Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Oktoberstarter-tråd? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37078)

KimPossible 07-12-10 08:19

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Gratulerer, Illafanten, det er kjempebra!! :D Og gratulerer med Illafanten-mannen.:D

jente-23 07-12-10 13:22

Herregud så flinke dere er!!!! STÅÅÅ PÅÅÅÅÅ! :)
men... ååååå....
phuuu OK jeg vet... Skal være fornøyd med -7 kg. *minnesegselvpå*. Men har jo sååå lyst på bittelittnedgang jevnlig,men nå står det altså bom stille igjen. Ønsker meg -8 til jul,men det er jammen ikke lenge til det lenger gitt ;) håpe håpe.....

Helene M 07-12-10 15:24

Du får nok til 200 gram til til jul, Jente-23. Jeg heier på deg!

Selv vil jeg se -10 til jul.. Noen som heier på meg? :o

MonaLita 07-12-10 19:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Helene M (Innlegg 980157)
Du får nok til 200 gram til til jul, Jente-23. Jeg heier på deg!

Selv vil jeg se -10 til jul.. Noen som heier på meg? :o

Heia! Heia! Heia! Heia!!!!!

jente-23 08-12-10 08:13

heia heia ! heier på deg og meg og oss alle sammen hi hi... :) fy søren blir glad hvis jeg kan knocke 8 kg altså... er noen par hundre gram igjen... come ooooon kroppen kroppen! (",)

jente-23 09-12-10 20:54

jaaaaaaaaaaaa:) -8kg før jul!! juleønsket oppfylt! Nå er det ikke veing før etter nyttår:) god jul og godt nyttår så lenge alle sammen. For en flott avslutning av 2010- nå rett inn i et nytt flott 2011 med endra mindre kg på kroppen etterhvert! Waaay to goooooo :-) :-)

Helene M 09-12-10 21:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jente-23 (Innlegg 981531)
jaaaaaaaaaaaa:) -8kg før jul!! juleønsket oppfylt! Nå er det ikke veing før etter nyttår:) god jul og godt nyttår så lenge alle sammen. For en flott avslutning av 2010- nå rett inn i et nytt flott 2011 med endra mindre kg på kroppen etterhvert! Waaay to goooooo :-) :-)

HURRA! :D:D:heia:

Refrag 10-12-10 10:57

Minus 1,2 kg, mangler 2,7 kg for å nå mitt neste delmål på 99,9 kg. :)

Tar en juleferie fra denne tråden, så jeg ønsker alle en god jul og et godt nytt år.

MonaLita 10-12-10 22:28

Meddeler at jeg i dag har handlet to bukser i den "rette" delen av klesbutikken! Herregud så herlig! Til vanlig har jeg prvøvd en bukse og forlatt butikken med tårer i øynene.. Stå på alle sammen!!!! Belønningen er herlig! :)

senorita 10-12-10 22:35

heldiggris! Jeg var lykkelig da jeg her om dagen kunne kjøpe meg en genser i L :P hehe.. lite for å være meg.. litt stram over puppene men.. :D

StineStine 11-12-10 01:26

7.5 totalt her=) storfornøyd kan du si. er på den 7ene uka, og hadde en dagspause med "vanlig" mat på grunn av omgangssyka. Var ingen sak å starte på nytt dagen etter, noe som var utrolig greit! Har vel hatt det som er av bivirkninger vil jeg tro, men motivasjonen er fortsatt der, noe jeg er utrolig glad for!:) stå på folkens, vi er superdyktige^^

Lindaplinda 13-12-10 21:05

Jeg fikk på meg en olabukse som jeg ikke har fått brukt på 3-4 år igår :D Og den var til og med løs rundt lårene.. wohoo.

Ellers har jeg nå gått ned rundt lår og overkropp, men rundt mage og hofter har det stått stille i en måned nå, så nå ser jeg jo ihvertfall gravid ut.. sukk. Klædden (magen), vil ikke rikke seg... sukk.. er vel typisk at det er det siste som blir mindre - men merker godt at fettet er mye "løsere" da, så kroppen jobber vel forhåpentligvis med saken.

Veiings til fredag. Mangler bare 0,6 kg for å komme under 70kg!! Tvi tvi tvi til meg selv og dere!! :)

Helene M 15-12-10 23:00

- 10 kg siden jeg startet 11. oktober:D

Lindaplinda 16-12-10 01:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av helene m (Innlegg 984693)
- 10 kg siden jeg startet 11. Oktober:d

:d liiiiiiiker!!!:d

jammenpåtide 16-12-10 09:27

Minus 10 kg også her:) Fikk på meg ei dongeribukse i går som jeg ikke har brukt på tre år!!! BMI er såvidt under 30, "kun" overvektig, juhuuu!:D

Nå gjelder det bare å ikke skeie for masse ut i jula...

Helene M 16-12-10 13:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jammenpåtide (Innlegg 984809)
Minus 10 kg også her:) Fikk på meg ei dongeribukse i går som jeg ikke har brukt på tre år!!! BMI er såvidt under 30, "kun" overvektig, juhuuu!:D

Nå gjelder det bare å ikke skeie for masse ut i jula...

Herlig! HURRA FOR DEG! :D

Ja, nå må vi ikke klikke helt bananas i jula. Selv om jeg skal synde litt:rolleyes:

Lindaplinda 18-12-10 10:20

-0,4kg:) Går fryktelig trått nå, men det er selvforskyldt - lite mat, lite fett og lite vann + mye baconsnacks og mye cola zero. Kommer vel sterkere tilbake etter jul får jeg håpe!:) MEN, ifølge wii'n er jeg ikke lenger overvektig nå!!! Wohoo!:-D

senorita 19-12-10 04:10

har gått ned 16,6 kg siden 4.oktober :D så da er jeg ca halvveis.. Sukk.. Utålmodig, og syns ikke det viser sånn kjempegodt enda.. Jeg har fremdeles MASSE å ta av den fæle bollemagen min, heheh :p

Helene M 19-12-10 11:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 986213)
har gått ned 16,6 kg siden 4.oktober :D så da er jeg ca halvveis.. Sukk.. Utålmodig, og syns ikke det viser sånn kjempegodt enda.. Jeg har fremdeles MASSE å ta av den fæle bollemagen min, heheh :p

MEN, den bollemagen er maaange kilo mindre og det kommer du garantert til å se på bildene som blir tatt i jula i år! Sammenlign med jula i fjor:D

HURRA for et fantastisk vekttap hittil! :)

senorita 19-12-10 12:48

har "dessverre" veldig lite bilder av meg fra før. nekter alltid å bli tatt bilder av, så jeg har utrolig dårlig med førbilder.. men jeg merker det på buksene mine,. de gamle faller av og jeg får på meg bukser som jeg brukte da jeg var tynnere.. jeg syns bare magen er nasty enda :P hehe

MonaLita 21-12-10 17:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 986280)
har "dessverre" veldig lite bilder av meg fra før. nekter alltid å bli tatt bilder av, så jeg har utrolig dårlig med førbilder.. men jeg merker det på buksene mine,. de gamle faller av og jeg får på meg bukser som jeg brukte da jeg var tynnere.. jeg syns bare magen er nasty enda :P hehe

Sliter med det samme... Anbefaler deg å finne et belte du brukte før du begynte. Ta det på deg, "stram" det til hakket du brukte før.... Du får deg nok en stor overraskelse!!! Gi gjerne tilbakemelding om det var oppløftende;)
Jeg angrer på at jeg ikke tok noen før-bilder, i og med at jeg ikke ser vektnedgangen på over 12 kilo så godt selv. Men nå får jeg mange kommentarer når jeg treffer folk jeg ikke har sett på en stund:)

Lindaplinda 23-12-10 00:12

Wohoo... Ned 0,5kg til! Nå veier jeg endelig under 70kg, og har nådd juldelemålet mitt!!:-D Da tar jeg ferie fra ketolysen med god samvittighet dere:) Ønsker dere en riktig god jul:)

MonaLita 29-12-10 15:02

I alle dager... NED i vekt i julen? Hadde jeg aldri trodd kom til å skje. Men, jeg er bare glad til!! :) Hvordan har det gått med alle andre?

Helene M 29-12-10 17:09

Way to go, MonaLita! :D

Her tør jeg ikke veie meg.. Jeg har så definitivt ikke gått ned i jula. Heller litt opp ja:o

jente-23 01-01-11 12:30

Syden ga to kg pga spiste is og julegodteri på julaften og risgrøt m.m. Jul er Jul :) Skulle se hva som skjedde, herlighet sukkeret gir DET kicket- blir jo helt overhyper.... Skummelt! De siste dagene med streng lavkarbo igjen, åhhhh herlig.....:) Nå er det første dagen i 2011.... Å som jeg gleder meg dere, vi skal nå drømmen vår- en sunn og slank kropp!!! Jeg har 5 kg igjen til delmål og 10 kg igjen til endelig mål.

Stå på !!!!!!!!!!! :)

Helene M 02-01-11 16:00

Da gikk jeg på vekta.

Og den viste 100 gram ned....:D Selv med alle utskeielsene i jula så har jeg ikke gått noe opp. Jeg er strålende fornøyd med det:D

Refrag 02-01-11 20:09

Gratulerer, ingenting er som å gå ned i vekt selv om det har vært jul.

Selv har jeg skeiet ut i julen, men tok meg sammen i romjulen. Så det ble en liten vektnedgang her også.
Veier nå 101 kg, totalt minus 19 kg.

Skal snart til syden og tenker jeg tar med meg vekten slik at spisingen ikke blir helt ute av kontroll. :D

senorita 03-01-11 15:42

19,3 kg ned siden 4.oktober :D

gått ned 2 kg siden 27.12 så er fornøyd ja :D

jente-23 03-01-11 21:01

bom bom bom stille..... ;-) men jeg er med for fult igjen! tjoho gleder meg til å se en kg ned neste gang.. tralalalala

KimPossible 04-01-11 10:52

:DNed 1,4 kg siden 28.12. :D
Ned 10,5 kg siden 01.06.10... og 5,5 av dem er tatt av etter 15.10.10, da jeg startet på ketolyse.
Mål til 01.06.11: ned enda 10 kg! hehe :)

Lindaplinda 04-01-11 16:37

Jaja... Opp 2,2kg her etter 9 dager med høykarbohelvete... Sukk. Mindre oppgang enn jeg trodde da, og det var jo verdt det av mange grunner;) Kan nok trekke fra noen gram av den vekta nå siden jeg fikk mensen inatt og i tillegg veide meg midt på dagen etter å ha spist frokost, men er greit å ha et utgangspunkt. Jeg startet ihvertfall på'n igjen med ketolyse igår med veldig godt mot!:)

illafanten 07-01-11 05:55

Har snart vært 3 uker uten lavkarbo, men magisk nok kun gått opp 500 gram.. Skal se å få startet på lavkarbo igjen snart, så satser på at vekta går nedover igjen :)

KimPossible 07-01-11 12:23

HUrra, veiedag etter jula!!

Har fått av julekiloene, som var 2,2 kg. Og så har jeg gått ned 0,6 kg i tillegg, så nå er jeg lettere enn jeg var i det hele tatt før jeg begynte å karbe meg opp: 78,2 kg! YAY :heia:

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...msg/weight.png

Helene M 07-01-11 14:16

Hurra, Kim:D

Selv gikk jeg opp 100 gram, men er midt i "uka" så forventet egentlig mye mer:)

Lindaplinda 07-01-11 15:57

Veiedag idag - ned 1,3kg siden mandag:) Det tok et stort jafs av julekiloene som var +2,2kg:) Og i tillegg har jeg tanta på besøk:) Er veldig, veldig glad og fornøyd:)

Helene M 07-01-11 16:12

Hipp hurra for LINDA! :D :heia:

jammenpåtide 07-01-11 23:28

Har i alle fall gått ned dei to kiloa som kom på i jula, gode greier! Da gjenstår det bare å fortsette og håpe på å gå ned rundt 10 kilo til... (har gått ned 11 til nå)

jente-23 10-01-11 20:46

uansett, opp eller ned, vi er flinke!!! fordi vi gir oss ikke! er kjempestolt av oss...... jeg må si at mine personlige erfaringer med slanking har gått rett til H... endelig har jeg truffet på en måte å bli slankere som både er sunn, bra og motiverende! er så glad for at jeg har startet på lavkarbo... reddet livet mitt fra blodsukkerhelvete! jippikayey! er fortsatt -8 kg... ah, blir fantastisk å se en kg mindre snart... deilige 2011,- fortsettelsen på lavkarbodrømmen! drømmen om å få en slank og sunn kropp <3

Helene M 13-01-11 19:32

Her står vekta stille, men kroppen forandres allikevel. Bruker målbånd en gang i blant og jeg har gått ned mange cm :D

Helene M 14-01-11 11:16

900 gram ned:D Selv etter et glass vin i går:cool:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.