![]() |
Sv: Hva leser du nå
Orkideens hemmelighet
|
Hevntørst av Sandra Brown:)
|
"Psykopatene blant oss" av Anne Brudevold.
-Må ta meg sammen her for å ikke skrive tittel og forfatter etc som referanseføring i en oppgave på skolen :p Har det liksom så i fingrene at fagbøker skal skrives på den måten :D |
Catching fire, bok 2 i The hunger games-triologien
|
1984 av George Orwell.
Fascinerende, deprimerende og uhyre dyp! Anbefales :) (Hører den forsåvidt på lydbok, har blitt heeeeelt avhengig av det!) |
Les også A Brave New World av Aldous Huxley!
|
Eg les Hypnotisøren av Lars Kepler :-)
|
Sitat:
|
Sitat:
Er spennende jah!!!! |
Fikk de to förste bindene av Haruki Murakami's 1Q84 til jul, og er naa ferdig med det tredje. Ser det er delte meninger om forfatteren, men selv syntes jeg bökene vae veldig spennende, og naar du först begynner, er det vanskelig aa slippe dem.
|
Sitat:
|
Jeg har akkurat pløyd igjennom Maskeblomstfamilien av Lars Saabye Christensen og Gulldronning, Perledronning av Margaret Skjelbred i forbindelse med skolen, nå skal jeg begynne på første bok i A game of thrones serien :)
|
En feelgoodroman av Emily Griffin : En hjertesak. Den er bra og passet fint som flylektyre. :p
|
Kjell Askildsens "Hundene i Tessaloniki". Alltid evig imponert over det fortetta språket hans, hvor enormt mye som ligger mellom linjene og i det usagte ... Norges siste beat-poet, liksom!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ansel Adams: The Negative. Må friske litt opp i gammel kunnskap :)
|
Gravstille av Arnarldur Indridason. Det skal være sånn fænsi dfh-bokstav der, men nå er jeg for sliten til å lete den fram.
|
Saman er vi mindre aleine
|
Var på loppis nylig og fikk kjøpt to bøker av Mina Thiis, "Fisk Kjøtt og Grønnsaker" og "Supper og Småretter" fra 1932. Mye lavkarbo på den tiden..(bortsett fra rettene med poteter) Jeg fikk i allefall mange gode ideer.
|
Sitat:
|
Invisible monsters av Chuck Palahniuk
|
Sitat:
|
Leser bare fagbøker for tiden (om narrativer akkurat nå), men jeg har bestilt kindle i dag :D Så da må jeg nok lese gjennom denne tråden å finne de beste bøkene å kjøpe :D :D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17. |