![]() |
Sv: I DAG har jeg
Blåser på bakenden til Dietta... ;)
Jeg har - danset swing i 3 timer - begynt å pakke for fjelltur - spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen... |
Sitat:
dietta: :eek: herlighet! *blåse* |
[quote=smgj;1426951]Blåser på bakenden til Dietta... ;)
Sitat:
Tusen takk ;) |
Ha ha ha; herlig tilnærming smgj ;)
I dag har jeg solgt noen klær som er blitt for store til meg. Pengene skal jeg legge i mer bailine - hvis det fungerer :D |
Sitat:
Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard :) Ååå det rister i reisefoten her;) Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there:o |
....holdt ut ca halvparten av denne. http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w Dels fordi jeg ble helt død i både armer og ben, og dels fordi rommet er for lite for halvparten av øvelsene. xD Ender opp med å sparke i kommoden, pulten og slå til taklampa.
|
Sitat:
I dag har jeg stirra dumt på TVskjermen... |
Sitat:
I dag har jeg hatt besøk av ei veninne! |
... Sklidd ned tre trappetrinn mens høyrebenet bestemte seg for å bli igjen på det øverste. Kneet er fortsatt numment, men gleder meg ikke til dét våkner for fullt kjenner jeg!!
|
Strikka, strikka, strikka (og ikke kommet så veldig langt, føler jeg).
|
sett på denne serien om samlete og har funnet ut at jeg skal rydde i kleskapet mitt. Jeg skal fjerne ting jeg sjelden bruker, ting sambo synes ikke er pent samt klær jeg tror jeg skal passe ganske så snart. Jeg har dessuten en haug med sko og vesker som skal bort. Sambo kaller det rydding og organisering. Jeg kaller det lage plass til nye klær, sko og vesker!! :D
|
reist med fly, tog og båt til Sverige og yngstedatter via Oslo og Köbenhavn. Godt å komme fram! :o
|
Jeg har ikke, men skal NUH! -ha første time med pten min. Gruergleder meg....:o
|
trent med pt! :heia: Det gikk over all forventning! Det var morsomt. :ja:
Eneste ulempen var enorme vannblemmer bakpå hælene grunnet feile sko så nå har jeg hamstret inn pepsimaxflasker som jeg skal bytte inn mot 100 kr cash slik at jeg kan få kjøpt meg gode sko på g-sport. :ja: Håper jeg finner noen svarte sko for jeg synes alle disse skoa i mange farger ser så teite ut. :o |
1 Vedlegg
funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....
|
Sitat:
I dag har jeg panikk! Skal liksom pakke til påsketur, men aner ikke hvor jeg skal begynne engang!.... Sliter mellom lyst til å hylgrine og lyst til å kaste opp.... :o |
Jeg har flytta på mange kubikkmeter snø fra terrassen og rundt forbi.. og så har jeg vaska tøy, støvsugd, vasket et par vinduer og lagt rett ut etterpå. Er ganske nyoperert og sykemeldt ennå, men det er fryktelig vanskelig å holde seg i ro. Da må jeg nok bindes fast.
|
Bedt min gamle mor om unnskyldning
da jeg lot overgangsalderens plager gå utover henne. Ryddet klar en Hjelp i Hverdagen plan for henne - for å kunne bo alene Gått en lang gnistrende senvintertur - og synes jeg har landet på beina - etter en intens og eksplosiv dag:) |
Så godt, adawe. :)
Jeg har flidd hus og vasket klær. Og sovet lang middag. Før middag. |
lest denne og funnet den utrolig ...... har ikke ord.
Sitat:
|
fått en ekstremt fin bukett med roser av samboeren på jobb :) Det var en hyggelig overaskelse :)
|
- blekestripet håret
- fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå) - bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere) - nappet og farget øyenbryn - og satt svinekammen til trekkings |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sovet til 12!:eek:
Det har sine fordeler at junior måtte være våken til 23:30 mens vi ventet på legen i går.... :rolleyes: |
Jeg har vært i hagen og plukket kvist etc. i et par timer. :) Deilig å ha begynt.
|
Sitat:
|
- vært og tatt en masse forskjellige blodprøver + EKG + fylt på med B12.. det var ikke noe rart å se, men pulsen lå på 50 i dag da. Får vente og se hva det blir ut av stoffskifteprøver osv.
- og så har jeg kjøpt en blomkål :) |
Syklet til jobben for første gang i år! :) Brukte 40 min på 9 km, men den siste halvparten er motbakke så til å være årets første sykle-til-jobben-tur er jeg fornøyd med det. :)
|
... Fått rett! :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg vært så trøtt atter ØSJ!
|
Fått resept på ldn! Vidundermedisinen over alle medisiner!! :p
Det skader jo ikke å prøve? Den skal jo virke positivt på utmattelse og sammen med den andre medisinen jeg tar kan jeg snart si "Tjo bing!"!!! Superlangbein for de som ikke skjønte det... |
Idag har jeg bakt kanelsnurrer til høkarbere, spist salat og drukket kaffe. Har oversett regnværet og kjørt alt for fort!
|
- lært to nye ord :D
Musegrill = varmesete i bil for damer Brødrister = varmesete for menn :heia: :heia: |
Sitat:
|
Gjort et foredrag med en kollega, om hjerneslag :) Spennende og lærerikt.
Hørt på fuglekvitring ute, det er vår i dag :D Sagt et råd til en veileder på jobb :) Om å si alt du tenker, om hvordan du ville gjort de forskjellige tingen. Sett sola utenforbi. Igjen, det er vååår :D Håper våren kommer for å bli denne gangen :) Dette var en kjekke tråd :) |
Våknet
Drukket kaffe Gått på jobb Spist kylling Drukket kaffe Møtevirksomhet Drukket kaffe Skrevet Drukket Kaffe Gått hjem fra jobb Drukket Shake av CC,egg og fløte Drukket Kaffe Skremt den nye naboen Sunget høyt for den nye naboen Sunget "svake menneske" på tysk for den nye naboen(som er tysk) Pådratt meg et lite gunstig førsteinntrykk fra den nye naboen Drukket kaffe.. Tror jeg drikker for mye kaffe!! :rolleyes: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25. |