![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Veldig takknemlig for:
1. Valpen min som gir meg så mye innhold og mening og glede i hverdagen 2. Turer i skogen 3. Gode tv-programmer 4. Kroppen min 5. Gode sko |
Jeg er takknemlig for:
* muligheten til å laste ned podcast, så kan jeg høre gode radioprogrammer når som helst. Genialt! * ipoden min! * at bilen går som den skal * at det var brød igjen som jeg kunne spise til frokost * de nye handleposene mine, gjorde at jeg kunne handle mat for 2000,- og ikke kjøpe poser! |
I dag skal jeg være takknemlig for
1. At jeg har noen deppe-dager innimellom, så jeg kan filosofere og få gå i meg sjøl å tenke litt:o 2. At jeg har glemt mobilen hjemme, så jeg ser at jeg klarer meg uten:p 3. At jeg ser at sånne dager faller sammen med feil kosthold de siste dagene. Uvisst om det er høna eller egget, men dog.. 4. At jeg skammer meg over å "surmule" over bagateller 5. At jeg har denne tråden å skrive dette i.... Takk! |
Jeg er takknemlig for
1. Alle de positive egenskapene mine. 2. Evnen til å være samlet og rasjonell i de fleste sammenhenger 3. Kjærligheten jeg har inni meg. 4. Kjærligheten til mennesker og dyr rundt meg |
ajajaj!
SKJERPNINGS med takkeskriving. jeg er takknemlig for:
|
1. SOL
2. At jeg fikk gått en times tur idag 3. Jason Mraz 4. Grillmat 5. Forventninger :):):):):) |
- SOL!
- Blomster! :) I år skal jeg ha blomster på verandaen min igjen. Hadde ikke tid til det i fjor ... - En og halv uke til ferie! Skal riktignok jobbe nesten hele ferien, men det er hvertfall en forandring. - Forandring, at man ikke må akseptere ting som ikke er bra. Tok litt tid før jeg skjønte det ordentlig. - God litteratur |
Jeg er takknemlig for:
*den deilige mannen min *de søte barna *den fine hagen med store muligheter *at jeg fikk sådd og ordnet i går *svigerfar som malte hytta for oss! |
I dag er jeg takknemlig foooor:
|
Jeg er takknemlig for:
*sjefen min som synes det er helt greit at jeg avspaserer akkurat når det passer meg slik at jeg kan ha kjøretimer *mannen min som digger at jeg skal ta mc-lappen *at det ble en veldig koselig kveld med mannen min i går *at jeg skal ha kino-date med mannen min i kveld *kroppen min som har det fint nå |
I dag er jeg takknemlig for
1. At jeg har hatt en flott tur til Berlin 2. At kjærsten og jeg trives med de samme tingene på tur også 3. At jeg har fått utvidet horisonten litt på denne turen 4. At jeg fikk treffe en lenge "ettersøkt" bekjent 5. At jeg føler meg takknemlig:) TAkk! |
Oj! Over en uke siden jeg har skrevet her ..., men jeg er takknemlig i massevis hver dag!
Og i dag er jeg takknemlig for: 1) Fokus - at jeg klarer å fokusere på alt det positive med kuren. 2) Mp3-spilleren min - kjapp musikk å gå etter på vei til jobb! 3) Små-voffsene mine så klart! :love: 4) Leiligheten og bilen min! 5) Forelskelse - nær eller fjernt, det er en herlig følelse for alle! :hearts: |
I kveld vil jeg takke for:
1. Telethomas og sommerfuglene jeg har i magen på grunn av den skjønne skjønne gutten:love: 2. late sommerdager med picknik i parken 3. jobben min, som er så god å ha når jeg bare kan komme hit og legge meg og få betalt for å sove 4. kollektivtrafikken!!! YEEEAH! I love it. den sparer mye penger for meg 5. søvn. Natta:love: |
Jeg er takknemlig for:
* at jeg er i gang med kjøretimene * at mannen min kjørte meg på jobb i dag * at filmen på kino var så fin! * at det blir en rolig dag på jobb |
Jeg er takknemlig for:
* at det er fint vær * at svigerfar har malt ferdig hytta for oss * at mannen min endelig fortalte svigerfar noe han har tenkt på lenge * at vi bor så nær moren til minsten, spesielt nå når hun har en liten baby |
I dag vil jeg takke for:
|
I dag er jeg takknemlig for (og fornøyd med) ...
1) Mitt gode humør. 2) At veien nedover i vekt går bra. 3) Det nærmer seg lønning ... eller rettere sagt: Feriepenger! 4) Turen til Stavanger i neste uke. 5) At alt gikk så bra med hundene i helga, tross varmen. |
Jeg har MYE å være takknemlig for
|
I dag føler jeg virkelig jeg har mye å være takknemlig for
1. Fordi jeg har hatt en fantastisk flott helg 2. Fordi jeg har så gode venner 3. Fordi jeg har muligheter som jeg tidligere følte jeg ikke hadde 4. For alle de gode samtalene jeg har hatt i løpet av helga 5. For at kjæresten hadde savna meg mens jeg var borte:p *lykke-sukk* Takk!:) |
Jeg er takknemlig for:
*mannen min! En fantastisk mann! *barna som er skjønne *lunsjen jeg slapp å lage selv *at soverommet vårt ligger på riktig side av huset.. *at bremsene fortsatt virker på bilen.. |
I dag er jeg takknemlig for
1. Været 2. At jeg tåler varme godt 3. At jeg fikk være med barnebarnet på barnehageavslutning i går 4. At jeg er frisk 5. At familien min har det godt og er friske Takk!:) |
Jeg er takknemlig for:
*Øyene i Oslofjorden! *At jeg har så stell på magefølelsene mine *At jeg har det innmari godt om dagen *At det snaaart er sommerferie *Klesfarge. Bra greier :D |
oioioi, her må det skjerpes!!
Jeg vil takke for:
|
Oppsummeringstakknemlighet....
Jeg er takknemlig for 1. At ungene mine er så flinke til å ta vare på meg. 2. At jeg har hatt en koselig helg med familie og venner 3. At jeg har fått gått litt tur i helgen 4. At jeg kan shoppe på H&M, fordi str passer:p 5. At kroppen min har det godt om dagen TAkk! :) |
Heisann;-)
Leste denne flotte tråden ....så BRA!;-)For meg som er igang på nytt etter år 2004 er jeg takknemlig for mye igrunnen,,,;-) 1:elsker mine to barn OVER ALT!! 2:Min samboer,som også er igang med dette igjen og sammen har vi slanket oss snart 9 kilo på 3 uker 3:min UTROLIGE flotte familie som stiller opp bestandig 4:At det finnes så mange flinke brannmenn og sivile som driver i dette øyeblikk å slukke skogbrann her 5:At jeg denne gang på forhånd viste om karbokontrollert kosthold,og at jeg ikke skal gi meg før jeg er i mål,for jeg vet at det funker. Ha en finfin dag alle sammen!!! |
|
Hello people! glemt den her eller??
|
Ikke glemt den - og har masse å være takknemmelig for :D
men vært litt lite skrivende en stund :o altså - dagens 5
|
:heia:
|
Jeg er takknemlig for:
*den deilige mannen min *at jeg har råd til å ta mc-lappen OG kjøpe meg sykkel *alle feriepengene som fylte opp kontoen min *at jeg føler meg bra *at det er gratis å parkere i Sandvika |
Jeg er takknemlig for
1. At jeg har en grei jobb 2. At jeg har en fin kjæreste 3. At jeg kort reisevei til jobben 4. At jeg trives i leiligheten min 5. At jeg bor i nærheten av ungene mine... Takk! |
Jeg er takknemlig for:
*at det sluttet å regne nå *at mannen min er så kjekk *at jordbærene var gode i går |
Jeg er takknemlig for:
*at sola skinner igjen *at buksene passer bedre igjen *at det snart er helg *at mannen min var så blid når han ringte meg på vei til jobb |
Jeg er takknemlig i dag, skal dere vite!
*Jeg fikk ikke jobben jeg søkte på internt, men jeg er helt utrolig takknemlig for de fantasisk kule kollegene mine som har backet meg opp hundre prosent i min skuffelse! *Jeg er takknemlig for at jeg ikke er fyllsyk i dag, tross et skikkelig (og utrolig morsomt) sjøslag i går! *Jeg er takknemlig for ei jente jeg har hatt sjansen til å bli kjent med på nytt etter at jeg begynte på den gamle jobben min igjen, hun er helt fantastisk, og et av de flotteste menneskene som har kommet inn i livet mitt den siste tiden! *Jeg er takknemlig for at jeg ser ut til å få en bra sommer økonomisk sett, en gledelig overraskelse! *Jeg er takknemlig for at jeg har en supersøt svigermor som kommer på besøk i morgen, og for at mine flotte deilige foreldre kommer på besøk til uka, og om jeg er snill pike, så får jeg kanskje bli med dem på Leonard Cohen-konsert :spent: *Jeg er takknemlig for at selv om kroppen min ikke går den veien jeg vil, så tar den likevel vare på meg, og gjør en fantastisk jobb! Yay kroppen! |
jeg er takknemlig for:
*at mannen min tok med barna på jobb i dag *at vi fikk trent sammen *at vi har fått vært på fyllinga *at vi er bedt bort i kveld |
|
I dag er jeg takknemlig for:
1) Herlige hunder. 2) Leiligheten min. 3) Maten jeg spiser. 4) Mitt gode humør. 5) Kaffe :stortsmil Og takk for påminnelsen om at vi må skrive her, Nellie! :klem: |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg fikk låne mannens bil i dag *at det var lite kø *at jeg kan jobbe sent i dag *at det er overskyet (lettere å være flink på jobb) |
|
Jeg er takknemlig for:
* den snille mannen min * at de viste Norge - Brasil på tv i går * at jeg lar meg engasjere * at jeg skal kjøre i dag * at det er mer vaffelrøre igjen |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06. |