![]() |
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Lurer på det samme - er det kramper? For leggkramper kan forekomme på ketolysekuren hvis man ikke tar tilskudd av magnesium.
|
Sitat:
Aldri hatt sånn før. Kan hende det ikke har noe med ketolyse å gjøre i det hele tatt, men kommet nå etter diett start.... |
Det skader uansett ikke å ta litt ekstra magnesium :ja:
|
Sitat:
Takk for tipset :) |
ups. tror jeg spiste for mye kål. hadde fårikål til middag.hadde en god porsjon. og stekte gr.saker til lunch men har den vonde smaken så håper at det gikk bra :veitikke:
|
Hehe. Satse på at det gikk bra vel :p
Huff, nå er jeg så sjokolade sugen at jeg spiser "lissom" sjokolade som gutt ungen på 5år har laga på leke komfyren. Haha. Snakk om desperat :P |
Sitat:
|
Sitat:
|
nisse: Menyen her hos oss er nå stengt, men ta en tur og titte etter den sjokoladen i marra. Takk for tipset :p Har spist litt av sånn med 70%sjokolade, men er ikke det samme. Stopper ikke søt suget så kan like godt la være....
Sitat:
Men har dere noen tips til hva enn kan kose seg med i helda da? Snacks lissom... Er pop corn ille fy fy?? |
Sitat:
|
Sitat:
Og pop corn er omtrent det verste du kan spise, Mais har mye sukker og skyhøy GI! |
Sitat:
Hvordan kan jeg spise mer fett da? Er også mye sulten, så kanskje for lite fett er grunnen til det?? Æsj... Er virkelig pop-corn så ille.... Buhuuu. Sitter her med en bolle nå. Pokker. Jaja... Sånn er det når enn er blitt for feit. Dette er min straff :P Og etterhvert tynn kropp som belønning for alt strevet :p |
Sitat:
Lag ostechips i stedet! |
[quote=Carisma;995765]Tja, du kan jo vurdere det her selv: http://www.matvareguiden.no/sokemask...type=produkter
Huff og æsj. Det var mye. Gikk og kasta alt i søpla jeg *stolt* :p Åssen lager man sånn ostechips da? Er ikke så flink til å søke etter oppskrifter her enda.... :( Åssen kan man få i seg mer fett da?? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Uff jeg er blitt skikkelig hekta på kaffe latte med karmamel...mmMMm. :)
Sitter å drikker det no... hadde tenkt å holde meg helt unna søtstoff. Men klarer ikke det:( savner pepsi max!!!!!! Har ikke drukket det siden søndag 2 ;) |
Langaard: Ja jeg kasta de i søpla :) Ille stolt av meg selv :P hehe
Sitat:
|
Sitat:
|
-3.4 i dag! er så glad :ja: mesteparten er vann men men. . . :D
|
Var selv uten pepsi max fra mandag til onsdag, men fant ut at vann er så ufattelig kjedelig. Jeg har behov for noe smak i livet. Så, et glass vann gir meg en bonus på et glass pepsi max :)
|
Fant ut at stixene mine gikk ut i august :(
Tenkte jeg skulle måle i går kveld, siden jeg fikk den smaken i munnen (etter kun én dag, gikk vel to dager sist gang). Men så hadde jeg akkurat spist omelett med ost, skinke og diverse i, så jeg tenkte det kanskje bare var derfor jeg hadde en smak som hang igjen etter omeletten. Men stixen var hvertfall rosa og fin den, og ikke av den lyseste typen heller! Men så vet jeg jo ikke hvordan alder påvirker de stixene.. Om de kan gi falsk positiv eller ikke. Det står kanskje i boka eller på papiret som følger med stixene, men jeg har dem ikke her akkurat nå.. Så håper kanskje noen av dere vet :D Men jeg har fremdeles den smaken i munnen (eller hvertfall en ny type smak, virker veldig slik jeg husker den fra sist gang) så jeg tipper nesten jeg er i ketose. http://skypeemoticons.net/wp-content...ns-41-whew.gif Blir lettere å holde seg unna snopet da :o |
Sitat:
Husker det som sykt digg å se vekten gå ned hver eneste dag sist jeg var i ketose. Har så lyst til å veie meg, men vekta står i klesskapet og typen sover.. Får vente litt til da.. ^^ |
Sitat:
|
Sitat:
Er jo søtstoff det oxo.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17. |