![]() |
Sv: X antall kilo til påske
Det går veldig sakte med kiloene, men heldigvis måler jeg, og det er litt mer oppmuntrende. Gått inn 3 cm i midjen og 2,5 på låret siden nyttår.
Hvorfor,er det ofte sånn at når det står stille på vekta, krymper man i cm og omvendt. Noen som vet? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ned 500 g i dag, så 1.1 kg på to dager heldigvis :)
|
Kondolerer Descision .
Det er ikke lett å holde ketogent kosthold når en er i sorg. Det er så mange tanker i hodet og man blir litt ør. Ivertfall blir jeg litt slik. Håper det går bra med deg :klem: |
Sitat:
|
Så trist å høre, Descision! :(
Har vært på hyttetur i helga. Skulle ikke bli for stor skade, enn om det gikk et par flasker prosecco. Får se i morgen! |
Så trist, Descision. :_oppgitt:
SunLight: Så kjedelig da! Det er skikkelig kjipt når alt står stille. Håper du ikke gir opp for det, men kjemper videre. :) |
Her var det altså absolutt stillstand.
|
Opp 500g, men gjett hvilken uke det er...:rolleyes:
|
Her er der fortsatt 1 cm til påske... Nå begynner det å haste litt..
|
Ned 300 g til :)
|
Sitat:
Sitat:
Første sjokket har gitt seg, jeg skjelver ikke så fælt lengre og i går kjente jeg følelsen av sult. Sorgprosessen er på vei inn i en ny fase. Fælt er det, uansett. |
Sitat:
"Påske" er det Palmesøndag? |
Sitat:
|
Sier påskeaften da.:)
|
Stillstand i dag, så da ble det ned 600 g fra forrige tirsdag. Veldig fornøyd med det ettersom jeg skeia ut første halvdelen av uka, og var oppe i 74 på fredag. Men var mye vann tydeligvis.
Start: 05.01: 77.2 12.01: 74.5 (-2700 g) 19.01: 74.7 (+200 g) 26.01: 74.2 (-500 g) 02.02: 72.4 (-1800 g) 09.02: 72.4 (0) 16.02: 73.0 (+600 g) 23:02: 73.1 (+100 g) 01.03: 73.2 (+100 g) 08.03: 72.6 (-600 g) Mål til påske: 68.0 kg |
Ned 800 gram :)
4,4 kg siden oppstart 18.01.16 |
Sitat:
|
Sitat:
|
:heia:
|
Sitat:
Sitat:
Siden 10. februar som var siste måling før snopuka mi har jeg gått ned 1.4 kg til, og tilsammen har det blitt 8.6 kg ned siden nyttår. :D |
Gratulerer Alaska :heia: Godt jobba!!
|
Her går det o' så sakte nedover.. 300 gram siden forrige uke. Tok en dag med ekstra karber i går, det pleier å hjelpe for meg for en liten kickstart igjen. Satser på bedre resultat neste uke ! :)
|
Ingen endring her, og blir nok ikke noe lavere vekt til påske.. Reiser hjem til Norge i noen dager nå, så da kan jeg bare se langt etter ketosen. :rolleyes: Syns uansett kroppen min tviholder på spekket nå, tipper det blir å eliminere noen mulige partystoppere neste uke, og se hva som skjer da.
|
Gratulerer alaska :D Så deilig!
Her har formen vært dårlig, lite matlyst og diare, så her er det 1.4 kg ned fra tirsdag. Går nok opp mye av det når jeg begynner å spise igjen men fører det opp på tickeren for det :) |
Har gått ned 5 kg. Har også slutta å drikke pepsi max, det hjelper tydeligvis for meg :)
|
Ned 2,2 kg siden forrige fredag. :D
MEN det er på grunn av eggfasten da, så det er jo bare vann stortsett. Ga en liten motivasjonsboost uansett, etter at det har gått veldig tregt de siste ukene. :) Gratulerer til alaska for å ha nådd påskemålet! :heia: |
Sitat:
Og endeliiiiiiig under tresifret igjen. |
Så flinke dere er. Her er det stillstand. Motivasjonen er på bånn men jeg holder ut :D |
Det hjalp med en oppkarbingsdag, ned ytterligere 300 gram, dvs 600 gram siste uka. :)
|
|
Vekta bare pakker seg på her, uten at jeg skjønner helt hva som skjer ... På den annen side, jeg har nettopp fått praksisplass (på et aldeles fantastisk sted, hurra!!!) etter å ha sitti på rumpa og søkt jobber og gnisset tenner i over et halvt år. Selv om dette er en meget velkommen ting for meg, så innebærer det tydeligvis akkurat nok spenning med påfølgende adrenalin, og rundtomkringspringing for en dårlig brukt kropp, til at den bare suger til seg vann som en uttørka svamp, og fingrene føles som stappa pølser. :o Satser på at det går seg til, da! Bare det at jeg får beveget meg en del i løpet av dagen er i seg selv positivt. Kjenner at min snart-middelaldrende kropp har begynte å visne bra mye.
|
Hjelpe meg snakk om cravings !! Pakka i meg en halv pose bacongull, det ble i salteste laget. Så i desperasjon bakte jeg 4 stk boller ( lavkarbo Spiste bare 1, men sambo spiste resten . Stinn mage ! Men da har jeg inntatt helgas "kos" og vel så det ;-) Noen ganger blir jeg nesten desperat fysen :D
|
Etter å ha ligget på samme vekt +/- 200 g omtrent, siden jul så har kroppen de siste 5 dagene plutselig sluppet 1,1 kg! :) Koselige kroppen. :)
|
Sitat:
Kroppen har forandret seg mye, buksene som er en størrelse mindre er nå like løse som størrelsen større var. Trenger nytt hull på beltet. Magemålet er mindre, -5 cm de siste 3 ukene. Har hentet frem vekten hjemme og kalibrert med den jeg har brukt siden starten så jeg skal få eksperimentert litt slik at jeg kommer meg av dette platået. |
Bra jobba, HP! :heia:
Her er det bare sorgen med vekta. Jeg håper forsåvidt at jeg klarer å få ned stresset i kroppen, men jeg tar for sikkerhets skyld en moderat eggefaste, variert med røkelaks og tunfisk. |
Jeg har utsatt veiing og måling til søndag, siden jeg har inntatt karber noen dager. Forventer dog ikke nedgang verken i gram eller centimeter, grunnet mentalt stress rundt dødsfall.
Er tilbake på ketogen kost nå, og kommer tilbake med oppdatering på søndag. Og dere er himla flinke her inne!! |
Jeg har fremdeles 1,8 kilo igjen til påskemålet mitt. Hadde egentlig tenkt at påsken begynner på lørdag for da har jeg ferie. Men jeg kan godt bruke påskeaften som mål i stedet for. Tror ikke de 1,8 forsvinner innen da heller. Selv om jeg ropte høyt hurra for at jeg var kommet over platået mitt for et par uker siden, stemte det nok ikke helt :P
Jeg er i konstant ketose da, og jeg har begynt å måle med målebånd og det forsvinner cm jevnt og trutt. Har begynt å trene så jeg bytter vel ut noe fett med muskler. På lørdag starter min ultimate utfordring. Jeg skal på over en ukes hyttetur med familien. Det kommer til å være karbohydrater i alle slags former og vinkler (vi snakker godtesyk familie). Men jeg har tenkt å være standhaftig. Jeg skal bunkre opp med 70% og cola zero og der har jeg tenkt å holde meg :P Det er faktisk også en ganske stor motivasjon at jeg har kjøpt meg måler til å måle ketoner i blodet og stripsene man bruker er steindyre, så da føles det liksom som å kaste penger ut av vinduet dersom jeg ikke spiser ketogent. Haha, whatever keeps you motivated :P |
Er det mulig.. Startet etter forrige tirsdags veiing med omgangssyke så raste ned , men nå har alt kommet på igjen pluss enda mer!! Avsluttet igår med masse pizza fra peppes :(
Start: 05.01: 77.2 12.01: 74.5 (-2700 g) 19.01: 74.7 (+200 g) 26.01: 74.2 (-500 g) 02.02: 72.4 (-1800 g) 09.02: 72.4 (0) 16.02: 73.0 (+600 g) 23:02: 73.1 (+100 g) 01.03: 73.2 (+100 g) 08.03: 72.6 (-600 g) 15.03: 73.9 (+1300 g) Mål til påske: 68.0 kg |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46. |