![]() |
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Sitat:
4-5 frokostlapper med en god dæsj bacon på morgenen kan kanskje være det du trenger. Det tar dog litt tid. På en annen side kan du kanskje kikke på denne oppskriften - den kan du nyte friskt om morgenen og samtidig er den OK å mumse utav nårtid du vil. Metter en del også. :D |
Sitat:
|
Er det noen som har erfaring med om det er vanlig å ha vondt i hodet når du er i Ketose. Jeg har vært i Ketose i to uker, og har nesten hver dag følt meg svimmel har vondt i hodet, er veldig tørst og varm.:forvirret
Merker mange positive forandringer også, prøver å fokusere på det:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Pruttilutt: Mine er fra prior og er gjennomstekte, så jeg spiser dem kalde :)
Rikkemor: Litt usikker på det med mat på fly faktisk! går jo an å prøve ;) Eve: Hodepine er veldig vanlig, men ettersom jeg har forstått pleier dette å gå over etter en stund. Kan det hende du ligger å vipper i grenseland? Sikkert noen med mer erfaring som kan svare! |
Hei :)
I gang med uke 2. synes det går overraskende bra :) Men i dag har jeg opplevd at magen har vært ganske så ustabil for å si det sånn.. ikke noe vondt eller noe. Renses kroppen med dette her eller?? |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg jobber som prosessoperatør:) Og er offshore som du sikkert forsto, så er spent på om jeg kommer til å klare å få i meg nok fett når jeg kommer ut på jobb nå.. Tror det ska bli vanskelig, men jøss.. Skal da prøve å gumle norvegia(eneste osten vi har i "vårt" kjøleskap) til den store gullmedalje jeg, om det er det som må til :spisesnak |
Pruttilutt: Nei, de var nokså magre, så jeg kompanserer med et tonn hvitløksmajones :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
liker du ikke fete "middag" frokoster kan du lage musli av dine favoritt nøtter, kjerner og frø. stek alt i ovnen med olivenolje og litt salt på 180 grader i ca 15-20 min. kan serveres med fløte som blandes ut med vann eller tyrkisk yoghurt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
å holy shit! La inn hvitløks majonesen på diett.no, og den gav helt syyyyyyykt med kcal!:eek: Nå skal jeg jo ikke telle det da, men allikevel:p
Mills sin hvitløksmajones har hele 78 gr fett pr 100 gr! |
Sitat:
Sitat:
2-3 kokte egg (varme) som moses med masse meierismør og gressløk, er noe som holder meg mett i flere timer. Kjapt, godt og enkelt :D Skaldeman anbefaler det som en fin-fin frokost å få i gang fettforbrenninga på bla, da gjerne med en liten spasertur først, så man får i gang kroppen :) |
Sitat:
|
Sitat:
Hmm, jeg må i tenkeboksen for å finne ut hva jeg kan kombinere en slik matvare med.... :rolleyes: |
Sitat:
*liker* |
Sitat:
|
Sitat:
|
takk for tipset :-)
|
Sitat:
|
Startet riktignok ikke 1.juni, men i dag, håper det går greit at jeg hiver meg med her allikevel?
Jeg er 183cm/82kg, har "null" muskelmasse og en søt "ølvom" som man så fint kaller det. Kostholdet mitt er totalt elendig, går ofte uten mat store deler av dagen, så en stor junkfood middag. Andre dager er det junk til lunch, lite middag. snop til kvelds.. Spiser fint en stor plate (200g) sjokolade aleine på en fredagskveld. Nå er det slutt, og tenke jeg skulle se å få bort magefettet i løpet av sommeren. Har nettopp begynt med styrketrening og tenker å kombinere dette med ketose. Dagen i dag gikk ikke helt bra, endte på 70g karbs, pga at jeg "måtte" ha to brødskiver til frokost. Og dels pga at jeg klarte å forglemme meg mtp at melk og kesam inneholder karbs. Da jeg handlet til lunch i dag var jeg helt sikker på at dette ikke hadde så mye karbs men men. Skjerpings til i morgen :) |
Sitat:
|
Velkommen Pjukern! Det er litt styr den første tida, men man kommer inni det etterhvert! :D
|
Sitat:
Og velkommen pjukern:blomster: |
Velkommen. Lykke til med morgendagen.:heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Vekta viste jammen meg -3kg siden sist mandag i dag, så da er jeg i gang :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Vi tenker ganske likt her, vi formulerte oss nok bare litt klønete :) |
Sitat:
|
Takk, takk :)
Jeg er veldig fornøyd med starten :D Jeg var i ketose sist sommer også og gikk ned ganske mye, men var i grunnen litt redd for å spise for mye fett, denne gangen spiser jeg fett i enorme mengder og tror det har mye å si for nedgangen denne uka. Lykke til videre alle sammen, det blir spennende å følge meg. Husk å legg inn vektnedgangen i tråden vår, det er lettere å følge med i den :) |
Jeg blei til slutt sulten og nå steker jeg lapper:) De er jo fantastiske:sikle: Klarte rett og slett ikke å la være å prøvesmake litt, og snart skal noen av de ned i magen min så jeg kan tenke på å ta kvelden:D:D
Tuuusen takk for oppskriften Pruttilutt!:klem: Den er skrevet opp i boka mi!:D |
Hvitløksmajones er bare helt fantastisk!!! :sikle: Naaaaaam!
Jeg bruker det hver dag på salaten min, og prøver stadig å komme på ting å bruke det med :p Veksler innimellom med å spise det og aioli. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09. |