![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
kh:8g prot:40g fett:11g kostfiber:33g energi:293kcal pr 100g Ligner det på ditt?=) |
Hei alle sammen:)
Har hatt sykdom i familien, så jeg har ikke vært så 'flink' med kostholdet mitt de siste ukene. Det har jo, som ventet, resultert i ett par kilo opp og maaaange ekstra cm:( For prøve å ta tak igjen nå. Får så masse inspirasjon av å lese hva dere alle skriver og om deres erfaringer. Tusen tusen takk til dere alle sammen:) |
Så bra lille venn at du blir inspirert. Her er veggen bred og taket høyt! Du kommer tilbake på sporet etter den lille avsporingen skal du se. Legg det bak deg, se framover og sett i gang!!
Og damer: for noen skravlekjærringer. her går man seg en tur og så er det kommer til TO nye sider! Herlig er det. Jeg kommer med airbagen min på den stranda damer! Stiller i bikini også; sammen er vi sterke vet dere! Ser dere har en diskusjon om BH... jeg må også ned i cup men ikke i str rundt:o. For øvrig synes jeg det er skikkelig nedtur når jeg tar av bh'en på kvelden og alt bare slippes rett ned. Sa vi heng sa vi:eek:? Vi har pakket (les: gubben har pakket) bilen, og vi er klar til take off. HVor turen går vet vi ikke, da vi kjører dit været ser best ut. Satser på overnatting på hotell, men har med telt og soveposer hvis det skulle bli nødvendig. Kommer til å stikke innom på telefonen for å lese så får vi se om jeg skriver noe. Stor klem til dere alle! :klem::klem::klem::klem: |
Gooood tur Dollsine!!!
Nyt det, len deg tilbake og kos deg grenseløst! Klem-klem-klem! |
Sitat:
Den typen jeg har 54.1g fett og bare 3,7g karber pr 100g. Hvis det er dette du har brukt, får du nok litt ekstra karber og en lavere fettprosent på ditt brød.:rolleyes: |
Lille venn: Velkommen tilbake, så koselig å se deg igjen! Heng med, så kommer du nok på rett kjøl igjen;)
Dollsine: Kos deg masse masse på tur kjære du. Håper dere møter solen og får noen deilige dager:klem: |
Håper du kommer deg greit inn i det igjen Lille venn, og at ting er bedre mtp sykdommen nå :klem: Og her er det mange å støtte seg på vet du, og det må du bare bruke for det det er verdt :suss:
Sitat:
Dere kan komme hitover, sola skinner og det er behagelig temperatur :ja: Men det er vel meldt regn i morgen trur jeg, og det er kanskje ikke så attraktivt når man kan risikere å havne i telt :p Håper dere får en kjempefin tur uansett hvor dere havner og at du ikke blir for lenge borte fra oss :o :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Så kan du jo lete og se om du finner Atco til neste gang du skal bake:) |
Sitat:
Lurer på når jeg får seriene jeg har bestillt i posten jeg :rolleyes: Har jo planlagt de som kveldsunderholdning når jeg er stuck i Bergen :D |
Cocosa cocosa - er det bra eller?
Set det er umenneskelige menger med kalorier...Men fint med fett da. Har ingen problemer meg å få det i meg - men er jo ingen vits å dytte det inn hvis det ikke er kjempelurt liksom... Skal / skal ikke? Kan noen av dere erfarne damene bekrefte / avkrefte om det er en god ide? |
Sitat:
|
Nå fikk jeg mitt nye kjøle/fryse-skap :D Har akkurat vasket utav det, det må visst stå 3 timer i ro før jeg kan plugge det i, i mellomtiden får jeg sette meg ned og lese bruksanvisningen:)
|
Sitat:
Hiver meg på hos dere om det er ok. Takk for tipset med cocosa i teen. bruker å lage sjokolade med mandler av den..(veldig god) Skal ned iallefall 5 -8 kg, men det er så vanskelig å komme inn i den fettforbrenningen igjen. Trur jeg gjør ting rett, men nei..men nytt og bedre forsøk denne gangen! Den ticken min viser det jeg var før jeg la på meg, har lite lyst å ta den bort, men virkeligheta er av og til vanskelig å se i øynene...skal nå bare være ca 4 kg mistet:( Nå er den riktig! |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Hællemåne for ei skravling på dere da! :shock: ;) hihi
Og velkommen til deg, Karillen52!! Har fartet litt rundt i dag også, ordner litt til et utdrikningslag jeg skal arrangere snart. Plan for ettermiddag og kveld er å få ungene i seng, og kanskje strikke litt! og for de som lurer, nei jeg kan egentlig ikke strikke, bare rettstrikk frem og tilbake :p |
Flotteste gjengen - en gjeng som holder en halvgærning oppegående. :hearts:
|
åssen går det pruttien?
|
Nedover, sitter med hånda i sjokoposen. Etter et lite meltdown er sovemedisin inntatt og pruttien skal sove litt. Blir litt tynt med flere dager og 3 timer dårlig søvn "her og der". Antar jeg kommer sterke tilbake, men jeg leser som en gal for å holde tritt med dere her inne. Må bare samle litt tråder først.
Låv ju ål! |
Sitat:
|
Låvv ju tu Pruttin :hearts: Sove deg opp i form og humør du, handa kan være litt i godtposen imens den :hearts: :klem:
Blir stas med ispinnefest Bente :D Eller kald omelett var det vel :lol: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |