![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Jeg har jo ikke peiling på om det har funke på vekta før på fredag, men jeg føler meg ganske ferdig på mange måter. Er så innmari matlei... Og jeg har i prinsippet lyst på ting jeg ikke har hatt lyst på på evigheter. Det er nok fordi jeg har holdt på litt for lenge, og jeg har vært veldig streng med meg selv. Likevel, så er som sagt erfaringen god. Men fra og med fredag er det over. Tenkte å gjeninnføre én og én ting fra og med mandag, men slipper meg litt løs i helga med rødvin og sånn. Men ikke helt tøylesløst altså:)
|
Da tror jeg at det er dette som er løsninga for meg. :o
Har lest mange sider her, og finner ut at jeg spiser for mye nøtter og så har jeg jo sett at jeg kunne spise IFA ute sukker. Det kan jeg ikke, tydeligvis!!!! :rolleyes: Så heretter er det: - egg, bacon, kjøtt, ren fisk (ikke fiskepudding), grønnsaker som veks over jorda, ketolysetabletter, fri flyt (omega 3). Vann og litt urtete uten søtningsmiddel. En kopp kaffe om morran. Heia på, heia på, og takk til BiB for påminnelsen om denne tråden!!!:klem: |
Imorgen er renseperioden over for denne gang, for da skal jeg drikke ØL!! :sikle:
Har gått ned 4,2 kilo på disse 18 dagene, og er godt fornøyd med det! Men jeg finnes ikke matlei, så hadde det ikke vært for festen imorgen, hadde jeg fortsatt!! :ja: Kanskje jeg hiver meg på`an igjen etter festen!? Vi får sjå... ;) TAKK til Photo for dette tiltaket!! Det var DEILIG å få rensket opp igjen!! :suss: . |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Guinness går for å være medisin da, lavkarbomedisin heeelt sikkert :p Eller liker jeg å teste ut øl etter årstiden, kunne vært meeeget tilstede i en jobb som øltester :o |
Sitat:
Og nå skal jeg banne i kirka...: Jeg drikker ølet mitt med isbiter og sitron i.... :o ;) :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
En gang i verden solgte de jo øl med sitronsmak?? Dameøl som de kalte det? Bare et par år siden jeg så det..
|
Ååååå... Mørkt øl... Guinnies... Åtte til ti? Åjåj, man blir jo ganske mett på det da! Utrolig at du klarte å holde på vekta, for mørkt øl har visst mest sukker.
|
Sitat:
Men altså, da er jeg ei dame da!? :D |
Sitat:
|
Sitat:
:suss: :suss: :suss: |
Ja jeg fortsetter som sagt 1 uke til, svært inspirert etter veiing i dag. Ned 3,5 kg fett om Tanita -vekta er til å stole på. Vi er litt uvisse legen og jeg, så tirsdag veier jeg meg igjen.
|
Første dag nesten over. :heia:
Har gått bra, sjøl om æ rippa litt mht. kaffe. Skulle bare drikke en kopp, men plutselig hadde æ sjenka meg en kopp til. Og da vi skulle spise på kafe, frøs æ sånn at æ glemte meg og kjøpte kaffe.:o Jaja, må vel regne med litt tilvenning! |
Målene min ble en cm mindre rundt pupper, midje og mage, altså tre cm til sammen! Greit det:)
Samtidig så har et nytt bein på skuldra avdekket seg, om skuldrene mine mister fett, så er det ett sted som er vanskelig målbart. Jeg veier meg jo ikke, så jeg vet ikke hvor mye jeg kan ha mistet stort sett. I dag har jeg drukket kaffe, litt rødvin og te i går. Samt rømme til laksen. Det var deilig. Men jeg skal som sagt holde måteholdet nå. Og ikke noe søtstoff før jul! :) |
Gratulerer med gode resultat, folkens! :) Jeg har ikke vært helt standhaftig, men drukket en og annen kaffekopp, og spist en og annen Mock Danish. Jeg har rett og slett vanskeligheter med å finne annen frokost, for jeg klarer ikke egg lenger. Det byr meg imot og jeg blir kvalm.
Har hatt mensen denne uken, men har gått ned 100 g likevel. Det er helt fantastisk til meg å være, for da går jeg vanligvis opp 2-3 kilo. Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kanskje. |
Sitat:
Det blir helt uproblematisk å droppe søtstoffet. Jeg testa jo ut litt diverse kunstig søta greier, men jeg liker jo bare sjokkis, og ikke drops, vingummi etc, så det går nok greit. |
Dumt spørsmål følger: Vil melk kunne være bedre enn fløte? Nå tenker jeg som partystopper? Jeg vet at det har mer karber, men jeg klarer ikke drikke svart kaffe og jeg ligger jo lavt på karbene uansett. Og det er liksom det som har vært kosen min, en deilig latte. Godis klarer jeg meg uten, men dette er vanskelig.
|
Sitat:
Om du bare drikker en liten skvett om dagen, så er det ikke sikkert det er så farlig, du sa at du allerede går ned? Da tror jeg ikke du behøver å bekymre deg. Enkelte har ikke en eneste partystopper, mens andre igjen må luke ut alle godesakene for å ta av et eneste gram. Så lenge du går ned i et fint tempo, så gjør du noe riktig, og da behøver du ikke å ta vekk noe fra dietten. Det er heller ingen som har godt av å "rase ned" som det heter. Det gjør man i tilfelle helst bare i starten, når man tar av seg vannet. Og, det er ingen dumme spørsmål, bare dumme svar;) |
Jeg gikk ikke ned da jeg drakk en skvett om dagen, så jeg tenker jeg venter med å innføre fløten, da. :sukk: Men soyafløte kan jo kanskje virke, skal prøve det. Har trodd at den har hatt en besk bismak, men har aldri prøvd. Og Menkomel må jo også være bedre, siden den er basert på oljer?
|
Jeg har ramla ut. Tilbake igjen i morgen.
|
Dette går så det suser!!!!
Både gårdagen og dagen idag har gtt fint. De stekte vafler på klubben, og æ som e så glad i det, følte meg ikke engang frista!!! |
Sitat:
Menkomel kjenner jeg ikke til. Hva er det? Ellers er jo te også veldig godt, om du finner en god type så kan du jo bytte ut kaffen med det? Det er mange gode og spennende teer! |
Fire dager på rensekuren, Og vekta har rørt seg 1,9 kilo siden forrige tirsdag!!!
Dette må jeg da være fornøyd med? Og det er jeg da!!! Jeg fortsetter tre dager til! |
Så bra! Gratulerer så mye:heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
:klem: Sitat:
|
Og i går var det min veie- og måledag.... ned 2 kg og 2 cm på de aller, aller fleste målepunktene, på 1 uke, det er verd all ribba!! Jeg går på ny ukle med krum hals!
|
Så flinke dere er!
Jeg har ramla helt av lasset, og skal reise bort denne helgen så gidder ikke begynne igjen nå. Men tenkte ta en ny renseuke fra mandag igjen. Noen som er med da? |
Sitat:
|
Me too!! Jeg gadde ei helg for 14 dager siden hvor jeg bevisst spiste karbo, men mandagen etter var jeg igang igjen!!
|
Jo flere vi er sammen ... :)
|
"Vi e små, men vi e mange!!!" ;) :lol:
|
Jeg er også med. Dette går helt gale veien.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50. |