![]() |
Sv: Maistarternes veietråd!
det jeg har gjort å det ;)
|
imorgen: du må huske at første uka/ene er det mye vann som forlater kroppen vettu.. er vel litt derfor det går så fort i starten...
hadde en sprekk dag i forrige uke jeg, og la på meg 5 kg...!! men er klart det må jo være mye vann.. spiste jo ikke 5 kg mat en gang hehe huff.. rett tebake på start gitt... men men da lærte jeg det;p |
Flytter over til junitråden. Har slitt med å få resultat, men har vært flink med å holde meg til lite karbo. Skjønner at flere har det slikt i uke 4. Må vel bruke tolmodigheta si. :forvirret
|
tomodighet er en dyd,også her...! spessielt vis man har hatt en litt pangstart i begynnelsen med masse vekttap, å ikke husker på at det er mye vann, så kan fort de neste ukene bli treeege...!
stå på vidre Rik ;) |
Etter en ruskete forrige uke har jeg tatt meg i nakken denne uka. Spiser under 20 karbo og er selvsagt smakk tilbake i ketose, med pafolgende plager som leggkramper, diare, darlig ande og slitne bein i oppoverbakker og trapper:(. I morges orket jeg nesten ikke lofte armene for a vaske haret. Men heldigvis ogsa gode bivirkninger som vektnedgang og flat mage;).
Jeg trenger visst litt tid pa a bli kjent med hvor jeg skal legge meg karbo-, fett- og kalorimessig for a fortsette a ga snilt og pent ned. Har jo bare et par-tre kilo igjen og har egentlig ingen hast med a fa dem raskt av, men jeg vil jo ikke ga opp heller! Mistenker na at det kanskje er best a kjore ketose pa de siste kiloene og sa prove pa nytt a legge om til et lavkarbokosthold uten ketose (ala Fedon) nar jeg har kommet ned. Kanskje jeg ma ga gjennom Atkins-stigen for a fa litt system pa det hele. Ellers: kjempebra jobba pa mange andre maistartere!!!:) Hanne |
Jeg har jukset litt... Dvs en mellomveiing i dag. Og endelig har jeg gått litt ned igjen. Så nå er jeg spent på om dette holder til mandagen, som er offisiell veiedag.
|
Sitat:
DET syns jeg vi skal gjøre!!!!:D:D Hehe...gubben her i gården er bare glad for alt som forsvinner;) (skal se om jeg tørr å legge inn bilde...) |
Det er så koselig hvis vi skal ha treff etterhvert osv! Tenk vi skal holde sammen for alltid:D
|
Sitat:
|
isåfall skal jeg ta deg i mot og hjelpe deg opp igjen;);)
|
ikke no tvil om at det hjelper mye og ha et sted og støtte seg på asså...
tenkte på det jeg leste ett sted om vg's Vektklubb.. og at de hadde gått ned så og så mye sammen.. men de har jaggu betalt mange millioner sammelakt for og få være med å.. her har vi vår egen vektklubb helt gratis og men kjempe sammhold og støtte.. bedre blir det ikke... (å sammenlakt ville jeg tru vi har gått ned vel så mye) :) |
Klarte jo ikke å la være å veie meg i dag heller jeg da - og ble hoppende glad - måtte gå på vekta fire ganger for å klare å tro det jeg så. Siden siste fredag har jeg gått ned 1.4 kg :D HURRA!!! Totalt nå: 5,5 kg.
|
Fllink du er :) Hurra! :heia:
|
Tusen takk :) Klapper meg stolt på skulderen :) Så langt har helgene vært en utfordring - hver lørdag har jeg gått i karbofella, og i morgen skal jeg på fest igjen - men nå er jeg veldig motivert til å ikke drikke alkohol - sånn at jeg ikke detter utpå igjen. Dette skal være en lavkarbohelg :) Hurra!!
|
har såååå lyst på noe søtt jeg:( uææææh åså hadde dem ikke aktinsbar på butikken..iiiiik 70% kokesjokkis istede..
|
Sitat:
|
:P frister ikke..mer lyst på brownies!!! lurer på om jeg skal llage:p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
lovlig og lovlig...:P har ikke laget nei..spist så mye annet idag..stappfull i magen...
Jeg verker i kroppen:( |
Noen av dere som er på facebook? Kanskje vi kan holde kontakten der også?? jeg trenger ihvertfall litt støtte i hverdagen;)
|
Da har jeg nådd en ny bestenotering :heia:Og det er såå motiverende:ja:
Jeg er over halvveis og bare 4 kilo fra første delmål. :D start : 94.7 Uke 1: - 2.8 Uke 2: - 1.2 Uke 3: + 0.5 :eek: Uke 4: ferie Uke 5: ferie Uke 6: - 1.3 Uke 7: - 0.9 Tilsammen: - 5.7 :w00t: :D |
Hei og hå.
Jeg er på en noe ufrivillig pause. Skal gifte meg om tre uker, og hvis jeg minsker mer nå så blir det vanskelig å fikse kjolen. Den er allerede for stor sånn som det er nå. Så da blir det ingen ketolyse på meg - men lavkarbo skal jeg fortsette med, for det er mye bedre for helsa. Håper et lavkarbokosthold vil hjelpe meg til å holde vekta der den er nå - og at jeg ikke går opp i vekt i alle fall. |
For en deilig uke! Ketose er et vidundermiddel :hearts:
Startvekt 68 kilo Uke 1: -3,5 kilo Uke 2: -400 gram Uke 3: -500 gram Uke 4: -300 gram Uke 5: -700 gram Uke 6: +900 gram:mad: Uke 7: -2,4 kilo:visemuskl Nå-vekt 61,1 kilo, ned 6,9 kilo til sammen siden 2. mai. Har ikke veid så lite på 8 år! Gratulerer til dere andre som har gått ned! Og stå på, dere som har hatt en dårlig uke! Hanne |
Så flink du har vært Hanne42 :klem:
Vi begynte samme dag men du ligger litt foran ser jeg. Hadde jeg ikke kost meg 14 dager i Bulgaria hadde vi gjerne hatt samme resultat. :o |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39. |