![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Weee :) Snikveide meg idag og ble posetivt overraska.Selv etter frokost og lunsj veide jeg mindre enn jeg har gjort på leeenge. Og en BMI som ikke sier Fedme lenger men Overvektig.
Gleder meg til orginal veiedag i morgen :D Måtte bare få ut litt sprudlende glede :D:D |
Sitat:
Wow du har vært flink, spent på resultatet ditt i morgen!! Jeg er også spent på hva dagen min bringer, jeg har jo snikveid meg og hvis det holder seg slik har jeg gått ned 1.5kg på 1 uke..(sikkert pga varmen som har sluppet tak, men hey jeg tar alt jeg kan få)!! |
Sitat:
Syns du har vert flink også jeg. Vi får "glede" oss til i morgen og hva vekten sier da, håper ikke jeg går opp flere kg iløpet av kvelden/natten nå da. haha ;) |
Sitat:
Så moro! Gratulerer så mye! |
Sitat:
Forklaringen var altså enkel; du tåler ikke varme du! ;). Det som er så fint med det er jo at det blir sååå moro når det ikke er så varmt lenger! :D Hurra! :heia: |
Jeg måtte frem med kalenderen og begynne å regne på dagene i dag, for kroppen ble så pms full i formiddag at jeg virkelig begynte å lure! Tante skal da ikke komme nå???? Men jo... det kan hun såvisst finne på å gjøre. Ubedt. Som alltid. I morgen er det 4 uker siden hun kom sist, så det er fullt mulig til min store overraskelse.
Såh... ja.. her holdes det godt igjen i dag kjenner jeg. Blir spennende med vekta i morgen! :) |
Sitat:
Så ja, kroppen min samler på vann om sommeren:o Men hey, kanskje jeg endelig går litt fortere ned fremover? har akkuratt kommet hjem fra en sinnsyk råååå Zumba time. Er fortsatt helt "high" på energien!!! |
Sitat:
Deilig med zumba! Jeg har også unnagjort en zumbatime i kveld og hjelpe meg....jeg ble så svett som jeg aldri har vært før og jeg bruker å svette bra på de timene. Kroppen vil og vil og liker å yte i ketose, men jeg fikk en skikkelig utladning når jeg kom hjem. Du får nyte energien du kjenner på! Jeg sitter som et slakt i sofa i kveld... hehe. Mulig det har noe med at jeg unnagjorde 2,5 timer med trening i går, da også bl.a en time zumba, og at jeg har trent styrke tidligere i dag.... Hu og hei! Her går det unna! Kan vel nesten sove med joggeskoene på bena i natt så jeg kommer meg fortest mulig ut på tur i morgen tidlig! :D NYT kvelden! Vel fortjent! :heia: |
Sitat:
jeg er imponert hvor mye du orker og klarer å trene. Jeg har bestemt meg for å klare 2-3 ganger i uka, men det viktige for meg er at jeg faktisk klarer å fortsette med det også etter at jeg er ferdig slanket. har du planer om å trappe ned, eller skal du holde på slik for alltid? (respekt hvis du klarer!!!) |
Sitat:
I likhet med å spise lavkarbo for resten av livet må nok livet mitt også innebære mye trening. Jeg kan leve greit med det. Jeg har forsøkt å slurve, altså hoppe over en dag eller to, men må betale så dyrt for det at det ikke er et reelt valg. Jeg må bare presse inn trening uansett hvor full dagen måtte være. Trening 2-3 ganger i uken er jo kjempeflott og også noe du bør ta siktemål på å fortsette med. Trening er viktig for helsen. Uansett. Sånn er det bare! :) |
Sitat:
jeg sliter med ryggen pga bekkenløsning i svangerskapene mine. Men hvis jeg trener 2-3 ganger i uka så holder jeg alt under kontroll!:cool: |
Sitat:
Det har blitt meg fortalt at jeg på sikt muligens kommer dit jeg også hvor en tilsvarende treningsmengde skal være nok, men foreløpig har ikke spesialistene hatt rett. Jeg lever i spenning! ;) |
Sitat:
Lykke til, du er i hvertfall utrolig flink!! Men det er lov å være lei og "sutre" til oss her hvis du føler for det! Det er jo derfor vi er her :):D |
Så godt å finne flere som skal ned rundt 20kg!:) Jeg har gått på lavkarbo ca en uke nå og har gått ned 2,5kg:D Er storfornøyd, men har en laaaang vei å gå.:) Synes middager har blitt ganske ensformig allerede jeg da:S spiser stekte grønnsaker/wok hver dag og synes det er veldig godt, men blir litt lei.... Noen som har tips til middager? så noe med en lavkarbopizza her:) noen som har oppskrift??:D
|
Sitat:
gratulerer:p:D:) |
Sitat:
Jeg spiser stort sett kjøtt eller fisk til middag. Kombinert med saus og grønnsaker. Det finnes et hav av forslag til middager generelt her på forumet også. Bare å boltre seg! Lykke til! :heia: |
Onsdag og veiedag! :D
Vekt sist onsdag: 85,5 kg Vekt denne onsdag: 84,5 kg Et tap på 1 kilo den siste uken også. Jeg er svært godt fornøyd! :D Nå er jeg spent på hvordan det har gått med dere andre! |
Vekt sist gang:86,6
Vekt idag: 85,5 Altså litt over 1 kg ned:D Håper det fortsetter slik. |
hurra :) har klart og ta av de to kiloene som kom på i ferien.... nytt mot til og fortsette :)
|
Sitat:
hurra :D flinka :) |
Sitat:
hurra :) flinka :D |
Sitat:
|
Ja, jeg blir med, trenger også noen til å motivere ol.
Jeg har begynt på ketose, begynte førstkommende mandag.. da veide jeg meg og veide 85,5.. i dag veide jeg 84,3.... :) Så vil tro at dette funker :) Mitt mål i første omgang er å se 7 tallet først på vekten, men vil aller helst ned til ihvertfall 70 kilo :D |
Vekt forrige uke 88.5, vekt i dag er 86.3!!! Helt sinnsykt, gjett om jeg er glad for regn;)
|
Sitat:
flink du er hurra :D og gratulerer :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05. |