![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Hvis noen lurer på hvor lenge det er igjen, så kan de se på min ticker :heia: 24 dager!
|
Tenkte på å kjöpe meg nye klär til treffet, men er redd det blir for dyrt! :eek::D
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._4713549_n.jpg |
Sitat:
|
Jeg er visst også mann :p Den eneste forskjellen er at jeg ikke hadde funnet ei bukse som passa og derved bare tatt turen til Narvesen og kjøpt meg ei pølse i stedet, så kostnaden hadde blitt på 36 kroner :rolleyes:
|
Mann her også. Shopping. Grøss.
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
I følge lommeboka mi skulle jeg vært militant buddhist. :cool:
|
Sitat:
|
Og jeg hadde ikke kjøpt bukse på H&M i det hele tatt !
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg hadde gått motsatt vei, siden jeg faktisk har funnet flere bukser som passer på cubus enn på HM for tida. Kjøpte senest i forrige uke ei skikkelig kul ei med bootcut i str 42(:eek:) (Forresten, er man i ammetåka når man ikke finner utropstegnet på tastaturet etter å ha skrevet touch i 20 år???)
|
Hehe...jeg hadde kjøpt bukse, for deretter å bestemme meg for at den ikke var helt som jeg ville den skulle være, noe jeg ikke hadde funnet ut før jeg hadde brukt den en dag og fasongen hadde blitt mer etter min kropp...slik at jeg ikke kunne bytte den inn igjen, men bare måtte beholdt den...liggende i skapet mitt...hm...liker egentlig ikke å kjøpe bukser...
http://cosgan.de/images/midi/konfus/c060.gif |
Forresten: jeg melder meg på treff jeg og! http://cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif
|
Juhuuuuu ! :heia: :heia: :heia:
|
:heia::cool:
|
Sitat:
Vel vel, har vel kanskje noe å si hvilken butikk man er i :ja: |
Sitat:
:heia: :heia: |
Hva med Vivikes ? De har i alle fall ikke 4 cm gylf ! :w00t:
Er dette off-topic, Ignite? |
Dette har jeg irkelig lyst til altså :) Håper ikke det er for sent da?
Men må ha med mannen min,for han kan kjøre og er kjent i oslo. Vi kommer fra kristiansand.. Enig med flere her inne, dette er litt skummelt, men også kjempemorro å få truffet dere :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Når: Lørdag 1. oktober fra kl. 18
Sted: Djengis Khan restaurant.Torggata 11 Oslo Ganske så sikre (36): Aline Anne Antoinette6 Beurre Bønna200 og partner Catwoman og partner Charlott Ciss Cyan Fedonisten og venn Gerd Grotingeling og venninne Ignite Jannesnuppa og partner Kakeåndsen Karbosara Kitt Kristin B Lava Libba Marjusen Mona S Nellie Nnem Pruttilutt Sirimor Supera ThereseA Trillian78 Veggpryd Zincite Ser ikke bort i fra det (15): 157cm Alynna Halkatlala <insert_scary_name_here> og partner Klara Lillemor Lokkebiff Nerthus Opheliia Photobscura Sanney Skammeskinn StineK VSB Si fra hvis noe er feil, eller om noen mangler. |
Sitat:
|
Oj, guriland så mange vi blir! :heia: Jeg gleder meg - er det ikke 1. oktober snart a....?! :lol:
|
Blir spennende å se om jeg finner frem, eller om jeg kommer til å sose runde i Oslo i evigheten.
|
Sitat:
|
Sitat:
Minner meg selv på at jeg må skaffe meg overnatting hos en venninne den natta :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Kanskje lagre noen mobilnumre på telefonen før en drar til Oslo? Selv på Oslo S (eller Øssbann som det het før) kan det være vanskelig å finne frem...:p Jeg tar toget, og det hadde vært hyggelig å ikke kommet alene (edit: møtt opp alene) :lol:
|
Når kommer folk innover til Oslo den dagen da? Jeg kan godt møte noen om det trengs?
|
Har ikke "alle" GPS på mobilen nå til dags da? ;)
|
:nei:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har sendt deg en pm Nellie :)