![]() |
Sv: Hva leser du nå
Sitat:
|
Will do! Tipper jeg leser den ut i kveld. :)
|
Jeg leser Nostradamus Testamente`- den nyeste til Tom Egeland.....
Kooooooser meg!!! :D |
Fanfiction, hehe
|
Ferdig med Egeland......nå er jeg i gang med "Den hellige løgnen" av Luis Miguel Rocha....
|
Vinterbarnet som jeg i farten ikke husker forfatteren på.
|
Har startet på en bok, Ildmannen, glemt den litt bort da jeg fikk fire bæreposer med KK og Camille..... som passet bedre i påsken enn bok plutselig. ;)
|
Plukket frem Ian M. Banks' Against a dark background igjen. Kanskje hans mørkeste Culture-roman.
|
Sitat:
* Akkurat ferdig med City of dragons av Robin Hobb på Kindle iPhone-versjon. Funker overraskende greit å lese på iPhonen! Litt irriterende at det bare er en halv bok! |
de hvite englene av julia gregson - akkurat begynt :p
|
Leser "I en skumringstund", en bok jeg fant i huset etter min avdøde grandonkel. Fin bok skrevet av en som vokste opp der jeg er fra, i starten av dette århundret, i trange kår, men med enkle og store gleder...lærer en å sette pris på det man har.
|
Vurderer og lese Hamsun om igjen:)(markens grøde)
|
I helgen har jeg lest Lærer`n av Frank McCourt. Leste Engelen på det syvende trinn og Ja så menn for mange år siden. Anbefales! Har ikke for vane å gråte så lett men da holdt det hardt.
|
Sitat:
Av alle ting leser jeg nå en biografi om Marcello Haugen. Var veldig fascinert av han som barn. Men han som har skrevet den burde virkelig revurdere forfatteryrket. Stivbeint og lidenskapsløst! |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, jeg synes den var utrolig bra, helt til slutten der han, som jeg føler det, mister helt sporet og plutselig nærmest er tilbake i boka før det igjen ... (Kan ikke si for mye og spoile, i tilfelle noen som abbonerer på tråden vil lese den). Så jeg syntes den sånn sett bare ble hengende i lufta. Synd for alt fram til det, og til et visst punkt da han går i seg selv, er himla (pun ;)) bra og interessant! |
Sitat:
Noe av det han skrev, f.eks historien om Noah og hans familie var såpass bra at jeg vurderte å revurdere mitt syn på Knausgård. |
Sitat:
Jeg synes han kunne ha sluttet lenge før, for å si det sånn. Sånn ca om han først skulle dra inn seg selv på slutten (nå prøver jeg igjen å ikke spoile), der han er med faren og broren sin og lyser krabber. |
Sitat:
|
Sitat:
Hadde jeg vært forleggeren hans, hadde jeg nok vært temmelig streng på akkurat den avslutninga der, altså. (Morsomt nok er det jo det yrket jeg sikter mot også. :D Stakkars forfattere. :p) |
denne skal jeg begynne på snart
http://bokelskere.no/Thula/boksamling/1799236/ |
Zero History av min gamle helt William Gibson. Fy f..n for en bok!
|
The hunger games. Så filmen i går, fikk lyst til å lese boka!
|
Leser? Etter at jeg slutte å sitte på trappa å røyke ser jeg ingen anledning til å lese:(;)
|
Nå leser jeg "Mestring av depresjon" av Roger Hagen og Rolf W. Gråwe som en slags forberedelse til en mulig praktikantplass :) Veldig interessant bok, og godt å bruke hjernen litt igjen, siden den bare har smelta bort siden studieavslutninga i desember :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16. |