Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46107)

Regniesil 29-09-11 19:39

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1217993)

Dei såg veldig gode ut, så dei skal eg prøva.. ;)

Plinoto 01-10-11 22:34

Hei alle sammen.

Huff, jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha vært her inne på lenge, men hverdagen har virkelig "tatt meg" og nettiden er minimal for tiden.

Hei til alle nye som har kommet til. Gratulerer med valget om å endre livsstilen.

Hipp hurra for alle som er flinke å mister kg og cm. Her står det stille! Har gått ned 8 kg siden jeg startet, men så har jeg ikke vært helt strikt i det siste (jmf. hverdagen har tatt meg) Det har blitt litt mye brus, og grilling av pølser.... Har satt sammen en plan for neste uke og skal holde meg til den, så får vi se om det kan hjelpe. Er uansett fornøyd med 8 kg så lenge jeg ser eksemet forsvinne i det fjerne.

Jeg har funnet ut at jeg ikke tåler linfrø. Det er det jo i omtrent alle brødoppskrifter ol. Jeg har ikke helt forstått hvorfor eksemet blusser opp hver gang jeg har spist brødet jeg har laget. Når jeg kom på at noen hadde fortalt meg at pollen/grassallergi kan reagere med linfrø så forklarte det en del. Må jakte på en annen god oppskrift, evt. bytte ut linfrøene med noe annet.

Ha en super helg alle sammen.

Lindemor 05-10-11 11:37

Hyggelig å se deg igjen, Plinoto! Håper du har best mulige dager! Hverdagen kan ta noen og enhver så det er vel bare å gjøre det beste ut av det. Ønsker deg masse lykke til! :heia:

Lindemor 05-10-11 11:40

Vekt sist uke: 80,3 kg
Vekt denne uke: 79,5 kg

Totalt vekttap: 13,3 kg

Jeg måtte gå opp og ned på den vekta flere ganger denne morgenen for det var jammen litt underlig det tallet der! Jovisst så jeg 7-tallet først i går (79,9 kg) da jeg snikveide meg, men 400gram til da du???!

Tør da håpe på at lang opp på 80blank tallet ikke blir synlig for meg igjen og det til tross for at tante kommer når som helst.

Fiiiine 7-tallet!!! :D

Er spent på hvordan det går med dere andre!?

LadyLike 05-10-11 14:45

Så flink du er Lindemor, her står vekta bomstille igjen denne uken. Det samme gjorde den forrige uke, men sånn er det nå.

Jeg har moderert lavkarboen min noe, altså jeg går fortsatt lavkarbo men jeg har sluttet å være helt hysterisk. Det fungerer fint i hverdagen, men jeg tror nok at det kan være en grunn til at vekta stoppet litt. Jeg spiste f.eks pølser i helgen, med lomper + banan m/sjokolade siden vi var ute og grillet med noen venner.

På jobben er det også noe mer karbo enn jeg hadde spist om jeg var hjemme, men jeg tror det er greit slik. Jeg må jo klare å leve på dette "for alltid", så da får det heller ta litt tid.

jeg har jo greid 7kg nå, og det er jo egentlig ganske bra :)

jegviljegskaljegmå 06-10-11 20:05

- 1,2 kg...juhu ille fornøyd æ...

Skalned25kg 07-10-11 15:36

Jeg er med :) Har 20 kg ca igjen..

Lindemor 07-10-11 19:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1223043)
Så flink du er Lindemor, her står vekta bomstille igjen denne uken. Det samme gjorde den forrige uke, men sånn er det nå.

Jeg har moderert lavkarboen min noe, altså jeg går fortsatt lavkarbo men jeg har sluttet å være helt hysterisk. Det fungerer fint i hverdagen, men jeg tror nok at det kan være en grunn til at vekta stoppet litt. Jeg spiste f.eks pølser i helgen, med lomper + banan m/sjokolade siden vi var ute og grillet med noen venner.

På jobben er det også noe mer karbo enn jeg hadde spist om jeg var hjemme, men jeg tror det er greit slik. Jeg må jo klare å leve på dette "for alltid", så da får det heller ta litt tid.

jeg har jo greid 7kg nå, og det er jo egentlig ganske bra :)

Takk for gode ord! Jeg synes du er veldig flink med den mentale biten, LadyLike! Kjempebra! Det å tenke at dette skal vare er alfa omega, tror jeg.

Og du? 7 kg er faktisk 14 pakker med halvkilo smørpakker det! :D

:heia: :heia: :heia:

Lindemor 07-10-11 19:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jegviljegskaljegmå (Innlegg 1224080)
- 1,2 kg...juhu ille fornøyd æ...

Sååå bra! Supert! :heia:

Lindemor 07-10-11 19:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Skalned25kg (Innlegg 1224691)
Jeg er med :) Har 20 kg ca igjen..

Så hyggelig! Velkommen! :heia: :heia: :heia:

jenta26 08-10-11 10:33

heisann jeg vil også være med, har vel 15 kg ca til å gå ned, har ikke vekt hjemme akkurat nå pga den står til eksen min, håper han kommer med den i dag.

lurer på en ting, de priorpølsekulene, hvordan er de på lavkarbo, jeg tenker legge meg på 20-25 gram karbo og på dem er det 6,5 gram karbo pr 100 gram, de er jo og laget av kylling og kalkun

Sweetie73 08-10-11 11:34

Hei på dere! Er det lov å være med her? Sliter litt med å finne ut av dette forumet, og tror det ville være ekstra hyggelig å finne en litt fast gjeng.... Jeg har 23 kg igjen å miste - har gått ned 7,5 siden oppstart for en mnd siden. Har stått litt stille de siste to ukene, så det raste fort av i starten, ja. Håper i alle fall jeg kan bli med her. Har veldig behov for å kunne både gi og få inspirasjon. Blir inspirert av å ha andre rundt meg som jeg kan dele med. :)

Sweetie73 08-10-11 11:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1162165)
Min mor er EVIG jojo-slanker. Og har i perioder også "sultet" seg, spiser rare alge og urtedrikk for magen. Men å teste REN mat, nei det er farlig:eek:

Hehe! Vittig! ;) Godt du klarer å se det slik! :)

Sweetie73 08-10-11 12:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Insyga (Innlegg 1164264)
Og folkens, si ifra hvis dere har klær som blir for store etterhvert, kanskje jeg kan kjøpe noen for en ok pris??
Jeg er jo den største bukkene bruse her inne, så hvis vi alle går ned sånn ca samtidig tenkte jeg at det kanskje var lurt? :-)

God idé! Men jeg tror mine blir for store til deg - las at du bruker str 42-44. Det kan jeg bare drømme om enda! :p

Nå har jeg skumlest gjennom 17 sider med dere damer og har enda mer lyst til å bli en del av denne positive og flotte gjengen! Fikk liksom et ekstra kick nå! :rolleyes:

Nå skal jeg ut på kjøkkenet og nuke noen ostechips til kvelden! Love it!

Klem fra meg!

LadyLike 08-10-11 12:55

Velkommen dere som er nye i gruppen, alltid hyggelig med flere flotte damer/jenter som ønsker å endre livsstil :)

LadyLike 08-10-11 12:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1224889)
Takk for gode ord! Jeg synes du er veldig flink med den mentale biten, LadyLike! Kjempebra! Det å tenke at dette skal vare er alfa omega, tror jeg.

Og du? 7 kg er faktisk 14 pakker med halvkilo smørpakker det! :D

:heia: :heia: :heia:

Takk Lindemor, joda jeg er ganske flink med det mentale, men det er ofte mest "utenpå" :P

Men jeg vet at hvis jeg forteller meg selv at det er ok slik og at ting tar tid, så vil jeg etterhvert akseptere det. Jeg trives jo slik det er, jeg går jo ikke på "ekstrem" lavkarbo (som de så fint kaller det i avisa for tiden..:eek:) men jeg går mer på en moderat lavkarbo som jeg tror jeg har mulighet til å fortsette med "for alltid".

jegviljegskaljegmå 08-10-11 15:16

god helg alle sammen ;)

Sweetie73 08-10-11 15:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1225467)
Velkommen dere som er nye i gruppen, alltid hyggelig med flere flotte damer/jenter som ønsker å endre livsstil :)

Tusen takk! :)

Sweetie73 08-10-11 19:20

I kveld blir det fläskfilet med traktkantarellstuing. Lurer litt på hvordan jeg skal lage stuing uten mel. Men det blir vel bra bare med fløte og hvitløk.... håper jeg!
Ev. tips tas imot med stor takk! :)

LadyLike 09-10-11 09:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73 (Innlegg 1225703)
I kveld blir det fläskfilet med traktkantarellstuing. Lurer litt på hvordan jeg skal lage stuing uten mel. Men det blir vel bra bare med fløte og hvitløk.... håper jeg!
Ev. tips tas imot med stor takk! :)

Jeg har laget kålstuing med fløte og tenkt det samme: hvordan i alle dager skal jeg få den tykk?!

Jeg brukte bittelitt sånn JBK ( er det Johannes brød kjærnemehl det heter mon tro?). Det gjør sausen litt tykkere.

Ellers har jeg brukt vannet fra jeg kokte kålen + masse muskattnøtt. NAMM!

Sweetie73 09-10-11 10:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1226028)
Jeg har laget kålstuing med fløte og tenkt det samme: hvordan i alle dager skal jeg få den tykk?!

Jeg brukte bittelitt sånn JBK ( er det Johannes brød kjærnemehl det heter mon tro?). Det gjør sausen litt tykkere.

Ellers har jeg brukt vannet fra jeg kokte kålen + masse muskattnøtt. NAMM!

Tusen takk, LadyLike! Det er bare det at jeg er så himla skeptisk til JBK! Lagde blomkålgrateng med JBK en gang og sausen ble så slimete og ekkel!!! Gikk og brakk meg i flere dager etterpå ved tanken...:o Men kanskje jeg hadde i for mye? Siden du skriver "bittelitt"... Må kanskje gi det en sjanse til. ;)

LadyLike 09-10-11 12:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73 (Innlegg 1226049)
Tusen takk, LadyLike! Det er bare det at jeg er så himla skeptisk til JBK! Lagde blomkålgrateng med JBK en gang og sausen ble så slimete og ekkel!!! Gikk og brakk meg i flere dager etterpå ved tanken...:o Men kanskje jeg hadde i for mye? Siden du skriver "bittelitt"... Må kanskje gi det en sjanse til. ;)

Hmm ja det blir klumpete og ekkelt om du har i for mye. Gjorde samme feilen 1. gangen. Litt som med potetmehl faktisk...jeg ghadde det problemet med en lapskaus jeg lagde en gang. Alt for flytende så jeg hadde i potetmehl..men endte opp med å ha slimklumper i hele maten:eek:

Så bare bittelitt også må du gi det tid til å svelle. Det må også ikke klumpe seg, da blir de tbare sånne ekle slimklumper!

Men jeg bruker det skjeldent, lar heller fløten koke inn LENGE slik at den er mindre flytende!

Sweetie73 09-10-11 21:15

Tusen takk for gode tips! :)

Sweetie73 10-10-11 18:22

Hei på dere! Håper alle har en god mandag! ;)
Jeg har en strålende dag... Ha endelig fått min etterlengtede iPad i posten i dag! ;) Skikkelig nerd, altså... Hehe! :rolleyes:

I dag har jeg laga kjøttsuppe til middag. Potetbitene i min tallerken lempa jeg over til gubben. Det var god middag, men litt usikker på hvor bra det er når det er så mye rotgrønsaker i. Det var jentungen som kom med oppskrift fra skolen og følte jeg måtte følge den når ho ønska seg det så. Hadde både gulrot, sellerirot og kålrot. :( noen tanker om dette?

maysa 10-10-11 19:11

Beklager at jeg brter inn her ..men trenger noe og skravle med....
mine tanker er så at vi som har laggt på oss så er det jo ikke gr.sakene som er problemet?
er jo ikk det osm er grunnen til overvekten...yns det har noe og si hvor mye karber du ligger på da men både gulrot og kålrot er jo ikke mega høyt men gjør jo et innhugg de er på ca 6 g hver. sellerirot er jo lov den er lav ...så den kan man bruke uansett er ganske mange oppskrifter her inne med den ...pommes frites for eks mousaka +++

Sweetie73 10-10-11 21:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maysa (Innlegg 1227285)
Beklager at jeg brter inn her ..men trenger noe og skravle med....
mine tanker er så at vi som har laggt på oss så er det jo ikke gr.sakene som er problemet?
er jo ikk det osm er grunnen til overvekten...yns det har noe og si hvor mye karber du ligger på da men både gulrot og kålrot er jo ikke mega høyt men gjør jo et innhugg de er på ca 6 g hver. sellerirot er jo lov den er lav ...så den kan man bruke uansett er ganske mange oppskrifter her inne med den ...pommes frites for eks mousaka +++

Hehe... nei det er nok ikke grønnsakene som har gjort meg syk og feit! :p Men er så ny på dette og prøver å følge Hexebergs råd om å bruke grønnsaker som vokser over bakken. Derfor dette hjertesukket. ;)

jenta26 11-10-11 06:46

jeg er så glad jeg, ikke veid meg på lenge så trodde iallefall vekta var på 74, men faktisk så viste den 72,1 i dag, heregud så glad jeg ble

OnMyOwn 11-10-11 07:31

Arrrrrrgh! Hvorfooooooor? Hvorfor kunne jeg ikke la den pepsi max'en være.????? Etter å ha gått ned 15 kg siden 11 juni måtte jeg jo "belønne" meg selv med med brus! litt ble til mye og sukkersuget er på gooood vei tilbake. null nedgang de siste 3 ukene og jeg er såå sinna på meg selv!!
* pust inn-pust ut*
springer å kjøper cc og bringebær før jobb og fyller vannflaska. Nå er det slutt på brusdrikkinga!
......godt å få blåst ut....kanskje å se det skiftlig vil hjelpe meg til å ikke skru av den korken....

ønsker ellers alle her en fin-fin dag!:)

LadyLike 11-10-11 08:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn (Innlegg 1227701)
Arrrrrrgh! Hvorfooooooor? Hvorfor kunne jeg ikke la den pepsi max'en være.????? Etter å ha gått ned 15 kg siden 11 juni måtte jeg jo "belønne" meg selv med med brus! litt ble til mye og sukkersuget er på gooood vei tilbake. null nedgang de siste 3 ukene og jeg er såå sinna på meg selv!!
* pust inn-pust ut*
springer å kjøper cc og bringebær før jobb og fyller vannflaska. Nå er det slutt på brusdrikkinga!
......godt å få blåst ut....kanskje å se det skiftlig vil hjelpe meg til å ikke skru av den korken....

ønsker ellers alle her en fin-fin dag!:)

Det er jo ikke sikker at den ene pepsimaksen har gjort at du har stoppet opp....etter 15kg (WOW) så er det jo temmelig normalt at kroppen trenger tid til å gå ned mer.

Tror du kan ta det helt med ro, det er viktig å "kose seg litt" uten å få alt for dårlig samvittighet. Jo mer du stresser om at du IKKE får lov, jo mer har kroppen lyst på det ;)

Sweetie73 12-10-11 09:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jenta26 (Innlegg 1227683)
jeg er så glad jeg, ikke veid meg på lenge så trodde iallefall vekta var på 74, men faktisk så viste den 72,1 i dag, heregud så glad jeg ble

Hurra!!! Det er knall moro med slike overraskelser! :D

Sweetie73 12-10-11 09:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1227732)
Det er jo ikke sikker at den ene pepsimaksen har gjort at du har stoppet opp....etter 15kg (WOW) så er det jo temmelig normalt at kroppen trenger tid til å gå ned mer.

Tror du kan ta det helt med ro, det er viktig å "kose seg litt" uten å få alt for dårlig samvittighet. Jo mer du stresser om at du IKKE får lov, jo mer har kroppen lyst på det ;)

Enig, men høres ut som om det har blitt mer enn 1 Pepsi Max. "litt ble til mye".
Jeg sliter med det samme... Prøver å la pepsien være, men det er så godt med noe drikke som SMAKER:o

Lindemor 12-10-11 10:58

...tusler innom for å fortelle at jeg har gått opp 800gram i vekt den siste uken. Hva som er grunnen, aner jeg ikke. Ikke bortsett fra at tante er på besøk.

Kjenner at det er litt "demotiverende" å gå opp i vekt når jeg vet at jeg har vært flink med mat og trening. MEN jeg trives med kostholdet og det betyr mye.

Håper på bedre betalt neste uke! :)

LadyLike 12-10-11 14:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1228706)
...tusler innom for å fortelle at jeg har gått opp 800gram i vekt den siste uken. Hva som er grunnen, aner jeg ikke. Ikke bortsett fra at tante er på besøk.

Kjenner at det er litt "demotiverende" å gå opp i vekt når jeg vet at jeg har vært flink med mat og trening. MEN jeg trives med kostholdet og det betyr mye.

Håper på bedre betalt neste uke! :)

Du har greid å gå ned over 10kg Lindemor, 800gram kan være borte igjen i morgen for alt du vet! Du trenger ikke har gjort noe galt, kroppen stabiliserer seg hele tiden. + som du selv sa kommer tante på besøk.

Jeg har endelig, etter 3 uker med ingen endring gått ned 500gram. Så, hvis jeg klarer å stå stille i 3 uker uten å miste motivasjonen, da klarer du også det!!!;)

Sweetie73 12-10-11 16:42

Dere er flinke!!! Oppgang og stillstand er så demotiverende, men hvis man har tro på det man holder på med så går det lettere. Også tante rød da, Lindemor... Ingen venn på vekta... Hold ut - vi heier på deg!

maysa 13-10-11 15:04

så flinke dere er......jeg trnger også og kutte ut pepsimaxen lurer på om det er den som bremser min vekt nedgang også....lurer på hva de har i den som er sååååå veldig avhengighetsskapende.....
håper dere alle her inne får en flott dag ...jeg hadde forresten gått ned 300 g fra forige uke...

Sweetie73 15-10-11 15:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maysa (Innlegg 1229537)
...jeg hadde forresten gått ned 300 g fra forige uke...

Hurra for deg!:D

Sweetie73 15-10-11 15:16

Hei alle! Håper dere har en fin helg! Jeg er på hyttetur med gode venninner og vi koser oss. Har med lavkarbomuffins og anna knask!:p Er så glad for alt det gode jeg kan spise uten å røre de tinga som gjør meg syk.

Hadde gått ned litt denne uka, så nå er det over 8 kg! :p
Ha en fin helg:)

LadyLike 17-10-11 14:14

hei hei jenter, hvordan har deres helg vært?

Jeg har vært litt gal og spise en skikkelig fet hamburgertallerken, med bacon, ost og pomfritter. Herregud det var godt, men jeg merker at jeg ikke har kjempe behov for å spise det igjen på en stund ;) Merker at jeg er litt mer oppblåst i dag enn jeg har vært før helgen, men det går over igjen!

Jeg tror det er viktig å kunne "skeie ut" på denne måten uten å få panikk, jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve for resten av livet og ALDRI mer spise f.eks en hamburger og pomfritt. Men jeg kan være helt sikker på at jeg aldri vil spise det like ofte som jeg kanskje har gjort, men at det kanskje skjer en gang hver 4. eller 5.mnd. som det faktisk er tilfellet nå.

Ellers står vekta stille, men jeg føler meg så bra i kroppen så jeg bryr meg ikke noe om det! Veier meg ikke så ofte lenger, og har fått et mye mer avslappet forhold til maten jeg spiser, vekta som vises og målene mine. Jeg vet at jeg går ned, men kroppen min er nok litt i hvilemodus fordi jeg har jo tross alt gått ned 7kg!(må bare minne meg selv på det).

Dette var min lille motivasjons kommentar, både til meg selv og dere :)

jenta26 17-10-11 14:39

hei alle, ja jeg har veiedag i morgen, veldig spent kjenner jeg. det jeg merker er at når jeg har beste snusen min så har jeg ikke det søtsuget, i kveld skal jeg kose meg på kino med en venninne jeg ikke har møtt på flere mnd., ikke siden mars faktisk tror jeg, huff.

så da skal jeg kose meg med snusen min og en sprite zero. Er ved godt mot selv om jeg har hatt en helt jævlig helg.

Ønsker alle en strålende dag:)

Lindemor 17-10-11 15:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1232182)
hei hei jenter, hvordan har deres helg vært?

Jeg har vært litt gal og spise en skikkelig fet hamburgertallerken, med bacon, ost og pomfritter. Herregud det var godt, men jeg merker at jeg ikke har kjempe behov for å spise det igjen på en stund ;) Merker at jeg er litt mer oppblåst i dag enn jeg har vært før helgen, men det går over igjen!

Jeg tror det er viktig å kunne "skeie ut" på denne måten uten å få panikk, jeg vet med meg selv at jeg ikke kan leve for resten av livet og ALDRI mer spise f.eks en hamburger og pomfritt. Men jeg kan være helt sikker på at jeg aldri vil spise det like ofte som jeg kanskje har gjort, men at det kanskje skjer en gang hver 4. eller 5.mnd. som det faktisk er tilfellet nå.

Ellers står vekta stille, men jeg føler meg så bra i kroppen så jeg bryr meg ikke noe om det! Veier meg ikke så ofte lenger, og har fått et mye mer avslappet forhold til maten jeg spiser, vekta som vises og målene mine. Jeg vet at jeg går ned, men kroppen min er nok litt i hvilemodus fordi jeg har jo tross alt gått ned 7kg!(må bare minne meg selv på det).

Dette var min lille motivasjons kommentar, både til meg selv og dere :)

Dette er god lesing! Du er kjempeflink! Jeg tar av meg hatten altså! :heia:

Jeg var i 60års lag på lørdag og det med tilhørende bugnende mat- og kakebord. Det var koldtbord så maten gikk greit. Massevis av nydelig mat og jeg koste meg godt, men da kakene kom - vel.... Det var altså så mye kaker at jeg tror alle og enhver kunne ha fått en halv kake hver seg! :eek:.

Det jeg erfarte var at jeg ikke hadde behov for å smake på lekkerhetene en gang. Jeg valgte dog å forsyne meg med en flis av to av dem. En ostekake og en kremkake. Av ostekaken spiste jeg kun ostemassen og av kremkaken spiste jeg kun kremen og da jeg var kommet halvveis var jeg mer enn forsynt. Det smakte meg rett og slett ikke.

Her har så defintivt n o e skjedd på den fronten altså, for er det noe jeg virkelig har kost meg med tidligere så er det jo nettopp deilige kaker ved passende anledninger. Nå kan de få stå i fred for meg.

Helgen har ellers vært fin. Det krever litt ekstra å dra i selskap med til sammen 6 barn "på slep", men jeg fikk lagt inn trening og også litt ekstra hvile på søndag. Ikke ble søndagen en sånn lystpåalt dag heller som den har hatt litt lett for å være.

At vekta står stille er ikke så farlig, Ladylike. Du kommer til å gå sakte, men sikkert nedover. Det er jeg temmelig sikker på. At du er på go`fot med kroppen er til stor glede!

Når det gjelder vekten her så var nok oppgangen sist onsdag bare et blaff. Jeg har sett 7-tallet først hele tiden siden. Har et håp om et lite byks ned på onsdag, men må nok bare innrømme at jeg trives godt på veien ned nå. Ingen hast. Ikke annet enn at jeg er opptatt av å spise sunt og det som er riktig for meg. Jeg lever godt på dette kostholdet og det er godt.

Lag deg en god uke!

OG det samme til alle dere andre også! :blomster:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.