![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Ps er det noen av dere som har bestilt noe fra http://www26.netrition.com/low_carb_products_page.html ? Virker som om det er mye snadder der.. Lurer på å bestille
|
Sitat:
|
Jesus... Startet dagen kl 5.50 med en skikkelig diarèbleie fra minsten... :eek: Hørte det bobla godt, så da var det bare å stå opp! Vekta viste 700 gram mer enn i går, så alt i alt en kjip start på dagen.. :rolleyes: Spiste sikkert litt lite i går selv om det er lavkarbo, så kjører på med kyllingsalat til frokost. Skal være flink å spise ordentlig i dag, så håper det ordner seg til i
morra! ;) |
Jeg har ikke bestilt fra nettbutikker, men tenker jeg skal prøve meg engang, hvis jeg begynne å bli lei;)
Ja det var en kjiip start på dagen:( Og jeg tror det kommer seg hvis du får i deg nok karber. Jeg følte jeg gikk opp når jeg spiste altfor lite. Jeg for min del, har gått ned 100 gram siden i går:D:D |
Sikkert karbene det manglet på ja... Er vel såvidt jeg fikk i meg 5 gram i går tror jeg.. :rolleyes:
|
Hurra for 100 gram ned 65kgmamma! :)
|
Jippi for mamma =)
Teddy har du en vekt som er digital ? jeg gikk på min 3 ganger etterværandre i går.. alle gangene viste det forskjellig først hadde jeg gått ned å så vips hadde jeg lagt på meg 500 g |
Hurra - veiedag på tirsdagen jeg, og den viste 0,4 ned. Jeg har følt jeg har stått stille denne uka, men det ble visst litt de siste par dagene likevel. (jada, jeg klarer ikke la være å snik-veie meg innimellom, derfor jeg syntes det stod så stille). Puh. Ikke mye, men ned er ned. :D
Det er smørbrød til lunsj på jobben idag, har skrapa pålegget av to og gått i skapet og funnet en fibberrik solsikke med et usannsynlig tjukt lag med philadephia på. Igår laget jeg som tilbehør til svinekotelettene en god brokkoli og blomkål-mos med en stor klatt smør og en god dæsj fløte oppi. Brukte blenderen, det ble jo kjempegodt, og jeg som ikke er så glad i kokt blomkål engang! Barna fikk potet og gulrot-mos, så fikk de bittelitt grønnsaker i seg de også. Ville ikke smake min lysegrønne nei... Skal jammen bruke den gode blenderen min oftere! |
Sitat:
|
Takker og bukker:p Jeg er kjempe fornøyd siden jeg har mensen i tillegg..
Sitat:
Jeg også snik veier meg, det er fordi jeg liker å ha litt kontroll:stortsmil hehe Jeg har egentlig veiedag mandag, men tror jeg bytter til søndag:D Nå tenkte jeg skulle ha litt lunsj, Tenkte å lage noen oste chips. Er ikke så veeldig sulten så gidd ikke lage meg noe salat. |
Jeg kan ikke veie meg bare en gang i uka. Det skaper alt for høye forventninger, og hvis jeg har lagt på meg, eller gått ned mindre enn jeg trodde, blir jeg kjempeskuffa, å får lyst på sjokkis...:o
|
Sitat:
|
Sånn her vil jeg se ut når jeg er ferdig: http://images2.fanpop.com/images/pho...8-1024-768.jpg
|
haha det var visst et gigantisk bilde....sorry:) Skikkelig badass, uten å være sånn harry-harry. jepp....hmm.....lurer på hva som skal til hehe. Har allerede langt svart hår og brune øyne. Må bare miste 20 kilo, trene i et år, på et mystisk vis få store kysse-lepper. Ja også den brystløftet vi snakket om tidligere hehe. Ja også må jeg få meg litt mer attitude.
|
Sitat:
De 20 kiloene kommer snart til å forsvinne:D Og trent kropp får du i løpet av de 20 kiloene:D ( hvis du trener i tillegg) Og resten kan du bare kjøpe:p Jeg vil gjerne ha kroppen til Angelina Jolie jeg da=) Og gjerne øynene hennes:love: Og kanskje lippene også:hearts: Eller så kan jeg jo også få kroppen til jessica alba, eller Megan Fox, Cheryl Cole , Kelly Brook , Beyonce Knowles, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Katie Price , Rihanna hoho.. Fant en liste om hvem kvinner ville ha kroppen til:geip: |
Jeg veier meg hver morgen, ikke sjans i h***** at jeg klarer å vente seks dager mellom hver gang. Nå er endelig vekta på vei ned igjen. Syns ikke vinene og risen var verdt tre dager med oppgang. Er i hvert fall 200 gram mindre enn det minste jeg har veid på kuren. Bedre enn ingenting.
Pcn var nede i går, og ser at er man borte en dag, kommer det hundre nye innlegg. Lønner seg å følge med hele tiden! Ser at dere har oftere mensen? Er det vnlig på ketolyse? Jeg har aldri hatt regelmessig mensen, men nå, andre mens etter fødsel, fikk jeg 29 dager etter første dag av forrige, kanskje det endelig er på vei til å bli en normal syklus her. Men vil ikke ha mensen annenhver uke som jeg ser noen har her, er det pg ketolyse eller har du alltid hatt det mona? |
|
Sitat:
|
Jeg tror jeg blør mye pga at mensen er på vei tilbake etter fødsel. Men jeg blødde ikke noen ting før jeg begynte på ketolyse.. Men håper jeg slipper å blø hver j**** uke.
Var på spinning i går og er helt øm i dag pga bindet! :mad:Skal på onsdag også og håper jeg kan bruke truseinnlegg da. Kan ikke bruke tampong pga jeg blør for lite.. Kjempe kjiipt!! :_oppgitt: |
Ja. Min første mens, om man kan kalle det det, etter fødsel var kjempe kjempe lite i åtte dager, og nå har jeg hatt mensen i syv dager og blødd som om jeg spontanabborterte. Helt sykt. Jeg har alltid blødd normalt/lite men denne gangen måtte jeg bruke de grønne tampongene. De er jo som en penis! :p
Håper ikke det fortsetter sånn. Men da har kanskje ikke ketolyse en påvirkning, det ville jo vært rart uansett. Men en gang i mnd holder for meg, i hvert fall hvis det blir en sånn flom! Kan du ikke bruke de minste da, de gule? |
Sitat:
Ja herregud, kan jo selvfølgelig bruke de:rolleyes: Har helt glemt at det finnes flere typer.. har bare brukt first price sine. Det er vært passe før. Off ja de grønne er vel store ja. Hehe:p |
Sitat:
Hehe:) Hun er fantastisk. Men jeg synes hun var litt for tynn da. Dama mi hadde jo forsåvidt det også. Men angelina er vel litt høyere. Jeg hadde ikke tenkt på det før men når jeg fant det bilde til morgenen i dag tenkte jeg at kanskje jeg kan lage en bakgrunn til dataen, av kropper jeg vil ha:) Som en motivasjon liksom... Jeg og har mensen mye mer, har lest at syklusen blir litt rar på begynnelsen av ketolyse. Jeg har hatt mensen 3 ganger på 6 uker. Fikk i dag tidlig igjen, ble litt sjokkert. Forresten, lurer på om det er noen menn som leser denne tråden...mye snakk om mensen og hengepupper haha. |
Hehe, det gjør ikke noe Val, for de vet ikke hvem vi er :) Det som er så greit. Og vi gjør jo noe med det! Så de bare stay tuned :) Hengepupper bli vel ikke bedre med vektnedgang, men holder motet oppe!
|
Nå er det vanskelig å være på diett...:( Det er mye som skjer på en gang, bl.a går vi bare og venter på at farmora til mannen skal dø og det er en skikkelig påkjenning. Jeg klarer ikke slappe av, strammer magen og kjenner at jeg er stressa konstant. Jeg er tom for krefter og lengter etter å dytte innpå masse sjokolade og få meg et blodsukkerboost, bare sånn at jeg kan føle meg litt bedre, bare en liten stund... Jeg går jo ikke ned i vekt heller når jeg stresser sånn, og det tar motivasjonen min. :( Sukk.
|
Ush, så dumt. det er lett å snu seg til gamle vaner når noe er vanskelig. Og at du ikke går ned er jo kjempedumt i seg selv, det vet jeg. Kanskje du kan spise noe som demper lysten litt? Lag noe godt og karbovennelig, noe som passer som lørdagsgodt. Litt bacongull, eller lag gele av fun saft og gelantin og putt krem oppå, eller sterk kakao med krem? Vet at det ikke er det samme som en god plate med sjokkis da, men det kanskje hjelper litt?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |