![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Utropstegn derimot er jo et uttrykk for følelse i seg selv, og dermed passer det best at emoticonet kommer rett etter det. Synes jeg :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ordet BAG er jo norsk da... Fra baggi som betyr veske/pakke. Det måtte bare en runde rundt om i verden før det kom tilbake.
|
ketsjup er også fint :P og sjampo :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Men, ja. Det hadde vel ikke så me med saken å gjøre. Er det ingen som har en krumkakeoppskrift? |
Er det mulig å bli TYNN med lavkarbo uten å trene?
|
Sitat:
Spiser du naturlig/lavkarbo, så vil kroppen gå til en naturlig størrelse, og det er nok et stykke fra å være (dagens ideal-)tynn. Vi kvinner skal ha et fettdepot på kroppen (forsåvidt gjelder det for menn også). Trener du, så vil du få mer definerte muskler, alt etter hvordan du trener. Jeg tror ikke man kan trene seg tynn. Selvfølgelig kan man sulte seg og trene kun for å forbrenne kalorier. Da vil man miste fett og muskelmasse og tilslutt bli... tynn :(. For økt fettforbrenning, bør man trene de store muskelgruppene, dvs lår og setemuskler. |
Faren min er vanskelig å kjøpe gave til, men så kom jeg tilfeldigvis over røykeovn på nettet og det tror jeg virkelig han hadde likt. Noen som har noen erfaringer med det? Funker en til 4-500 kr på biltema/clas ohlson greit, eller må man kjøpe noe skikkelige greier ett annet sted?
|
Har hørt av en kompis at den på clas ohlson funker fint :)
|
Er det noen som vet hvordan man lager hjemmelaget baconsnacks? Så kan man jo salte og krydre som man vil selv.. Er dem friterte? Stekte? Dem er jo veldig porøse, minner jo ikke meg om kjøtt i det hele tatt.. Noen som vet?:D
|
Sitat:
|
Dei ein får kjøpt er nok frityrsteikte.
Fann ei amerikansk oppskrift som er omnsbasert Desse posnar jo veldig opp! Søk på pork rinds eller cracklin, så finn du nok noko! Denne oppskrifta såg jo relativt grei ut. |
Sitat:
|
Trur kanskje ho meiner baconsvor, Carisma...
|
Men de friterer tørka baconsvor. Hvor får man tak i det?
Jeg har et spørsmål: Hva er frelse for Max Weber? Har muntelig eksamen klokka to og nå har jeg glemt alt jeg kunne i går! Aaaaaaaah!! Et annet spørsmål er hvorfor jeg sitter her..? :p Juleferie om fem og en halv time! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
mente så klart svor ja :P
|
Sitat:
http://www.gronbergsport.no/files/thumb/abu.jpg Men så var det å finne slike da... Får sende noen av søsknene mine på leting i friluftsliv-butikker i Stavanger og Oslo. Takk for tips! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg lurer på hvorfor jeg har klart å overbevise meg selv om at smultring er en ok karbohydratkilde? :flau: :_plystre:
|
Sitat:
|
Nærmeste innvandrersjappe har for øyeblikket kokosmelk til 3,90 kr per boks. Merket er "Exotic food thailand". Ingredienser: Kokosnøttekstrakt 60%, vann, E223. Næringsinnholdet oppgir 8,1g karbohydrat per 100g. (Lister ikke fiber etc.)
Jeg forstår ikke hvordan det blir så høyt karbohydratinnhold? Bør jeg ikke hamstre disse boksene? :cool: |
Sitat:
Bali kyllingsuppe/gryte 4 kyllingfiléter (eller ca 5-600g kylling) 1 løk 1 paprika 2 bokser kokosmelk (helst den fete du finner i innvandrerbutikker) Gjerne litt baconfett (jeg sparer på baconfettet fra steking og bruker det i sauser og supper) Litt raspet ingefær (noen cm) Karri Pepper Noen fedd hvitløk (alt etter hvor glad du er i det. Jeg er veldig glad i det og brukte 6 fedd) 2 ts chilipasta (sambal oelek) eventuelt noen spiseskjeer Cocosa Extra Virgin når gryten/suppen er ferdig kokt. La smelte og rør godt. Stek kylling og finhakket løk. Kutt opp kylling og finhakk paprika. Bland alt (bortsett fra kylling og Cocosa) sammen i en gryte og kok opp. Eventuelt vann i hvis du vil ha den tynnere. Tilsett kylling i biter i slutten av koketiden. Ferdig. Jeg liker godt rå løk, så jeg stekte bare halvparten av løken og halvparten av paprikaen. Kjente ikke noe til at løken var rå. Men så hadde jeg veldig små biter av både løk og paprika. Har en grønnsakskutter som er fiiin til slikt. :snill: http://forum.lavkarbo.no/attachment....1&d=1281806642 |
Sitat:
|
Hvor lenge varer egentlig en blekkpatron, hvis man stort sett bare bruker den på vanlig papir, mest tekst, og nesten ingen bilder? Og brukes fargepatronene også når man skriver ut svart/hvitt, hvis man ikke angir gråtoneutskrift?
Plutselig virket ingen av fargepatronene mine (har separat for hver farge), og uten advarsler om for lite blekk også. Prøvde dyprens, men det ble ingen farger likevel. |
Syklusen min har tullet seg til litt igjen, og det gir for tiden smertefulle utslag i brystene! De er steinharde, en halv gang sin vanlige størrelse, og veldig, VELDIG vonde (kan ikke ligge på magen f.eks). I tillegg klør det veldig, tror det er fordi de "sprenger" fra innsiden. Noe jeg kan gjøre, utover å håpe det går over? Orker ikke gå med dette i seks uker til og håpe det retter seg da :o
|
Går ikke du til akupunktør, da? Ville spurt der, kanskje?
Evt få deg resept på progesteronkrem, som kan smøres på brystene. Virker i hele kroppen (bedre hormonbalanse), men lindrer også lokalt der du smører det på. |
Sitat:
|
Fant ne som heter dampepølse på rema i dag,med lite karber! Noen som har prøvd??
|
Sitat:
(Hihi, snodig å snakke om slikt igjen, gjorde det jo omtrent kvar dag då på den tida, lenge sidan sist!) |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |