![]() |
Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
Sitat:
Takke meg til en hetetokt eller 2 ;) |
Sitat:
Kanskje vi er tvillinger skilt ved fødselen ;) |
Sitat:
|
Flere av dere sier dere tar 350 mg,og så øker dere dosen med sånn og sånn. Bruker dere to sorter da eller? Jeg kjøpte Nycoplus sin, og en kapsel inneholder 350 mg. Aldri om den deles for å skille ut 30 mg altså :p:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Så har jeg kjøpt et glass med 30 mg kapsler, også fra Nycomed, tar nå 3 av de om kvelden :) Hvis/når jeg eventuelt på øke mer, skal jeg se om det finnes 100 mg kapsler, og bytte ut de på kvelden med en på 100 mg. |
Sånn ja.... Venter spent på hvordan dette går. Dag to nå...
|
Sitat:
Synes det er litt rart for kirurgen sa det ble en ganske stor operasjon jeg skal ha. Tror jeg står over å se musa de første dagene jeg :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dette gjorde jeg for noe år siden, men det har ikke hjulpet idet hele tatt :mad: Så kunne like godt ha latt være den operasjonen... |
Sitat:
Har jo hatt mange store plastikkoperasjoner som også har vært dagkirurgi og det har alltid gått bra å reise hjem samme dag. :) |
Oi oi oi.... I dag er det 5 dager siden jeg begynte med e-vitaminer, og jeg lurer på om jeg allerede ser forandringer.... Våknet flere ganger av at jeg var veldig varm i natt, men jeg svettet ikke :confused::confused: Så deilig å bare løfte dyna og slippe ut varmen uten å kjenne at en samtidig er søkk våt;) og må snu/skifte dyne og pute + legge på håndkle på madrassen. Blir spennende å se framover altså!
|
Så flott :heia:
Krysser fingrene for at det fortsetter slik, og at varmen blir borte den også :) |
Sitat:
|
Når jeg leser i denne tråden, tar jeg meg selv i å ønske at jeg var en mann:eek::liste:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men skal til hudspesialist til årene for å som jeg kan få det fjernet da. Men synes det er morsomt at dere kaller mensen for frøken rød midt imellom all praten om operasjon i sjeden og sying meg her og der :p Hos meg svinger forøvrig temperaturen veldig, fra fryse, hutre kald til veldig varm. Men jeg svetter ikke, så selv om min søster kan fortelle om at frysing også er en del av overgangsalderen, er jeg nok ikke helt der enda. Jeg tror det har med stoffskiftet mitt å gjøre jeg, siden det likevel begynte å tulle seg i fjor. |
:p Aldri i verden om jeg ville vært mann, overgangsalder eller ikke
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |