![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Vil gjerne dele at jeg er nå 4 dager uti dette, og jeg kjenner så utrolig stor forskjell i magen! Jeg føler meg som meg selv igjen og er ikke tung, oppblåst og ekkelt i magen. Jeg begynte på nytt med lavkarbo for 1 uke siden også, men det er først nå som jeg begynte med udo's at jeg merker dette! Herlig :D
|
Kanskje jeg må kjøpe den Udo'sen likevel . . .
|
Sitat:
|
Spiser dere alle en skje før et måltid? Blir dere fortere mett ved inntak av maten etterpå da sånn at dere totalt spiser mindre nå? Følger spent med på sidelinja, jeg.
|
Jeg tar de ikke i sammenheng med måltid egentlig.. men jeg tar de på morgen en gang før frokost, og en gang før middag. Vurderer å ta enda en før kveldsmat, men jeg lurer på om det blir for mye med 3 ganger om dagen. Er 1 ts det er snakk om.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg har bestilt Udos fra Iherb. Kommer vel om en 10 dager eller noe :)
I mellomtiden tar jeg Xcia (?) slike frø med mye omega3 osv i, kamut og cocosa :) Merker ikke noe til dobesøk, så det er kanskje udosen som gjør det? |
Jeg har ikke gått ned noe mer i vekt jeg da, men magen er blitt litt flatere, og kroppstemperaturen er økt ganske mye, kjennes det ut som. Fryser i alle fall ikke lenger, som jeg gjorde før.
Grunnen til at jeg ikke går ned er vel fordi jeg har havnet litt på et platå. Men med tålmodighet og oljer så slipper det vel snart. :) |
14 dager på oljekjöret har resultert i 1, 4 kg ned :D Juhu!!
Har tatt 2 ss cocosa, og 2 ts udos daglig. Magen har roa seg ned, så skal öke litt på udosen nå tenkte jeg. Har ikke merka noen ökt temperatur, men er jo verdens störste frysepinn........ Men buksene sitter mye lösere! Spennende detta her ;) |
1kg ned den siste uken!
|
Hehe, glass og plast ja - det streifet ikke tankene mine engang. :p Takk for oppklarende svar!
|
Jeg tar fortsatt ikke Udos, men holder meg til 2 ss cocosa og 1 ss tran om dagen. Måtte sjekke målene mine nå, og jeg har gått ned 3 cm rundt det smaleste på midjen og +/- 5 cm rundt tykkeste på magen (litt usikker på akkurat den, men omtrentlig der) siden jeg startet med dette cocosakjøret for halvannen måned siden.
|
Jeg spekulerer og spekulerer... Hvorfor hjelper ikke "bare" cocosa? Noen tar Udos, andre tran (Cyan nettopp her), andre en annen olje igjen.
Hva skjer egentlig siden man får slikt resultat av en kombinasjon? |
Jeg har gått ned enda et lite hakk på skalaen, og i likhet med forrige rapport har jeg vært bortreist igjen (uten oljene)
Men jeg var bare borte en langhelg denne gangen, og jeg tror nok det er oljene som har rikket på vekta for min del, ettersom jeg sto stille i månedsvis tidligere! Juhu! |
Sitat:
Ser ut som om flere i tråden her har fått resultater:) Han har skrevet litt om dette bl.a. her og her |
Kan vel hende at ulike folk trenger ulike ting. Kanskje "bare" cocosa hjelper noen, "bare" Udo's andre og atter andre trenger begge eller alle tre. :)
Det er iallfall tre delvis ulike varianter av sunne fettsyrer som de fleste trenger en del av (selv om det går an å få for mye omega3 også), eller kanskje det rett og slett bidrar til "mettheten". |
SÅ gøy å høre om framgangen deres! Gleder meg veldig til jeg får oljer i hus igjen. Bare en liten uke til jeg kan bestille nå! Ja, og så tar det jo gjerne halvannen uke før de kommer i posten, forsåvidt. Lurer på å kjøpe meg en boks Pure kokosolje fra asia-butikk, og håper det kan gjøre litt nytte i mellomtiden. De koster bare 50 spenn, og det står på boksene at de ikke er raffinerte, så får jeg håpe at det er sant, da.
|
Sånn apropos varme ... så leste jeg denne i dag
http://www.marksdailyapple.com/dear-...cy-canola-oil/ Sånn som jeg leser svaret så kan det å spise litt cocosa dermed "lære" kroppen å forbrenne ketoner??? |
Nå har jeg gått et par dager uten cocosa og forbrenningen min er stoppet helt opp. Det skal ingenting til for at jeg går opp i vekt. Om det er relatert eller ikke aner jeg ikke, for jeg har også vært litt stresset i det siste da vi har hatt min lillesøster her i 3-4 dager inkl. nettene, jeg måtte på jobb igjen når jeg trodde jeg var ferdig, jeg har kjøpt meg bil og det skriker jo stress i seg selv :p + 2 bursdagsselskap og ene kvelden måtte jeg ty til en kjøpepizza til middag og jeg føler den ene kvelden der ødela alt. Jeg har ikke veid gjevnlig så jeg vet ikke hvor det gikk galt, men jeg merker at jeg er annerledes i kroppen og det ganske kjapt etter at jeg kuttet ut cocosaen.. Går kun på Udo's nå 3 x 5ml, men jeg merker fint lite av den, akkurat som om jeg skulle gått kun på cocosa, så det er absolutt noe med den blandingen altså!
|
Jeg har tatt Cocosa i en uke nå. 2 ss hver dag de siste tre dagene. Og jeg elsker å ta den i fløtekaffen min. :love:
MEN jeg har vært småkvalm hele denne uka. :hylgrine: Det er litt ubehagelig, syns jeg. |
Sitat:
Prøv å redusere litt og se om det blir bedre. Jeg skal i gang igjen med Udo's og Cocosa etter to ukers pause i morra, og tenker jeg tar det piano i starten slik som sist. |
Jeg tar ikke Udo's, - bare Cocosa.
|
Sitat:
Jeg tror jeg hadde redusert litt noen dager og sett hva som skjedde, for så å øke igjen. |
Takk, Cassiopeia ! :klem:
|
Hurra. Vekta mi har rikket seg nedover også. Bare 700 gram fra minstenotering! Spent på om det stopper her denne gangen også, eller om det går videre ned nå. Krysser fingre!
|
|
Her har midjen krympet med 1,5cm samtidig som vekta har leet på seg, forutsatt at jeg har klart å måle på samme sted da...
|
Enda et lite hakk ned for meg, og i går økte jeg dosen på begge oljene bittelitt. Jeg kunne nesten danse, blir så glad av å endelig se resultater!! :D
|
Her går det også nedover :D 0.2 kg til siden i går. Og i dag kom tante rød :D
Åhh, håper virkelig dette er starten på videre nedgang! |
Fikk Udos`n på onsdag og startet med Udos og cocosa onsdagskveld. I dag viser vekta -1.6 kg :D
|
Så bra!! Håper Udosen min kommer snart :D
|
Ja, i går var det gått 1 uke siden jeg begynte med udo's, men det har gått ca ei halv uke uten cocosa, så det ble kun udo's for det meste. Cm hadde rast opp før jeg kjøpte oljene så jeg håpte igrunn bare på at udo kunne hjelpe på å stabilisere den og hadde 0 tro på at jeg ville miste noen cm, men sant nok så var det jammen meg 1 cm bort fra nedre magedel / hofter! Når jeg gikk tom for cocosa så stoppet vekten å falle og endte opp med et tap på 500g i stedenfor 900g som jeg var en plass i uka, men er strålende fornøyd allikevel. Håper jeg får den nye cocosaen snart for da skal fettbålet brenne til det så absolutt må slutte!
|
En undring jeg har: La oss si at jeg begynner daglig inntak av Udo's Choice og Cocosa. Små mengder i starten, og deretter opptil et par spiseskjeer eller mer av hver av dem daglig. Vil kroppen bli avhengig av å fortsatt få tilført like stor mengde, eller går det fint å trappe ned igjen etterhvert som ønsket resultat oppnås (vektnedgang, penere hud, bedre hjernefunksjon, osv)? Må man fortsette "evig" for å opprettholde effekten? Udo's vil jo være lurt å fortsette med pga. omega-inntaket, men hva med Cocosa?
Jeg har holdt på med Cocosa noen dager nå og har bestilt Udo's fra iHerb i dag, så er spent på effekten. Skal måle meg i morgen! Er det forresten noen forskjell på om den daglige dosen av Cocosa og Udo's fordeles utover 2-3 serveringer i løpet av en dag eller om man f.eks. tar alt om morgenen? |
Sitat:
|
Hm! Jeg har alltid hatt rød/knudrete hud på armene, ikke konstatert eksem, men veldig synlig - selv ikke et kosthold med 70-80% fett har fått bukt med det. Men i dag tidlig la jeg plutselig merke til at knudringa er omtrent helt borte! Dette er jeg 99% sikker på at er en Udo's-effekt, for jeg har ikke endret på noe annet i kosten. :)
|
Sitat:
|
Jeg blir liksom sittende her å måpe litt.....det har gått uendelig tregt nedover med meg i det siste - og det er greit nok - jeg er jo godt innenfor normal BMI og forventer egentlig ikke noe videre vekttap....Veide meg i dag bare for å sjekke litt og fikk hakeslepp når jeg så 62,6 på vekta....Det er over 1 kilo ned på litt over ei uke.....!!! Så mye ned på så kort tid er det leeeeenge siden jeg har opplevd....
Og ikke tar jeg så mye Ud0`s + Cocosa heller, er fortsatt på lav dosering da jeg er livredd for å bli kvalm / "do-trengt" når jeg er på jobb alene hele dagen.... En annen ting er at jeg blir fortere mett nå.....spiser mye mindre til middag f. eks.... |
Sitat:
Synes nesten "alle" har lovprist hvor bra huden ble på dette kostholdet, mens jeg opplevde egentlig det motsatte. Etter noen uker på Udos/cocosa kjøret er huden blitt mykere og ikke så knudrete. Sliter ennå med mer urenheter i ansiktet og på magen :eek:, men legen mener at det kan skyldes at jeg har sluttet med hormonprevensjon forholdsvis nylig og at kroppen må "stabilisere" seg. Min teori om dette er at mesteparten av fettet jeg får i meg nå er av den riktige typen. Sier ikke at det er noe galt med annet fett, men det er tydelig at større mengder U og C og mindre dyrefett gir veldig postitive resultater for min del. Har kuttet tilbake på spesielt fett fra meieriprodukter, siden dette kan være partystopper og tilfører heller udos og cocosa. Driver å kutter en del andre ting i kosten også i håp om at jeg kan gå ned enda noen cm. Er lov å håpe :p |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35. |