![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Jeg vurderer, etter å ha lest litt hva du har skrevet andre steder faktisk, å gå desto lengre ned på karbene en periode. Kun for å se om det hjelper på metthetsfølelsen. For du spiste ikke rømme/fløte, men du spiser ost, kjøtt, eggesauser, etc? :) Jeg klarer ikke å leve så strikt lenge av gangen, men er interessant å se om det er der det ligger. Teller du kalorier nå som du er så lav på karbene? |
Sitat:
Sitat:
Jeg går i leggiser akkurat nå, faktisk, som jeg strikka selv for mange år siden! Men jeg synes de som er sånn løse over leggen ser bad ut. Da vil jeg heller ha strikka knestrømper, to i ett. Og finkjole og boots er jo hot shit! Men, for å ha det sagt, jeg er VIRKELIG ingen moteløve. Jeg har nesten ikke skifta stil på femten år, bortsatt fra noen glidende epoker med blomstrete polyesterkjoler og den slags. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg spiser altså fløte og majo og CF så det holder - i MASSEVIS! Elsker litt bladsalat, picnicskinke og ostebiter sammen med egenlaget dressing med halvt om halvt med ekte majo, CF og en dæsj ketchup uten sukker :) Spiser VELDIG lite egg og bacon for tida - går mye i grillet kylling med samme dressing som over uten ketchup men med karrikrydder. Går også en del i cappuchino-smoothie med fløte. ER fryktelig ensidig i matveien for tiden... blir nok en ny runde med spisdegslank snart for å få opp kreativiteten - de har nemlig nesten bare forskjellige måltider i løpet av en uke. Jeg er et matvrak - kan spise mye mer selv om jeg egentlig er mett - må være VELDIG mett for å stoppe naturlig. Så nå spiser jeg begrenset mye vha at jeg planlegger og lager ferdig måltider på forhånd så jeg vet sånn ca hvor mye kcal og karbo det er i de. :) |
Sitat:
Forøvrig har jeg selv grådig dilla på grillet kylling med karrirømme for tiden, ufattelig godt. Jeg kjenner igjen problemet med å stoppe i tide, er også et innebygd matvrak i meg, derfor jeg håpet at lavkarbo skulle fjerne suget etter mat, sulten og fysingen med andre ord:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Augustina: Du som legger ut på joggeturer på 16 km og sånt, det er KLART det er treninga som gjør at du er mer sulten. Bruker du pulsklokke når du løper og ser hvor mye du forbrenner?
|
Halloween! Har en lang svart kjole i fløyel..høres kanskje stygt ut, men syns den er veldig fin og elegant..hva kan jeg gå som på halloween? foruten vampyr ( kjedelig :P )
|
Sitat:
nei jeg vet ikke jeg, bare fantasien som setter grenser.. og min er begrenset :o Lykke til, blir sikkert kjempebra :D |
hehe:p det er nettopp det min er også, fantasi er en fin blå bil..
|
Sitat:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...A4oEGHDsMsABY= |
Sitat:
Jeg har egg og bacon nesten hver dag, til frokost:o |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har et spørsmål! Er det noen her som har oppskrift på HJEMMELAGDE sukkerfrie drops? Haar så lyst til å lage :D
|
Sitat:
Her finner du oppskrift med maltitol Grundmasse med maltitol (sukkerfri) 500 ml. (650 gr.) MALTITOL Kom maltitol i gryden og kog massen som beskrevet i opskriften. OBS: Massen skal dog koges op til 180° før gryden tages af. Tilsvarende skal massen køle lidt længere ned før man blander den med farve og smag. http://www.urtegaarden.dk/Files/File...den-bolsje.pdf |
Hvordan i all verden greier folk å spise 86% sjokkis???? Det var riiiiimelig bittert :P
|
Etter å ha spist 70% nokre gongar og vend meg til den, går 86% heilt greit. Men eg har alltid likt mørke sjokoladar betre enn dei søte lyse, så vi er vel forskjellige i smaken.
Eg kjøpte 90% i sommar. Har igjen 1/3 av plata framleis... både fordi eg generelt ikkje har det store behovet for sjokolade, men også fordi den er så mørk at det i seg sjølv ikkje fristar til overspising. 86% er ingenting i forhold til den :p |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg spiser 1-2 små biter mørk sjokolade med 70% kakaoinnhold av og til og synes den er kjempegod, tidligere syntes jeg den var i sterkeste laget. :) 86% er litt bitter ja, sterkere enn det har jeg ikke prøvd. |
Adams ja ! Genialt :D takktakk
|
Sitat:
|
Nonne hadde vært kult ;)men kjolen er litt for sexy til det! Men har tenkt litt på svartenke. Svart sminke og "tårer"..kanskje :P vinglevoren altså. hehe
|
Sitat:
|
Kor i all verda har det blitt av chatikonet og alt på facebook? :confused: Det var der då tidlegare i kveld.
|
Sitat:
|
liker ikke mørk sjokolade jeg.... :( er det eneste jeg får så lar jeg heller være, heheh :p aldri vært sjokoman, verre med smågodt og slike ting... :p
|
Sitat:
|
HVORFOR får jeg ikke brukt penger på en sparekonto i DNB? Ikke får jeg overført, ikke får jeg "betale" til meg selv i annen bank, ikke får jeg betale regninger, ingenting. Helt komplett fastlåst er pengene!
|
noen som har handlet herfra eller sett denne siden før? http://www.lowcarbshop.se/index.php
og testet ut feks http://www.lowcarbshop.se/shiratakinoodles-p-1260.html ? |
Hvorfor blir høyre kneet mitt så utrolig hovent når jeg trener for tida? Ikke selve kneet, men rett over.
|
Sitat:
Her er det jeg fant av tidligere tråder so omtaler shirataki nuddler http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22230 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27351 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13192 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16283 |
Sitat:
|
Noen som vet om iPhone stiller seg automatisk i natt eller om vi må stille den tilbake selv?
|
Sitat:
...de måtte sende bestilling på åpning:( |
Hvor mye veier en daddel?
Ei oppskrift som inneholder 6-7 dadler, er det greit eller totalt no-no? Jeg vet at dadler faller innenfor frukt.....men ja..allikevel... |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55. |