![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Hei :)
Jeg gjennomførte første dag av level 1 i går når jeg kom hjem fra treningssenteret (40 minutter løping på mølla, og ca 30 min styrke med vekter). Likte opplegget veldig godt, så tar det jo kun ca 20 minutter :) Gjennomførte dag 2 i dag tidlig :) Er det noen som har tatt to økter på en dag?:) Vurderer å ta en økt til i kveld :D Veit ikke om jeg har mulighet til å få gjennomført det hver dag, for er avhengig av å være aleine i leiligheten, siden det er så lite og trangt her:P Men kjæresten er borte fram til torsdag, så skal kjøre på frem til da.. Så får jeg prøve å få tatt noen økter hvis jeg er hjemme fra skolen før han seinere :) evt noen ganger på morgenen hvis jeg drar på skolen litt seinere:P Synes alle her er veldig flinke :D Stå på!!! :heia: |
Nå har også jeg bestilt Jillian Michaels 30 day shred:)
Håper ikke alle er ferdig før jeg får kommet i gang :D Høres ut som dette er tøft. Gleder og gruer meg :rolleyes: |
Så flinke vi er alle sammen! :heia:Kjenner igjen den blæhdag følelsen ja Gerd, sånn dag hadde jeg i går, men man blir så glad når man da alikevel gjennomfører treninga. :D
Gjennomførte dag 7 i dag og det gikk ganske greit. :) Var en tur hos legen i dag og skal jobbe 40 % denne og neste uke og så begynner jeg for fullt igjen. Krysser fingre for at det går greit.;) Bare 3 dager igjen før jeg skal opp til level 2...er litt spent på det.:spent: |
Sitat:
|
Herreguuuuuud det var tungt i dag!! Jeg trodde seriøst jeg skulle svime av. Wow... Jaja, ingen lek denne treningen altså! Men, da var dag 17unnagjort:)
|
Har vært på Zumba og nå er det Jill som roper fra TV'en. Må vel gå og se hva hun vil ;)
Edit: Sånn, da var dag 27 unnagjort - og med stadig mer Natalie-øvelser.....(bortsett fra de frenetiske hoppene på slutten... Datteren min kom og hoppet med meg på slutten - det var som hun hadde en trampoline under seg :-D) |
Har gjennomført dag 13! Like tungt idag. Håper det blir bedre.
|
Har hatt dagens 2. økt med Jillian i dag :D Heeerlig!!!
Så 3 økter totalt på 2. dager:) Dette vil jeg absolutt fortsette med, selvom jeg egentlig bare skulle teste det ut i går ;) Trudde aldri jeg kom til å like sånn DVD-trening, men det er så greit når man ikke alltid kommer seg til treningssenteret ;) |
Flinke alle sammen:heia:
Da har jeg trent dag 1 på level 2:)Det var ikke så tungt så jeg trodde:D |
Dag 28!
Hadde bare max 3 kgs vekter tilgjengelige i dag, så da fikk jeg faktisk til Natalieversjonene av den siste øvelsen med vekter. 5 kgs ble visst for tungt der. Og man må ikke være svett i hendene...:rolleyes: Da er det bare "rockstar-jumps" som jeg ikke klarer, og det får jeg nok ikke til før torsdagen. Min lille datter mente at hun klarte de så bra fordi hun er så flink til å hoppe tau! :) Så jeg plukker opp positiviteten og tenker at jeg er flink til mange av de andre øvelsene :) - og jeg er litt imponert over meg selv at jeg har klart å gjøre dette hver dag og bare har to dager igjen. Det er så lett å si at "i dag tar jeg en liten pause, det passer så dårlig, har ikke tid, osv" men dette tok jo bare 20 min + dusj... Slitsomt, ja, men absolutt overkommelig :cool: |
Godt jobba Gracella :D
28 dager er kjempe bra!! Hva skal du gjøre når du har gjennomført 30 dager? Fortsette med samme programmet?? Gjennomførte min 4. økt (men dag 3) før frokost i dag :) Deilig start på dagen! |
Sitat:
Når jeg er ferdig, skal jeg hvile på mine laubær en dag eller to, deretter tror jeg at jeg skal sette sammen en 20 min miks av dette som jeg kan gjøre 1-2 ggr i uka. Jeg holder på med zumba og litt styrketrening til vanlig og så har jeg lyst til å prøve på litt mavedans og pilates. Så jeg skal fortsette med å være aktiv i alle fall! Jeg hadde også min økt før frokost, spiste litt cocosa og noen pekanøtter først. Sitter med frokosten min nå, faktisk... Men nå er det så seint at jeg må nok kalle det for lunchen min ;) (Lagde meg avokado/lime-smoothie, mmmmmm!!!) |
Hei alle Shreddere!! :)
Jeg er skikkelig i gang også nå, er gøy syns jeg!! I går tok jeg kanskje litt mange økter, men får stå på så lenge jeg syns det er gøy. ;) Effektivt har jeg troa på at det er vertfall, har vært helt drøyt støl i leggene, og også ryggen. Nesten litt godt og være støl i ryggen... Må man ta alle dagene på fase 1 eller kan man hoppe over på toeren om man orker tidligere? Usikker på om det er en slags "prosess" som må følges helt for og få beste resultat? Tror jeg kommer til og ta alle ti dagene av alle uansett egentlig, liker følelsen av og fullføre noe skikkelig! Stå på alle! :D Har forresten holdt på seks dager.... |
Er så fornøyd med vel gjennomført dag 8.:D
Flink du er Gracella...heier deg i mål. :heia: Gleder meg til å få gjennomført 30 dager og så stikke en tur på vekta og så måle seg....blir spennende.:spent: |
Sitat:
Hei Victory....jeg var skikkelig gåen i leggene de tre-fire første dagene....gubben holdt på å le seg skakk når jeg skulle "sprade" over gulvet...men nå på dag 8 kjenner jeg meg bare deilig sliten og litt sånn småstøl.:D |
:heia:
Dag 17 gjennomført og jeg er megasliten!! Jeg gjør nok repetisjonene mer og mer nøyaktig og hardere for hver dag.... Men føler likevel jeg er i dårlig form :p Huet og kroppen jobber ikke sammen om dagen :cool: |
Synes dere er superflinke jeg som trener:)
Dag 14 gjennomført :heia:imorgen er jeg halvveis gitt:D Verker i hele kroppen av dette. synes det er steintungt og sliter meg gjennom hver økt. I morgen skal jeg foresten måle meg. Håper det er noen cm mindre her og der. |
Må si jeg er imponert over dere alle sammen:)
Har noe å leve opp til når min dvd dumper ned i postkassa :rolleyes: :cool: Kjenner jeg begynner å få litt prestasjonsangst :_plystre::):) |
Da var dagens 2. økt gjennomført:) 5. økt totalt, dag 3. Liker det bedre og bedre :) Nå har jeg endelig kjøpt et ordentlig sett med vekter også. Så kjenner det "verker" litt mer i armene ;)
https://mail.google.com/mail/?ui=2&i...885166089-1&zw |
Det har kun blitt shredding på meg denne uka. Har vært så sliten pga mye jobb at jeg rett og slett bare har sovet i stedet for å trene spinning i tillegg. Men, jeg må nok engang si meg enig med Gerd; det er fortsatt like tungt, selv etter 18.treninga..men det er nok fordi jeg tar mer i, og går dypere inn i øvelsene etterhvert. Ingen tvil om at dette er bra trening :)
Begynner å grue meg til level 3 nå..husker at det var dødstungt...det og ;) Bra jobba alle sammen! :D Dere er en strålende motivasjon for meg!!! |
Sitat:
|
Jeg har målt meg idag. 18 cm mindre her og der, det meste fra magen:D - 6 cm under brystene og -8 cm på det smaleste rundt livet. - 2 cm på hofte, lår og armer.
Nå fikk jeg god motivasjon til å fortsette shreddingen. |
Sitat:
Sitat:
Fikk meg en økt i går kveld etter jeg kom fra spinning, men i dag orket jeg heller ikke stå opp og ta det på morgenen, så da har jeg vel bare noe og glede meg til, til jeg kommer hjem! ;) |
Da 18 gjennomført :heia:
Det var hardt, svetten rant som en sil, og musklene skreik! :p |
6. økt med Jillian ble gjennomført før frokost i dag :) (dag 4). Det blir nok en økt i kveld også :) Liker dette treningsprogrammet :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |