![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Kyllinglår, crispisalat, tomat, paprika, reddik og cf:ja:
|
Har spist fløtegratinert kjøttdeig med selvplukket ruccola (smaker mye bedre!!), cherrytomat, vårløk, gressløk, agurk. Med rømme/hvitløkdressing til.
|
Nakkekotelett med blomkål og brokkoli :)
|
ble laks,salat,avokado,løk og rømme idag:)
|
Kjøttdeig, broccoli, blomkål med creme fraiche og ost på toppen, inn i ovnen.
|
Kokosmelksuppe med søtning og kanel.
|
Baconpølse m/ost og blandet salat ( tre forskjellig salattyper, paprika,agurk,fetaost og litt vårløk ):)
|
Jeg har jobba som en helt i hagen i krig mot ugraset. Ble derfor en veldig enkel middag av grilla kyllinger, salat og Thousand Island dressing
|
Judas Priest med kyllingkebabsalat til dessert! \m/
|
Er blitt litt matlei :( men finner vel på noe - her er jo mange gode tips og oppskrifter :)
|
Sommerkoteletter med blomkålris, chili og tomatpuresaus.
|
Chili-pølse med strimlet squash og raspet ost over :D
|
Asparges og skinke.
|
Utrolig enkel middag i dag;
skar opp et blomkål, en halv paprika, 2 neper og la den i ei ildfast form. Tømte over en pakke frosne grønnsaker (festblanding). La over to blokker med frossen torsk. Tømte over ca 4 dl fløte og tok noen gode drag med med pepperkverna over det hele. Mens det stod og koste seg i stekeovnen tinte jeg noen frosne reker som vi hadde over fiske/grønnsak-panna. |
Sitat:
Pleier bare å digge Judas, jeg :rolleyes: |
Taco uten tacolefse i dag, namnam!:)
|
Sitat:
|
Da har vi samme musikksmak!:D
|
Mongolsk på Djengis :D
|
I dag blir det kjøttdeiggryte med bl.a. bacon, sopp og rømme + blomkål og broccolimos.
|
Spiste cæsarsalat på Egon i dag. Presiserte at jeg ville ha uten brød og mais, og personen i kassa skrev det til og med inn i kassa, men fikk servert salat med masse mais, brød og krutonger. Gadd ikke klage på det og vente på ny mat, så la bort brødet og krutongene, men spiste maisen, håper ikke det gikk utover ketosen :/
|
I dag feira vi bursdag til ene guttungen.
Menyen ble derfor: Helstekt indrefilet av okse, stekt sopp, chili og bacon i fløte + dampa norske blomkål og broccoli og ovnstekte basilikums-tomater. Til dessert ble det Himmelsk Lapskaus og kaka ble enkelt og greitt sukkerbrødet til PC-snuppa dekket med friske jordbær og lavkarbo-sitronfromasj over der. Et lett dryss med høvla mørk sjokolade var pynten. |
Squash, asparges og selleri-curry. Namnam!
|
I dag var det bursdagsfeiring av min far så jeg har spist litt mere enn jeg pleier, men ringte mor i går og spurte om hun hadde mulighet til å ta hensyn til meg. Min mor vet hvor viktig dette er for meg så det er ikke noe problem å spørre om det hjemme. Hun skal selv begynne på lavkarbo snart, hun driver bare å manner seg opp sier hun.
Men hun lagde grillet laks, spiste 2 stk og grillet sommerkoteletter, spiste 1 halv, salat ved siden av. Til dessert lagde jeg selv ( hadde tatt med meg) pisket krem, litt blåbær, litt jordbær og noen biter med 70% kakao sjokolade. Ble egentlig litt overmett, men jeg har jo holdt meg til lovlige ting:) Storfornøyd med at jeg greide og motstå mors hjemmelagde potetsalat....den er jæv... god nemlig, men jeg holdt meg på matta..:) |
Curry igjen. Elsker curry. XD
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07. |