Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Antoinette6 02-05-11 22:31

Sv: Togtråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor (Innlegg 1095863)
Takk, setter utrolig stor pris på mere varme:) fryse gir vekttap :D Håper inderlig du har rett - bli spennende å se på lørdag ;)

Sann mine ord ! :ja:

KimPossible 02-05-11 22:46

Da har jeg kommet hjem etter 2 timer i ut-og-gå-tur-vogna :)
Sliten i bena, men samvittigheten er SÅ mye bedre, har spist altfor mye salte nøtter og sukkerfri sjokkis.. (smugla ombord i toget grunnet rasende, gnagende pms-monter).
Så nå blir det en tur i dusjen, før jeg finner sovekupeen og boka. :D
Natta!

Regret 02-05-11 22:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1095846)
Du går ned når du fryser, tror jeg :)

Jasså du, er det da fritt fram for å ta en naked mile da? :D Det må gjøre godt det haha

tora trollmor 02-05-11 22:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1095909)
Jasså du, er det da fritt fram for å ta en naked mile da? :D Det må gjøre godt det haha

Den var go da. kanskje vi må sette opp ei ekstra trimvogn for denne :D
Ha en fin kveld tog venner. Nå skal jeg finne sovevogna som er godt oppvarmet :klem::hearts:

Regret 02-05-11 22:58

haha ja best å ha den på lukket vogn med advarsler før man kan gå inn :p

Antoinette6 02-05-11 22:59

*vurderer å kle av seg alt og springe frem og tilbake i toget*

. . .og det er jaggu blitt et laaaaangt tog, ja ! :lol:

Regret 02-05-11 23:01

ja herlighet, det hadde blitt en lang løpetur! jaaaaja god trim og om man er naken så går man jo ned. win-win for oss i såfall, kanskje ikke så mye win for resten av passasjerene ;)

Antoinette6 02-05-11 23:06

Mulig enkelte passasjerer hadde tatt anstøt, ja :lol:

VSB 02-05-11 23:15

Ikke alle som er motivert for å fryse seg slankere tror jeg...

Regret 02-05-11 23:51

hehe jeg leste igjennom heeeele tråden jeg og telte vogner og kupéer. Dette var visst et sabla langt tog med 62 vogner! dog sjokoladevogna var visst avkoblet, og det var flere vannvogner som var satt på..

Sovekupé, togleiligheter, spa-avdeling, diskotek, zumbavogn, spinningvogn, vannvogn, stillevogna, svømmekupé, gå-vogna, bakevogn, kontorvogna, utskeielsesvogn, jobbevogna, spisevogna, matvogna,treningsvogna, turvogna, kaffevogna, rengjøringsvogna, badekarvogna, konfirmasjonskupé, selvangivelsekupé, tvvogna, bryllupsvogn, eksamenkupé, skammevogna, frokostvogna, helge-vogna, handlevogna, verandavogna,tivolivogna, småbarnsvogna, kjærestevogna, loppemarkedvogna, husmorvogna, dessertvogna, hagevogna, allergivogna, aktivitetsvogna, lesevogna, veievogna, ryddevogna, festvogna, kinovogna, fysevogna, fornuftvogna, pappahelgvognen, bålvogna, familiemiddagsvogna, scrappevogna, grillvogna, barvognen, sjokoladevogna, kursvogna, lunsjvogna, dusjvogna, serveringsvogna, hvilevogna, planleggevogna, terapivogna, kantinevogna.

mocc@ 03-05-11 06:35

Det var en del vogner.... :)

Rusle inn i frokostvogna før jeg tar turen til jobbvogna og blir der ett par timer idag.. :)

Gerd 03-05-11 06:37

Gårsdagen gikk bra. Var i jobbevogna og så en del i kokkeleringssvogna. :D

Antoinette6 03-05-11 07:33

Fantastisk, Regret ! :heia: Det er jo helt klart at det tydeligvis også er en såkalt skrive-og regnevogn her inne. Takk for togvognlisten ! I like it !

Jeg måååå innom vannvogna en liten stund før jeg går på jobb.

Ha en flott dag, folkens ! :klem:

Og ikke noe snikpåkopling av sjokoladevogner, - det være seg sukkerfrie eller 70 %. Da må man over i sjokoladetoget, nemlig.

monja 03-05-11 07:52

OJ, det var jammen mange vogner. Jeg er i jobbvogna akkurat nå, men burde vært i skammevogna :( Pokker altså. Noen fristet med krone is i går og idag er jeg ute av ketose. Æsj :( Nå har jeg vært i frokostvogna og drukket to kopper med kaffe med fløte og kokosolje. Mat blir det ikke før lunsj idag. Noe positivt er at jeg er 600 gram lettere idag enn igår da :) Ha en fin dag på toget alle sammen :D

KimPossible 03-05-11 08:10

Sliten i bena etter turen i gå-vogna i går. Og alt saltet og de såre bena mine nå, er nok grunnen til at det er blitt 400 g opp til i dag. :rolleyes:
Jaja. er i jobbevogna nå, skal over i vannvogna, og være flink til å ta mange turer innom der i dag.:D

Karissima 03-05-11 10:27

Jaha, i dag var det min tur til å stikke hodet inn i veievogna. Hadde ikke mye lyst men ble gledelig overrasket over at 800 gram var blitt borte vekk :D

Slike togreiser liker jeg :ja:

VSB 03-05-11 12:01

Jeg har tilbragt formiddage3n i sovevogna, er visst ikke helt i form. Litt allergi og litt sliten etter helgen og problemer med å rette opp døgnrytmen igjen... Skal ut en tur snart, målet var å sykle, men mangler litt motivasjon akkurat nå.:(

Hjørdis 03-05-11 12:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1095993)
hehe jeg leste igjennom heeeele tråden jeg og telte vogner og kupéer. Dette var visst et sabla langt tog med 62 vogner! dog sjokoladevogna var visst avkoblet, og det var flere vannvogner som var satt på..

Sovekupé, togleiligheter, spa-avdeling, diskotek, zumbavogn, spinningvogn, vannvogn, stillevogna, svømmekupé, gå-vogna, bakevogn, kontorvogna, utskeielsesvogn, jobbevogna, spisevogna, matvogna,treningsvogna, turvogna, kaffevogna, rengjøringsvogna, badekarvogna, konfirmasjonskupé, selvangivelsekupé, tvvogna, bryllupsvogn, eksamenkupé, skammevogna, frokostvogna, helge-vogna, handlevogna, verandavogna,tivolivogna, småbarnsvogna, kjærestevogna, loppemarkedvogna, husmorvogna, dessertvogna, hagevogna, allergivogna, aktivitetsvogna, lesevogna, veievogna, ryddevogna, festvogna, kinovogna, fysevogna, fornuftvogna, pappahelgvognen, bålvogna, familiemiddagsvogna, scrappevogna, grillvogna, barvognen, sjokoladevogna, kursvogna, lunsjvogna, dusjvogna, serveringsvogna, hvilevogna, planleggevogna, terapivogna, kantinevogna.

:D:D:D Noe for en hver smak mao :ja:

Jeg har vært i vannvogna, kaffevogna og frokostvogna så langt i dag, og ble så sittende fast i vogna med Wi FI muligheter:eek: Men, legger ikke på meg av det da :D

Nnem 03-05-11 13:01

Jeg er i den samme vogna som i forrige innlegg.

Men i dag skal jeg prøve meg på eggemelk. Det blir spenende det:)

Orkide 03-05-11 13:04

Har vært i jobbvogna stort sett i hele dag, men har hatt en kjapp tur innom spisevogna hvor det ble servert rosastbeef med majones og salat ved siden av.
Det var en god avkobling før jeg iler inn i arbeidsvogna igjen
Har forrøvrig vært flittig i vannvogna også:)

Karissima 03-05-11 14:23

Da har jeg vært en tur innom spisevogna. Ble sen lunch på meg i dag men den var vel verdt å vente på. Laks av ypperste klasse og salat :D

Nå går turen tilbake i jobbevogna , stå på mens motivasjonen er på topp :ja:

grotingeling 03-05-11 15:56

Da er jeg endelig ferdig med jobbevogna for i dag, som har vært tidvisavbrutt av treningsvogna, lunchvogna, vannvogna og rushtrafikkvogna :D
Sitter nå i nonsvogna hvor jeg fant trådløst nett, og har inntatt et lett nonsmåltid.
Var ikke helt klar for middagsvogna, men sulten nok til å måtte ha litt mat.
Usikker på hva ettermiddagen bringer, men skal i alle fall ha 10 minutter i sofavogna nå;)

Sunfrid 03-05-11 17:02

Hallo, jeg har virkelig vært på togtur i dag og er passe sliten i hodet.....:confused::confused::confused:
Startet i frokostvogna og kom raskt over i transportvogna, så 4-5 timer i legevogna hvor jeg var igjennom en hukommelsestest som virkelig gjør en stakkar forvirret. -Går på hundekurs om dagen hvor vi lærer å aktivisere hunden ved la den bruke hodet for å "slite" den ut, og jammen tror jeg ikke det virkere på oss tobeinte også....:) Så ble det en ny tur i transportvogna hvor jeg så stakk innom jobb-intervjuvogna, og nå er det en rask tur i mat vogna før det bærer over i sportsvogna.... Phu :p tror det blir tidlig i seng i dag.....

Ha en flott ettermiddag, akkurat i dag er det ypperlig vær til togtur her på østlandet:ja:

jegerjenta 03-05-11 17:02

Sitter her i sofavogna og slapper av etter middag:_plystre:. Har tenkt meg en tur i trenigsvogna i løpet av ettermiddagen, og så tilbake til jobbevogna:forstoikk

streber 03-05-11 17:47

:eek:jeg har klødd på fugleloppebitt istedetfor å sove i natt, så jeg er i syyyykt trøttvogna i dag, med noen avstikkere til jobbevognen i 8 timer, trimmevognen en knapp time, husarbeidsvognen og skal nå i dusjvognen, så MÅ jeg innom husarbeidsvognen en økt til, før jeg KUN skal befinne meg i syyyykt trøttvogna resten av kvelden. Ungene endel borte i kveld, ikke mye mening i mora deres, så DET er nok like greit:o

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.