![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Noen som trenger en fettfanger til stekepanna? :lol:
* Du vet du er på lavkarbo når du spiser kake til lunch hver dag, og det er en del av et godt og variert kosthold! |
jeg har en, klara :lol: men det er så tiltak å vaske den:o:rolleyes:
|
Sitat:
|
....du har både kremflöte, vispgrädde og piskeflöde i kjöleskapet............:o
|
Når du blir så lettet at du nesten svever når du våkner om morgenen og innser at du kun DRØMTE at moren din tvang deg til å spise en baguette............. :p
Det hører også med til historien at jeg husker meget tydelig at når jeg fikk denne baguetten med ost stappet i henda at jeg tenkte at jeg bare kunne gå rundt hjørnet, ta ut osten og kaste baguetten........... Det verste er vel at moren min ikke er kritisk til lavkarbo engang..! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Når du skal ha gjester og oppdager spindelvev og en død edderkopp i potetkjelen :lol:
|
...man baker et lass med knekkebrød for å ha med når man reiser til svigermor for å slippe å spise kneipp uten å virke altfor sær og kravstor :o
|
Sitat:
|
når man i mangel på egg, kjører i seg to porsjonspakninger smør før trening
|
Sitat:
|
Re: Du vet du er på lavkarbo når ...
Når kjæresten spør hvor mye smør han skal bruke til blomkålrisen og du svarer "Bare ta resten, jeg prøver jo å gå ned i vekt!"
|
Sitat:
|
.... når du skjønner at deler av grunnene til at du bare kjøper sorte klær er de #&@$»¥@# fettflekkene!
|
Når du lager en ukes middag og tar med deg til syden. "Bare for sikkerhets skyld......"
|
Neglene og håret vokser så innmari fort :confused::D
|
...når det er vrient å spise nok karbohydrater!
|
Når vannmelon blir altfor søtt
|
Når noen spør om du får i deg nok vitaminer, og du med et tastetrykk kan gå inn på diett.no og si: "ja, vitaminer får jeg mer enn nok av!". Greit med beviser på at lavkarbo ikke er så dumt av og til ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Dama: Får du i deg nok vitaminer og mineraler da? Jeg: Å ja. Det er mer vitaminer og mineraler i min lunsj enn i din lunsj. Dama: Tror du det? Jeg har jo litt tomat og agurk på. Jeg kom ikke på så mye fornuftig å si der. Tror jeg måpte litt over at noen kunne være så fjerne. En hel brokkoli for søren, det må vel være godkjent av alle og enhver som vitamin- og mineralrik lunsj? Jeg hadde skjønt at hun hadde trodd det hvis det var en dag jeg spiste egg og bacon, men jeg hadde fortsatt hatt mer vitaminer og mineraler i mitt måltid. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
sånne folk har bare bestemt seg for at de gjør riktig og andre feil :rolleyes: sjelden vits i å diskutere noe som helst, de må bare settes kraftig på plass med noe saftig noe. og sånne ting kommer man jo alltid på i ettertid slik du gjorde! bedre lykke neste gang hun prøver seg :D |
Re: Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Sitat:
Folk, altså! |
Sv: Re: Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
Sitat:
|
Når du ikke trenger fuktighetskrem lenger fordi det har ulike typer fett fikset for lenge siden... og om man skulle bli tørr på leppene har man da cocosa.
|
...når du ser på kyllingleverposen og tenker "mmm ... multivitamin"... :p
|
...når du leser bruksanvisningen til din nye komfyr. Der står det at man skal vaske kokeflaten med en gang hvis det er noe som inneholder sukker på den (for det kan skade overflaten), men at man kan vente til den er kald hvis det har spruta fett på den. Og så tenker jeg med en gang at jeg har ett nytt argument til fordel for lavkarbo:D.
|
... når du døyver den dårlige samvittigheten du får av å spise jordbærrester i sukkerlake med å helle på ekstra kremfløte... :D
|
når du uten og nøle takker nei til kaker som før ville fått deg til å sikle som en st.bernhards-hund
|
Du vet at du er på lavkarbo (LCHF-delen) når du oppdager at du ved et uhell har bakt Black Sunday-kaken med dobbelt så mye smør som det skulle være... og så tenker du "Oi, der ble den jo dobbelt så sunn å spise!!" :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08. |