![]() |
Sv: Hva har du spist til frokost i dag?
Fettfastefrokost:
Espresso med 30g fløte... Må finne på noe mer også...tenke tenke... Ja, kokt egg med majones :) |
En god desj eggesalat
1 stangselleri 1 atkinsbar (min aller første noen sinne.. god!!) |
"Loff" dyppet i vispet egg og stekt på panna med masse smør, sammen med salami og ost. Nam :D
|
Har fri i dag, så det ble sen frokost.
Egg og bacon igjen. Har liksom ikke helt vendt meg til at jeg kan spise det så det føles litt syndig enda, men akk så godt :-) Øsker dere alle en riktig fin dag :) |
En Vanilla Almond Crunch Quest-bar. Tester ut om de funker bedre som nødproviant for meg enn Atkinsbarene. But by Zevs, de er chewy. Likte smaken, men tygger for harde livet. XD Fordelen er; ingen maltitol.
|
Avocadosuppe med bacon :)
|
Kokt egg med smør - en veldig vanlig frokost for meg :)
|
Skal også prøve å følge blodtypedietten for å se om den har noen effekt. Så frokosten i dag blei : Kokt broccoli/blomkål med egg og klarnet smør kryddret med havsalt :) Og det var kjempegodt :p
|
Lagte to porsjoner av Lena Beatrice sine tekaker i dag, og spiste en med smør, skinke og ost på til frokost :) Kjempegode!
|
Osteknekkis med diverse pålegg.
|
I kopp kaffe med fløte og ei lavkarbobrødskive med tomatfisk
|
Kaffi med cocosa og en fløtedesj. (Ikke særlig godt, men noe bør man jo ha)
|
Middagrester med litt osteknekkis
|
To kokte egg, hjertesalat, svarte oliven og to skiver kalkunpålegg naturell, med et lite glass blåbær biola til.
|
Pitabrød uten noe og kaffe. Hadde ikke noe pålegg jeg hadde lyst på, så her må det handles.
|
HOL!!! Så jeg henter meg ett stykke av Helles kake i tillegg :D
|
Osteknekkis med Philadelphia ost
|
Egg og bacon :)
|
Har fri i dag, noe jeg sjeldent har, så jeg sov lenge..var vel ikke oppe før kl 12.00 og da var jeg ikke noe særlig sulten, ble 2 kokte egg med majonese bare og deretter dro jeg å trente litt. så nå har jeg spist min egen hjemmelagde form. Kjøttdeig, litt paprika, hakka tomater, løk, krydder, fløte, ost på toppen og inn i ovnen..rester fra middagen i går. Til middag i dag blir det entrecote med champigonfløtesaus, blomkål og brokkoli og blåbær, bringebær i fløte til dessert...En drøm å spise lavkarbo:)
|
Jeg laget rabarbrasyltetøy i går (13,4 karber pr. 100 gram), så i dag ble det sen frokost med vaffel og rabarbrasyltetøy og kaffe med fløte.
|
Egg olg bacon (igjen)
|
To stk Nannahs knekkebrød med ost :)
|
Egg & bacon på en seng av kinakål.
Sitrontea med cocosa og en fløteskvett. |
Tror jeg har spist for mye fett i det siste, bød meg i mot i dag. Spiste tre lavkarbobrødskiver (1g. karb. pr. skive) makrell i tomat med agurk, majones og skinke med agurk og en med majones og mårpølse. Klarte ikke å spise opp siste skiva, ble litt mye.
|
helt fersk i gamet , begynte med lavkarbo på torsdag så frokost i dag prøvde jeg meg på en salat med egg i og litt tzatsiki oppå :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29. |