![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Kan man selge BHer? Har flere BHer i stor størrelse som jeg kjøpte for et halvt år siden. De var jo ikke akkurat billig, og er ikke synlig slitt, så det føles litt for galt å kaste dem eller gi til fretex, hvis de i det hele tatt tar imot BHer. Kjenner ingen med store nok pupper som jeg kan gi dem til heller.
|
jeg har solgt amme-bh'er på finn, de forsvant fort skal jeg si deg! Er jo ikke verre en å prøve!
|
Sitat:
|
Hvorfor fortsetter jeg å diskutere ting med folk som alltid kommer med "du vet ikke hva du snakker om", eller "du er helt på vidvanke", når det faktisk irriterer meg at folk ikke tåler at noen er uenig med de?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Data- spørsmål:
Min sønn har ventet i 6 dager på et spill som kom i dag. Da han skulle innstallere det, dukker det ikke opp noe DVD/CD-rom- stasjon- symbol på Min datamaskin!!!:confused: Han har innstallert flere spill tidligere og det lar seg innstallere på min stasjonære, men hva i all verden har skjedd med hans og hvordan kan vi fikse det? Han er snart 17 år, men maser vettet av meg, som om jeg har stjålet greia!!!:p Hadde jo ikke visste hva jeg skulle se etter en gang!:rolleyes: |
Sitat:
|
Startet opp i en liten jobb igjen etter mange år hjemme pga helsa. Ikke mange timer i uka enda, men det er jo en start.
Skulle hatt lønn i dag, men har ikke fått. Kommer det ikke inn i morgen heller lurer jeg på: skal jobbe i morgen kveld, men om jeg ikke har fått lønn - skal jeg vente4 til den blir utbetalt? Har mast om en kontrakt også, men ikke fått det enda heller. Er ikke noe kjempesum, men det er vel litt prinsipp? Hva mener dere?:confused: |
Kommer vel an på jobben! Setter du noen i kjempeknipe ved å ikke komme på jobb, får du nok ikke de pengene du venter på senere heller! Om det er sånn det er liksom?
Er du sikker på at lønnen er registrert? Har du skrevet timelister med lønnskontonr som er godkjent av sjefen? ETCETCETC! Vanskelig å si når man ikke vet noe om jobben! Personlig hadde jeg ikke hatt hjerte/samvittighet til å bare bli borte fra jobb! Er mange steder det er rot med lønningene i begynnelsen feks! |
Spør først, streik etterpå:)
|
Jo da, alt er i orden. Både timelister og andre formaliteter er i orden. Det er fler som ikke har fått penger og eieren er ikke å få ta i.
Ikke lett å spørre da - men får vente å se.:) |
Jeg har lyst til å lage brød. Sitter å leser og leser.. blir sprø! mangler alltid noe og vet ikke hva jeg kan erstatte med :P
Kan jeg lage brød av dette?: - soyamel - rød jyttemel - semper pofiber - fiberhusk - kruskakli - bakepulver -natron - JBKM - knuste linfrø - sesamfrø - solsikkekjerner TAKK :D |
Hvordan (eller kan man i det hele tatt) legge inn f.eks ett excel-ark i en post her?
|
2 Vedlegg
Sitat:
bmp - bilde gif - bilde jpe -bilde jpeg -bilde jpg - bilde png- bilde xls - regneark (Windows Excel) txt - tekstfil (Notepad, Textpad, Word osv) doc - tekstfil (Windows Word, WordPerfect, WordStar) pdf - Adobe Acrobat psd - Adobe Photoshop zip - filer minimert med Winzip eller andre "pakkeprogrammer" htm - internettfil mp3 - lydfil Velg Avansert når du skal legge inn en kommentar, skroll ned litt på siden til du kommer til en rute som heter "Legg ved filer". Klikk på knappen "Behandle vedlegg", klikk på en av Browse-knappene og velg filen du ønsker å legge ut. Du kan velge inntil 3 filer (en av gangen) Når filen(e) er valgt, klikk på knappen "Last opp" og se at filnavnet legger seg som vedlegg i ruten "Legg ved filer". Skriv ferdig kommentaren og send svar som vanlig. Ble kanskje litt detaljert dette :o |
Såeh, kva er det verste som kan skje, dersom ein byr på eit hus uten visning, der boligen er tvangssolgt og bebuar er i ferd med å bli tvangsflytta. Visning er umulig pga lite samarbeidsvillig "husokkupant".
Var billig nemlig :o |
Det verste som kan skje er vel at budet blir godtatt, og at du da sitter med en bolig du ikke kjenner tilstanden til.
|
Er vel ein grunn til at det er billig, kanskje...?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men i beste fall så flytter okkupanten ut i god tid, og grunnen til at han/ho ikkje ville flytte er fordi det er eit eksepsjonelt bra hus i tipp topp stand? ja? :rolleyes:
Meh, finner vel noko anna ;) |
Sitat:
|
Nemlig.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |