Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=136)
-   -   Prøvere (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38524)

lucifine 31-08-11 20:25

Sv: Prøvere

Heia Dakota!!!

Bøtt 31-08-11 20:33

Tvi tvi krysser også alt jeg har for deg Dakota:klem:

Cho 31-08-11 21:35

Krysser alt jeg har for deg, Dakota:klem:

Klara 31-08-11 21:42

Bøtt! Hvordan går det med deg?

dakota 01-09-11 18:02

Yahoooo!!! HCG'en viser helt perfekt og normal stigning - jeg er GRAVIIIIID!!! Tenk da - etter all den blødningen, hvem skulle tro at et lite frø (eller to) fremdeles klamrer seg fast??!! Årh, har brukt så mange dager på å psyke meg ned og forberede meg på det verste, nå må jeg skru meg opp igjen og tenke positivt! Så gjelder bare at spiren(e) fortsetter å henge inni livmoren min :D Tenker jeg tar en ny hcg i neste uke, jeg orker ikke vente til UL i uke 7 igjen for så å se en tom livmor. Men akkurat nå er jeg gravid, jenter!!!! :D:D:D

Bøtt 01-09-11 18:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dakota (Innlegg 1197472)
Yahoooo!!! HCG'en viser helt perfekt og normal stigning - jeg er GRAVIIIIID!!! Tenk da - etter all den blødningen, hvem skulle tro at et lite frø (eller to) fremdeles klamrer seg fast??!! Årh, har brukt så mange dager på å psyke meg ned og forberede meg på det verste, nå må jeg skru meg opp igjen og tenke positivt! Så gjelder bare at spiren(e) fortsetter å henge inni livmoren min :D Tenker jeg tar en ny hcg i neste uke, jeg orker ikke vente til UL i uke 7 igjen for så å se en tom livmor. Men akkurat nå er jeg gravid, jenter!!!! :D:D:D

Fantastisk ,er så glad på dine vegne:klem:

Klara 01-09-11 18:37

Fantastisk, Dakota!!! Hurra! :heia:
Det var gode nyheter, så flott at spiren har klamret seg fast! Ja, ta en test til, så slipper du å bekymre deg :klem:

:heia:

Bøtt 01-09-11 18:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Klara (Innlegg 1196854)
Bøtt! Hvordan går det med deg?

Åh ..det går fint med meg Klara ,takk som spør:love:

Er 14uker nå og magen er komt :)har vært veldig kvalm men håper det kommer seg snart.Skal på UL i begynnelsen på oktober ,da har vi bestemt at vi vil vite hva det er der inne:DJeg tror mest på jente da siden dette svangerskapet er helt ulikt mitt første...

Du da Klara ?hur går det?

lucifine 01-09-11 20:50

Så flott Dakota! Gratulerer!

Klara 01-09-11 20:56

Så hyggelig å høre at det går bra med deg, Bøtt!
UL blir spennende!

Jeg går og venter på at testene viser to streker, eller at mensen kommer så vi kan komme oss til IVF. Så jeg kommer snart etter, håper jeg i hvert fall veldig på!!

Moe 01-09-11 21:12

Sitat:

Gratulerer!! :D

dakota 02-09-11 10:58

Tusen takk, alle sammen!

Bøtt, spennede med UL! Og Klara, lykke til med streker eller IVF!

dakota 02-09-11 10:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bøtt (Innlegg 1197496)
Fantastisk ,er så glad på dine vegne:klem:

Takk :D

Hvordan går det med lavkarbokostholdet nå som du er gravid og kvalm?

Bøtt 02-09-11 12:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Klara (Innlegg 1197611)
Så hyggelig å høre at det går bra med deg, Bøtt!
UL blir spennende!

Jeg går og venter på at testene viser to streker, eller at mensen kommer så vi kan komme oss til IVF. Så jeg kommer snart etter, håper jeg i hvert fall veldig på!!

Åh ja det hadde vært kjekt om du kom etter nå:)
Tvi tvi:klem:

Bøtt 02-09-11 13:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dakota (Innlegg 1197986)
Takk :D

Hvordan går det med lavkarbokostholdet nå som du er gravid og kvalm?

ÆH...ingen kommentar egentlig:p:o

Nei jeg har vært veldig kvalm så jeg har bare spist det som falt meg inn,det går i mye grovbrød faktisk:)og sjokolademelk:)
Jeg har sluttet å røyke også så jeg har gått litt opp i vekt ja.Men jeg tar ikke helt av da spiser med måte.
Så får jeg heller ta tak etterpå iallefall når det lavkarboen:)

Noenkiloformye 02-09-11 13:07

Sitat:

Gratulerer så mye :stortsmil:heia::heia::heia:

Oktober 02-09-11 13:25

Gratulerer så mye, dakota!! En inspirasjon for oss andre :)

Klara 02-09-11 19:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bøtt (Innlegg 1198060)
Åh ja det hadde vært kjekt om du kom etter nå:)
Tvi tvi:klem:

:klem:

Cho 02-09-11 21:43

Så bra Dakota, gratulerer så masse:heia: :klem:

Klara 03-09-11 10:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dakota (Innlegg 1197985)
Og Klara, lykke til med streker eller IVF!

Tusen takk! :klem:

Noenkiloformye 04-09-11 12:52

Jeg har ligget på 15g karber om dagen en stund, men nå blir det til at jeg spiser meg sakte opp til 100g per dag..........

Klara 04-09-11 13:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye (Innlegg 1199390)
Jeg har ligget på 15g karber om dagen en stund, men nå blir det til at jeg spiser meg sakte opp til 100g per dag..........

Å, er det ting på gang?? Håperhåper! :smile:

Noenkiloformye 04-09-11 14:08

Testet positivt i dag :D CB med ukeindikator. Kom opp Gravid forholdsvis fort, 2-3 uker :D Vil tro jeg er sånn ca 5 uker på vei, men aner ikke. Syklusene etter aborten har vært på 26 og 25 dager, men det normale for meg er 31.
Dette blir spennende. Alle gode ting er 3 var det ikke så? :o

Klara 04-09-11 14:10

Hurra!!! :heia: :stortsmil

Det var goode nyheter, altså! Jo, jeg tror absolutt alle gode ting er tre!

Masse lykke til med svangerskapet :klem:

Moe 04-09-11 14:21

Åå, gratulerer så mye! :D Lykke til!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.