![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Lurer på en ting. Leggvarmere.
Jeg ser de over alt i butikker denne sesongen, men ikke ei sjel som bruker det ute blant folk? HOT or NOT? |
Sitat:
Jeg har allergi og kan ofte ende opp med noe ala det du skriver der...:o |
Sitat:
Det jeg derimot har sett som mange jenter bruker er slike lange sokker, som går opp til kneet omtrent..de blir brukt til skjørt/shorts (med selvfølgelig tights/leggings under) og støvletter/ankelstøvletter. |
Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
TS: Tenk over hva øl er brygget på, så er det litt lettere å forstå at vin er lavkarbo til sammenligning...I tillegg drikkes det ofte flere enheter øl per enhet vin...;) |
Jeg lurer på Sukrin!
Har kjøpt meg en pakke siden jeg har sett flere oppskrifter med Sukrin. Men så leser jeg at den inneholder 100g kh pr 100g?? What? Noen som kan forklare meg? Er det andre søtstoff som er bedre å bruke? Lurer litt på Kaffe i samme slengen.... Jeg er en skikkelig kaffekjerring og drikker noen kopper i løpet av dagen...Er det bedre å drikke koffeinfri kaffe? - Mindre kh?? |
Sitat:
|
jeg har belgisk fløtevaffel mix fra foseid. er det noen her som vet om det går an å stteke den i vanlig vaffeljern?
|
hmmm...kalrte ikke å vente på svar, jeg. bare prøvde, jeg. det gikk ikke an. de ble fllate og tørre. nå har jeg helt resten av røra i muffinsformer og slengt dem i ovnen. får se om det går an å lage muffins av det :)
|
Jeg lurer på om jeg får noe uttelling på jobbsøkinga/intervjuer snart jeg?... :(
Også lurer jeg på om noen veit om noen som trenger folk? Hovedsaklig i IT-bransjen og fortrinnsvis innen salg/leveranse osv. |
Min første dag med lavkarbo....fikk et dillemma: Røyker og er dermed avhengig av drops! Hva kan jeg spise som ikke ødelegger opplegget??
|
Sitat:
Hvis du mener du er avhengig av drops for å kamuflere røykånden så kan jeg fortelle deg at det er bare tøys. Det stinker like mye uansett. Jeg mener ikke å være frekk, men det gjør det altså. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Muttern, om du virkelig vil ha drops så kan jeg anbefale relax. Men de er litt avhengighetsdannende... tygger og tygger og tygger...
Men enig med resten av gjengen, det kamuflerer ikke røykluft :) |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg husker når leggvarmere var veldig in i sånn ca -99... Jeg hadde mange leggvarmere, som jeg brettet utenpå skoene, og følte meg skamkul i bukse med fastsydd skjørt utenpå, leggvarmere og buffalo-sko.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Leggvarmere tror jeg har vært tilbake som mote minst 2-3 ganger siden 80-tallet ihvertfall ;) *mimrer litt nå* |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
80-talls leggings....... check :D Hockeysveis - nope :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Har bestilt kokosmel også har jeg lest feil (bestilt fra USA) og det er 4 gram karbo i en ts på 14 gram. Har jeg regnet helt feil hvis jeg sier det er 28 karber i 100 gram? Det er ikke sååå ille som jeg først trodde da. Synd det er kort dato på det, kunne spart det til senere og mer karber.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Oki ikke så langt unna da. Takk for at du gadd :)
|
hei trenger litt hjelp. skal lage Gerds ostekake, men lager geleen selv, etter dette tipset
_" Laget gelè av 2dl funlight granateple, 1dl vann og 5ts gelantinpulver( hadde holdt med 4 tenker jeg,og jeg mener 1ts pulver=1 gelantinblad)."_ Det jeg lurer på, må gelatinpulveret varmes med saft og vann, eller holder det å bare blande det sammen?? XD |
gelatinpulverer må varmes, ellers får du lett småklumper
|
Jeg skulle så gjerne ha skrudd ned sultfølelsen min, hvordan gjør jeg det best?
Til nå spiser jeg 15-20 karbs per dag, ofte er jeg opp i 80 prosent fett per dag. Spiser alt fra 1500 til over 2000 kcal per dag. Trener 4-5 ganger i uka. Føler liksom jeg er flink meg fettet og jeg drikker flere liter vann om dagen, så hvorfor er jeg sulten hver 4-5 time da? Det er jo en forbedring fra høykarbo (hver 2-3 time), men lell. Folk her inne går jo halve dagen uten mat uten at det er et problem. Jeg vil også ha det sånn, hehe :p I VOF stod det at man burde spise lite på morgenen fordi spiser man stort gir man signaler til kroppen om at den trenger mye energi den dagen (om jeg husker rett), men jeg ser at de som spiser et par egg og en god dose bacon er de som virkelig holder seg fra frokost til middag. Er VOF litt på ville veier her? :o |
Sitat:
geeeez jeg er fersk gitt :p |
Sitat:
Skal vi se: Her står det: Pulveret skal røres ut i litt lunkent vann (ca 2ss vann pr ts pulver) og svelle noen minutter før varm væske tilsettes! |
Sitat:
Men tusen takk:D da har jeg litt mere peil hvertfall |
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg trener ikke så mye som deg... |
Har fått smaken på farris med limegrass! Fiffige saker for en som aldri har kunne fordra farris! Men er det noe skjulte skumle saker i farrisen min? som sukker?:P
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08. |