Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Mandagsveie-klubben (for alle) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18316)

Berlinerbolla 08-09-08 17:53

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

-2kg denne uka! -5 på 14 dager. det er jo supert synes nå jeg:D.
Ser det er mange av dere som har holdt på med dette i flere mnd. Skal si jeg ser opp til dere:heia:alle som en. Flinke til å puffe andre videre er dere også. Ha ei super uke alle sammen;)

Gulleline 08-09-08 20:06

Ok - etter to uker på Kreta med øl og annet diverse, så har jeg startet igjen idag. Vekt 63,5 kg. Kjør på!!!

Adaware 08-09-08 20:30

Jeg har økt i vekt men måtte stramme inn beltet så aner ikke hva som skjer her, har spist en del nøtter men har jo vært i ketose hele tiden ifølge sticksen.
Skal begrense med nøtter og spise mer fett også må jeg vel se nærmere på de grønnsakene tror jeg, det må gjøre susen.....

Vekt idag; 84,4kg, opp 0,5kg :)

Tone-G 08-09-08 21:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Adaware (Innlegg 531348)
Jeg har økt i vekt men måtte stramme inn beltet så aner ikke hva som skjer her, har spist en del nøtter men har jo vært i ketose hele tiden ifølge sticksen.
Skal begrense med nøtter og spise mer fett også må jeg vel se nærmere på de grønnsakene tror jeg, det må gjøre susen.....

Vekt idag; 84,4kg, opp 0,5kg :)

Det er viktig å ikke spise for få karber:)

Da går kroppen i sparebluss..

Antoinette6 08-09-08 23:38

Ned 1,9 kilo :) :) :)

Adaware 09-09-08 16:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Amariel (Innlegg 531438)
Det er viktig å ikke spise for få karber:)

Da går kroppen i sparebluss..

Nei jeg tror da ikke jeg spiser for lite karber heller, bruker og regulere med nøtter men kan hende det har fått litt over styr selv om jeg er i ketose ifølge sticksen :)

smilefjes 10-09-08 17:34

Denne uka har jeg drukket kakao og ligget på vesentlig mer kalorier enn før. Rett og slett fordi jeg har så mye stress rundt meg nå at jeg ikke kan forvente å gå ned i vekt likevel og velger dermed å spise mer i håp om at kroppen ihvertfall fikser skader og sånt slik den skal. Forhåpentligvis uten å gå for mye opp i vekt heller.

Maten er den samme som før - men med mindre trening (bare gåturer) pga en innmari vond senebetennelse jeg må bli kvitt. Med ett unntak i matveien - jeg har drukket kakao nesten hver dag.... Kakao med kremfløte og laget på 100% kakao og litt sukrin krydret med kanel.

Og hva skjer?
En kilo ned.

Jeg gikk jo opp halvannen kilo, men nå er jeg altså snart på plass igjen hvis dette fortsetter. Skjønner ingenting jeg, men orker ikke stresse med det akkurat nå heller - holder fokus på andre ting og spiser ketogen mat uten mer stress enn akkurat det.

Karenina 15-09-08 06:08

Første mann til å "sjekke inn" idag også;) (mulig det kan ha noe med at jeg er umenneskelig tidlig oppe om morran;)) Minus 700 gram denne uken. Merker det begynner å gå saktere nedover nå,men ned er ned...OG jeg kan si takk og farvel til mine første 10 kilo!!:D Må si jeg er kjempefornøyd med det!

Ha en god dag alle sammen!

Adaware 15-09-08 06:15

Jeg er på vei ned igjen og takk og pris for det :)
83,4kg, ned 1kg siden sist mandag.

Nivanna 15-09-08 09:45

Ned 600 g :) og det etter å ha vært på kurs med hotellmat og spisehvajegvil i 3 dager i begynnelsen av forrige uke.. Glad! :) Håpe jeg ikke får opptur utover uka..

Drømmepie 15-09-08 10:13

Ned 0.4 kilo idag og er kjempe fornøyd... Vil ikke ha kjappere nedgang enn dette her :)

Sulphur 15-09-08 10:26

Ned 2.9 kg. siden start på mandag.

Elanessë 15-09-08 10:29

+ 1,2 kg på meg :( Men nå ER det skjerpings framover.

Sulphur 15-09-08 10:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 536258)
+ 1,2 kg på meg :( Men nå ER det skjerpings framover.

Aj aj. :klem:

pazuza 15-09-08 11:46

63,4 kg i dag:Dstrålende fornøyd ja:heia:å i kveld skal jeg begynne å trene for alvor oxo, har vært syk så har ikke hatt energi til å begynne før.:rolleyes:

Søster 15-09-08 11:48

Ned 800 g. på de to siste ukene :D Begynner å nærme seg minus 10 kg nå, og jeg er superfornøyd :)

Adaware 22-09-08 06:43

83,6kg.

Opp 0,2kg siden sist. Går opp og ned dette her men totalt sett går det sakte nedover.....

Elanessë 22-09-08 08:34

Bom stille i dag... kjedelig.

Magga Dutti 22-09-08 08:39

1.5 kg ned siste uke.
8.3 kilo totalt.

Karenina 22-09-08 08:51

"I hate mondays" fikk ny mening for meg idag...opp 200 gram fra forrige mandag:( Og med min planlagte ketolysesprekk i anmarsj så er dette dårlig nytt:( Skjønner ikke hvordan dette kunne skje? Var på vekta for to dager siden og, og da hadde jeg gått ned 800 gram. Så hvordan i all verden har jeg klart å gå OPP en kilo på to dager?? Nå er det full skjerpings! Skal definitivt slutte med lollypopbrød (selv om det er det som redder magen min), og bli flinkere til å spise grønt.

Nivanna 22-09-08 09:03

Ned 1,7 kg denne uka. Jeg er strålende fornøyd!

Gratulere alle andre med nedgang, og til de som har det litt trått denne uka, det går nok nedover til slutt!

Shadow 22-09-08 10:37

ned 800 gr siden forrige mandag - kjempefornøyd for jeg hadde ikke noen god følelse før jeg gikk på vekta :spent:
En veldig god start på uka!

Andreaen 22-09-08 12:00

Ned 3.5 siden forige mandag :D

Drømmepie 22-09-08 17:37

Ned 100 gram....

smilefjes 23-09-08 10:02

Stillstand..... Igjen.........
Har gått over på spinning igjen nå istedenfor joggingen. Men jeg tviler på at det har så mye å si. Men det er ikke oppover, og da er jeg fornøyd. Målet akkurat nå er å ikke legge på meg.

pazuza 23-09-08 15:00

jeg glemte å veie meg i går, så tok det i dag i steden:rolleyes:
jeg har gått opp litt, til 64 kg, men tror det kan komme av at jeg ikke har fått vært ordentlig på do i noen dager:( noen som har noe forslag til hvordan jeg får kommet ordentlig på do:rolleyes: hehe

Andreaen 23-09-08 17:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pazuza (Innlegg 541855)
jeg glemte å veie meg i går, så tok det i dag i steden:rolleyes:
jeg har gått opp litt, til 64 kg, men tror det kan komme av at jeg ikke har fått vært ordentlig på do i noen dager:( noen som har noe forslag til hvordan jeg får kommet ordentlig på do:rolleyes: hehe

før du legger deg spiser du 1-2 spiseskje med linfrø. Det setter iallefall fordøyelsen igang. Jeg husker ikke om man skulle koke de først, eller hvordan det var. Noen andre som vet det?
men jeg pleier å ta to ss. før jeg legger meg og går på do dagen derpå;)

pazuza 23-09-08 17:10

hmm, da skal jeg prøve det:)takk for tipset

Andreaen 23-09-08 17:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av pazuza (Innlegg 541924)
hmm, da skal jeg prøve det:)takk for tipset

Her fant jeg en link til deg" Problemer med bommelom";)
http://forum.snartmamma.com/archive/.../t-156130.html

Du kan jo lese litt der !:)
Klem!

pazuza 23-09-08 17:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Andreaen (Innlegg 541932)
Her fant jeg en link til deg" Problemer med bommelom";)
http://forum.snartmamma.com/archive/.../t-156130.html

Du kan jo lese litt der !:)
Klem!

oi der var det mange gode tips ja, takk for linken:D skal prøve ett par eller tre av de ja.

Karenina 29-09-08 06:02

Pga at jeg har hatt min første og siste planlagte sprekk denne uka har jeg faktisk gått OPP 1,3 kilo! Deprimerendeå gåpå vekta,selv om jeg var klar over at den kom til å ha gått opp en del.. Utrolig, jeg har jo ikke spist særlig mye disse dagene, men kroppen har rett og slett sugd til seg dritten!! Denne uka blir det hard trening!

Magga Dutti 29-09-08 07:07

Ned 400 gram i mensen-uka. Det får være bra.

Nivanna 29-09-08 07:51

Ned 2,2 kg.. Hurra! :D

Elanessë 29-09-08 08:34

Opp 100 gr her

smilefjes 29-09-08 10:58

Stillestående igjen.....
Det vil si - det er en kilo ned, men jeg var dårlig og kastet opp i helgen, så det er nok ikke på grunn av dietten.

Jaja - det er ikke opp og jeg er ikke sulten. Jeg liker maten, jeg har det bra, jeg burde ikke klage.

scartz 29-09-08 11:50

Ned 0,2 kg! :P hehe. Men sist uke gikk jeg ned 0,5 kg, men det viste ikke for tirsdagen. Så jeg krysser fingrene for bedre resultat imorgen! :P Isåfall må jeg hoppe over til tirsdagsveie-klubben, hahah! :P

Karenina 06-10-08 10:32

Ned 3,1 kilo, og jeg har passert minus 12 kilo! kjempefornøyd!:D

Søster 06-10-08 13:17

Vekten viser i dag at jeg har gått ned tilsammen 10,7 kg. siden jeg startet med lavkarbo. Hurra! :D

pazuza 06-10-08 13:49

etter å ha hatt en vekt fri uke, veier jeg i dag 62,9 kg:)

Elanessë 06-10-08 15:48

Opp 400 gram her

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.