03.04 - 10.04 = 93.1 (ned 0,0 kg) 10.04 - 17.04 = 90.3 (ned 2,8 kg) Målet mitt var 90 kg, men siden det går så bra og jeg føler jeg har mer og ta av, så la jeg på ekstra 5 kg! :) |
Jeg har kun 0,5 kg igjen til mål!!! Fortsetter på dieten til 1.juli, da har jeg holdt på i 6 mnd, og så får vi se hva bonusvekttapet blir frem til det!
|
Hei, jeg er jente som blir 43 29/3 og jeg startet med Easylife mandag 31/1. Selv om jeg benytter annen måte å endre livet mitt på, håper jeg å kunne hjelpe/få hjelp på veien til et nytt liv i ketose-tilstand.
Ønsker alle lykke til, jeg skal ned 25 kg og er 164 høy. Jeg har 4 barn som skal følges opp (les kjøres og hentes alle verdens steder) og ellers har jeg sittet godt ned i godstolen foran tv. Jeg er på 3. dag uten mat og det går veldig bra så langt. Trener på Spenst 2 ganger i uka hittil. |
FEBRUAR-STARTER! det er meg det... oj oj oj det er mye å sette seg inn i og en mann som ikke forstår noe av dette!(kanskje fordi han skal slutte å røyke når jeg har nådd målet mitt)! Jeg veier 102 kg(men trur jeg må invistere i ny badevekt) begynte på 103...målet mitt er å gå ned i 85 kg i første omgang, jeg har ikke noe problem med å være aktiv når jeg først kommer meg ut! men jeg eeeelsker sjokolade!!!! men jeg er begynt, og det er noe bare det!!!!
|
Altså atte, denne tråden er for de som startet i januar 2010!
Er det ikke en egen for de som startet i 2011? |
oj... ja eg sliter med alle den forumene, innleggene osv så jeg skriver i vei der jeg trodde det passet inn jeg... he he
|
Sitat:
Sjekk dato på siste innlegg, filosofien til den som startet tråden og/eller hvilket underforum tråden ligger i, så er du langt på vei!;) |
Sitat:
|
Sitat:
Selv med 3års fartstid hender det jeg roter fælt for å finne ut av ting her noen ganger!:p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04. |