![]() |
Sv: Augustskravletråd for 30+
skjønner ikke dette jeg, er helt nede på 106.4, ned 600 gr på et par dager.. og jeg som har skeia ut med ostepopp i helga oO
skal ikke klage altså :p |
Det er så koselig å lese denne tråden.
Jeg er stortsett flink til å motstå fristelser, men nå har jeg putta i meg en hel pose med Läkerol xtreme (datterea har vondt i halsen) uten at jeg har fått det med meg (har sett på film). Så nå er det rydda klar bane til do - dit løper jeg titt og ofte nå. At jeg aldri lærer. |
Dette er min favorittråd også :)
Ombestemte meg angående kjøttbollene og lager kjøttbrød i stedet. Hadde i både fetaost, bacon, cherrytomater og 1 rødløk, pluss mye persille, fetaostolje og pepper. Det blir en god lunsj i flere dager fremover tipper jeg :) |
hjemmelagde kyllingnuggets var godt! men jeg hadde litt lite pannering, så de siste to ble uten :p jeg gadd bare ikke smashe mer bacongull...
|
I dag er jeg halveis til der jeg ønsker å ende. Lurer på hvor lenge jeg kan fortsette å gå ned i det tempoet jeg nå har. Artig å se tickeren hvor det er tatt av mer enn det er igjen.;)
|
WoW, så flink du har vært "sistegang"! :heia:
Grotingeling: Stress ned!!!! Det høres mye hyggeligere ut med tur i skogen og strikking. Blir det får-i-kål lag på det nye spisebordet mitt tro? Idag er det knallvær her hos meg, og jeg burde heller vært ute på sjøen enn å sitte på jobben - skal jobbe overtid i tillegg.. :(. Bare 2 dager igjen av August, og så er det ny skravlemnd. Kanskje jeg skal sette meg noen mål for neste mnd.? :rolleyes: |
der kom det vannet jeg burde hatt igår morges ja :p jaja, ny uke, nye fristelser å holde seg unna :D ellers må jeg støvsuge etter at alle møbler er dratt frem for å sette gulvlistene på plass, og imorgen skal gangen tapeseres. blir kanskje ferdig her før jeg har bodd her ett år? :p
|
Første dag i ny jobb! Sunn lavkarboniste, kjekke folk og mye gøy!
|
Sistegang: Gratulerer med en kjempejobb!! :D :heia:
Anarko: Flott at det gikk bra på nyejobben. :) Hva slags jobb har du? Har ikke fått tid til å være her på noen dager, men henger med enda og prøver å lese meg opp. Dere er jo en herlig gjeng alle sammen. :) |
Jeg jobber med presentasjon og salg av websider til bedrifter :) Er kjekt! Er faktisk pausene jeg syns er kjedeligst så langt, og det sier jo litt :P
Helt enig med Catalina79 i at dere er en herlig gjeng :D |
heia :-)
Håper det er greit at jeg hiver meg med her, i siste liten... |
Hei og hopp, da har vi ny tråd for september - velkommen over i ny tråd http://www.pic4ever.com/images/greenstars.gif
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13. |