![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Sitat:
gratulere:) lykke til videre:D |
Sitat:
|
Sitat:
Gratulerer så mye! :heia: |
Sitat:
Deilig å se at vekta går nedover! Stå på så blir du godt betalt! Lykke til! :heia: |
Sitat:
Supert!!!! Lykke til videre. Stå på! :heia: |
Heihei! Dere er flinke og står på ser jeg! Tror faktisk at jeg har vært i ketose siden jeg begynte jeg også, ikke vært over 15 karber en dag. Går ikke så voldsomt ned enda, tror jeg, men kjenner at kroppen kanskje strammes opp litt? Klærne sitter litt løsere i alle fall! :) Hvordan går det med dere da?
|
Sitat:
Det skjer nok ting, selv om vekta ikke viser det. Jeg er alltid veldig flink til å fortelle andre det (men glemmer det selv når jeg veier meg). Men hos meg skjedde det ikke særlig mye på vektsiden på nesten 1 mnd. Jeg gikk ned 2.5kg første uka, også gikk jeg opp ca 1 kg igjen også stod det for det meste stille før jeg nå gikk ned 2kg igjen. Du vil uansett merke forskjell :) |
Heisann! Hvordan går det? Føler at jeg må planlegge litt mer mat, for det blir innom butikken en tur på vei hjem fra jobb, og da er det vanskelig å finne noe som er bra nok å putte i seg, lite utvalg med ferdige ting der gitt.
Frokost går greit, for det tar jeg jo hjemme, lunsjen har jeg planglagt dagen i forveien, så den har jeg koll på, men det er det der lille måltidet i firetida (lunsj ca 11) som jeg må huske på å planlegge bedre så jeg ikke blir sulten og går i "spisehvasomhelst" fella. I dag ble det å maule kokt skinke på tur hjem... Får prøve å koke egg og ha i boks i kjøleskapet på jobb og ta noe sånt før jeg drar hjem. |
Sitat:
Se om du finner noen oppskrifter på noe som er kjekt å ha med seg, men alikevel godt :) Ellers lønner det seg å ikke bli sulten hvis du ikke har mulighet til å spise noe :p |
I dag er det min bursdag og jeg har blitt hele 26 år! hurra for meg, og jeg avsluttet dagen med en fantastisk runde ZUMBA <3
Jeg er spent på veiedagen min i morgen, tror ikke det har skjedd så mye. Men jeg gikk jo faktisk ned 2.5kg forrige uke. Kan ikke forvente at det skjer hele tiden. Men jeg kjøpte meg en kjole i str 40 og bare det er bra ;) |
Gratulerer så mye med dagen!!! Hurra, hurra, hurra for deg!
Jeg håper du har hatt en strålende dag. Den avsluttet du på en fantastisk måte ihvertfall. :heia: |
Gratulerer så masse med daaaagen! :)
Oppskrift på sånne muffins ønskes, de hørtes geniale ut! :) |
19.6.2011: 92,8 kilo
22.6.2011: 90,5 24.6.2011: 89,9 26.6.2011: 89,8 Nøyaktig 3 kilo ned den første uken. 01.7.2011: 88,3 Nå venter 1 uke i syden. 11.7.2011: 88,6 ER veldig godt fornøyd! 14.7.2011: 87,8 DE FØRSTE 5 ER borte vekk 25.7.2011: 86,9 05.8.2011: 85,1 10.8.2011: 84,5 17.8.2011: 83,9 Et tap på 600gram siste uken er jeg veldig godt fornøyd med! Kroppen slapp taket i denne drøye halvkiloen over de to siste dagene. Jeg spiser min mat og trimmer min trim så får denne kroppen bare gjøre som den vil. Den skal få tiden på seg! Det har jeg lovet! :D Jeg har en følelse av at jeg bygger litt muskler for tiden. Synes nesten jeg kan se det! I tillegg erfarer jeg at jeg er av dem som må passe på både inntaket av kalorier og karbohydrater for å gå ned i vekt til tross for at jeg er i ketose. Sånn er det bare! Jeg får bare godta at jeg er som jeg er. Nyter min mat og trimmer min trim. Blir fortere mett, er ikke sulten og har slettes ikke sug etter søtt. Det siste nyter jeg. Utrolig deilig å være "sukker-fri"!!! Nå venter en uke i varmere strøk ganske så straks. Reiser fredag. Kommer til å gå på vekten den dagen, som også faktisk er på dagen 2 måneder siden jeg startet opp den 19.juni, og deretter blir min veiedag onsdag om 2 uker. Da får kroppen mulighet til å slippe tak i litt vann som jeg eventuelt pådrar meg i varmen. Jeg tror det skal gå greit med inntak av mat og drikke den kommende uken, men skal vel muligens streve litt med å få i meg nok fett. Det blir nok utfordringen. Blir å bestille fete kjøttstykker! :D Hvordan går det med dere? Fortell, fortell! :heia: |
Takk for hilsen, jeg hadde en fin dag:)
Oppskriften skal jeg finne frem i kveld, Men du kan lete på en hjemmeside som heter: lchf Lindemor: kjempe bra jobbet!! Vekta her har gått litt opp, 500gram. Jeg tror årsaken er cola zero, noe feil mat i kantina fordi jeg ikke alltid vet hva maten er. Og jeg tror jeg får mens igjen.....for 2.gang denne mnd. Får se hva som skjer vider! Jeg gikk jo ned mye forrige uke.... |
Her er oppskriften på muffins, men jeg lager også bacon til som blir veldig godt!
Bare steker bacon også, som jeg avkjøler som med soppen også har jeg det opp i røra sammen med resten før jeg steker det i ovnen! http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...og-timian.html |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei allesammen :) Hvordan går det med dere? Hadd en fin helg?
Snikveide meg i morrest, og hva viste vekten? Joda, 83.4 :D rundt -2 kg fra forrje gang jeg veide meg :D Blir spennende å se hva vekte viser på onsdag, da det er veiedag.. |
i morgen er en ny dag. ny uke og nye utfordringer. 8 uker på lavkarbo nå. :p elsker det nye livet mitt:p og ser fremtil flere kiloer som smelter bort..:cool:hehe
takk for god inspirasjon her inne :D |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er rett rundt hjørnet for mensen nå, så tipper vekten går opp igjen til veiedag på onsdag eller noe. Men jeg har sett 83tallet og kan ikke huske sist jeg gjorde det :D Litt alkohol må man jo kunne unne seg engang iblant syns jeg. Alt med måte :p Nå er ikke jeg slik at jeg drikker hele tiden, men tenker jo at dette er den nye livsstilen min som jeg skal leve med. Så kan jo ikke kunne ut all alkohol for evig å alltid da ;) |
Sitat:
Tenk hvor sykt det er at kroppen min reagere på sokker som på alkohol aka gift! Vekta i dag viste 85.6. Wow det var uventa, spent på i morgen! |
Sitat:
Oioi, så bra :) Ja, morgen dagen blir spennende.. Skal måle cm også da, en stund siden sist så håper målene har sunke litt iallefall :) |
Oppdatering:)
Ned 1.4kg fra forrige uke og er nå halvveis til midt 1.mål på 10kg. Har også krympa 6.5cm rundt magen siden jeg startet på lavkarbo!! Hurra |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |