Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

Gerd 05-05-11 13:05

Sv: Togtråden!

De siste dagene har gått meget bra her :heia:

Er i kontorvogna nå, men gleder meg til å reise til hjemme-vogna om en liten halvtime :heia:

Alle usunne vogner og fristeri-vogner er nå låst, og nøklene sendt med envegsbillett til "Langtvekkistan" :D
Hilsen konduktøren :p

VSB 05-05-11 14:21

Jeg har vært innom treningsvogna i dag, (har visst fått en klattrevegg der) og en liten tur i lese-til-eksamen-vogna, lenge siden så der er samvittigheten litt lettere. Skal reise bort i helgen og bekymrer meg masse for kostholdet. Vil ikke være til bryderi, vil ikke være (bli oppfattet som) sær, men ei heller sprekke og sannsynligvis bli dårlig av det. HJEEEELP:forvirret

Antoinette6 05-05-11 14:25

Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol:

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

streber 05-05-11 14:29

Her var man i kvittet seg med ALT av vektøkning vognen:D:D:D:D:D:D, handle som en gal på boksalgvognen, være med datter til astmaspesialist vognen, prøve å finne klær til min nyekroppvognen i går. I dag har jeg vært i husarbeidvognen og nå skal jeg i jobbevognen noen timer :)

S@nne 05-05-11 14:50

Er for tiden i kontorvognen, men er straks på tur til treningsvognen. :)
Glder meg til å komme meg dit og få litt energi! :D
Ellers blir det nok husmor vognen på meg i dag, er en stund siden jeg var innom der.. :p

Antoinette6 05-05-11 15:17

Husmorvognen ? Hvor ? HVOR ??? :D

Hjørdis 05-05-11 15:17

Glad Gerd har kastet nøklene til alle usunne vogner:ja:
Skal ut i skogsvogna en tur med vovsen, så innom spisevogna for ett lite mellommåltid, så må jeg ta turen til kursvogna ett par timer i kveld:ja:

Supah 05-05-11 15:23

Nå har jeg vært i husmorsvognen og laget sokkepar :eek:!!! Det var litt av en jobb kan man si. Selv etter å ha jukset litt, og laget par av noen som bare er nesten like, har jeg en stor haug igjen med enslige sokker..

Har lest 60 sider til eksamen i dag. Så det er jo et fremskritt. Men det sier litt om hvor kjedelig det er når jeg heller vil pare sokker.. :p

Gerd 05-05-11 15:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1098563)
Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol:

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

Her: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1877
:D

Antoinette6 05-05-11 15:42

Snille, skjønne, tjenestevillige konduktøren vår SOM HAR BURSDAG I DAG, altså ! :love:

Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."? :lol:

Karissima 05-05-11 15:53

Tar med meg en bok og nyter litt sol i terrassevogna :D

jegerjenta 05-05-11 16:51

Begynner å bli lei av husmorvogna for i dag. Skal snart en tur i treningsvogna. Tror det blir en sykkeltur i dag:lol:

Regret 05-05-11 17:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1098299)
veievogna er noe dritt i dag :( Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

snakk om å ta sorgen på forhånd! Jeg veide igjen kl 14 (uten å ha spist eller drukket) og søren meg var 300g borte siden jeg veide 10.30 :D så da ble det nedgang lell! 800g denne uken da :) det er i grunn ganske bra for å være meg. Du kan da tenke deg at jeg har brukt 5 hele uker på 2,8kg :p

Bøtt 05-05-11 17:33

Dagen har jeg vært i møtevognen ,matvognen,bakevognen og nå strikkevognen:D

I morgen er det veiedag så da får vi se om påskekosen har forsvunnet:)

S@nne 05-05-11 19:50

Da var jeg ferdig i trenigsvognen :), har vært en tur i badvognen og nå er det spisevognen neste. :p

Anne 05-05-11 19:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1098669)
Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."?

:lol:Gjerne...:full:...Ups...kan visst bare drikkeviser jeg:o...går i skammevognen:cool:

VSB 05-05-11 20:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne (Innlegg 1098897)
:lol:Gjerne...:full:...Ups...kan visst bare drikkeviser jeg:o...går i skammevognen:cool:

Jeg stemmer i med begge deler jeg:dulte:

grotingeling 05-05-11 22:42

Sent men godt snublet jeg inn i bursdagvogna tidsnok til å rope høy: HURRA for Gerd!!!!
Har vært nok en travel togdag hos meg.
Startet rolig med en rolig tur i kjøre til jobben vogna, men så gikk hastigheten opp.
Først var jeg innom treningsvogna, for så å svippe innom møtekavalkadevogna i noen timer før jeg måtte sprinte bakover i toget for å finne auologen-vogna.
Var så sliten at jeg nesten sovnet i tannlegestolen, men det gikk fort over når tannlegen startet boret......
Ettermiddagen har gått med i planlegge-ferie-vogna, og nå har vi snart en overordnet ferietur planlagt :p
Det var da jeg endelig fikk tatt meg en tur rundt i toget, og oppdaget altså dette bursdagsselskapet.
..... endelig forsto jeg hva all syngingen i korridorene dreide seg om :D

Så forøvrig at vi har fått hjemmekontorvogn, og den tror jeg faktisk jeg skal benytte meg av i morgen ;)

Antoinette6 05-05-11 22:54

Så flott at vi har en bursdagsvogn også ! Glimrende ! Jeg håper folk sier i fra når det er feiring. Anne og jeg fikser sanger :ja:

Det er vel kanskje et par konfirmasjonsvogner også, vil jeg tro. Jeg skal i den helt bakerst som stopper i Stavanger. Og barnebarnvogn har vi vel også ? For alle tilfellers skyld kopler jeg på en :love:

God helg til alle passasjerer ! :klem:

Labomba 06-05-11 00:40

I dag har jeg vært i barnevognen:)
Tulla sov hjemme i natt og i dag var det full leting og masse telefoner til busselskapet hun kjørte med i går. Hun hadde glemt mobilen og pungen sin på bussen. Da tok jeg henne med en tur i skammevogna gitt;) Hun har så møe annet i tankene bestandig, akkurat som om hun skal skynde seg til neste spennende ting som skjer. Vi fant begge deler igjen heldigvis, og jeg fikk ha henne hjemme hele dagen. En deilig dag på toget:p

Anne 06-05-11 08:02

Jeg var innom kennelvogna med datters hund, før jeg la meg i går kveld...Tusla inn i sovevogna ved 22-tida og sov til nesten 0700 i morges:eek:- Nesten 9 timer:heia: i ett strekk :heia: Det må være den "TATOGET-TATAOGET-TATOGET" lyden som har hold meg i søvn i natt.

Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig.

Ha en fin dag:klem:

kattungen 06-05-11 08:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne (Innlegg 1099258)
Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig.

Handlevogna :p

Anne 06-05-11 10:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kattungen (Innlegg 1099318)
Handlevogna :p

:p Ikke sant...fin vogn:D

jegerjenta 06-05-11 10:10

Handlevogna..........Den vogna må jeg besøke, høres morsom ut:D

Skal holde meg i slapp-off vogna idag, og bare kose meg:) Kanskje jeg kan finne oppskrift på ei lavkarbo-kake og ta med meg på jobb i morgen:rolleyes:

VSB 06-05-11 11:28

Jeg har vært en tur i sykkelvogna i dag, ganske bedagelig tempo, men bevegelse i hvert fall. Handlet litt til hyttetur også.Litt smått som er greit å ta med seg bort. Skyr, atkinsbarer, ost, cherrytomater, nøtter, tørkede aprikoser.

Hevingen 06-05-11 11:30

Her sitter jeg på toget, men er litt forvirret. For jeg driver til stadighet og kombinerer jobbevogna med stuevogna. Og i dag er det til og med et sykt barn i stuevogna... Jeg fikk noen arbeidsoppgaver jeg kan gjøre når jeg har en 5-åring masende rundt, så "slapp" jeg bruke en fraværsdag. Tror vel egentlig det var de som ikke ville at jeg skulle ta helt fri.

Men her sitter jeg og stuller med jobben. Det er en enkel oppgave, tar bare tid. Og jeg får mye ventetid, så da kan jeg hilse på her :)

nadine 06-05-11 11:36

Jeg er fortsatt med på togturen altså,men akkurat nå er jeg så irritert på kroppen min så ikke skjønner noe :( Står på stedet hvil og har gjort det i noen uker nå.Ser ikke ut til å være lett å bli kvitt de siste 4-5 kg

streber 06-05-11 12:08

Nadine, de siste kiloene er jo alltid de verste å få av:oLykke til!
Her har vi vært i trimv vognen. Skal hoppe i dusjvognen, så på avslutning for pensjonsklare kollegaervognen, så i ærendvognen, så i husarbeidsvognrn, matlaingsvognen og forberede til konfirmasjonsvognen. Ingen veiedag-mensen rett rundt hjørnet!

Ha en fin tur i dag:)

Hevingen 06-05-11 12:20

Lykke til med konfirmasjonen, streber :)

Bøtt 06-05-11 14:52

I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.

Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med:heia:

Ha en fin helg alle på toget:Dtut tut

Hevingen 06-05-11 15:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av butten (Innlegg 1099714)
I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.

Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med:heia:

Ha en fin helg alle på toget:Dtut tut

God bedring!

grotingeling 06-05-11 18:54

Endelig fredag :heia:
Rolig dag i dag.
Vært i hjemmekontorvognen som også her var kombinert med stuevognen, men i tillegg var den også kombinert med klesvaskvognen - skikkelig multitasking altså :D

Nå står pakke-samboeren-klar-for-guttetur-vognen for tur, før jeg tar plass i fredagssløvekupéen inne i tv-vogna ;)

Kanutten 06-05-11 19:00

Jeg har vært i knøvogna i dag og er temmelig sliten...
Er nå i den utslitte vogna som er omtrent kondemnert....

Regret 06-05-11 19:20

:rolleyes: tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg..

Forresten jeg tippet 3 kg i dag :D mitt første delmål er i boks!

kattungen 06-05-11 19:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1099892)
:rolleyes: tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg..

Forresten jeg tippet 3 kg i dag :D mitt første delmål er i boks!

:klem:

Hjørdis 06-05-11 20:23

Rolig, men koselig dag på toget. Møtte gode venninner i restaurantvogna og inntok lunsj der. Dagens første måltid var det, kyllingsalat:ja:
Drukket litt for mye kaffe kanskje....., men også masse vann:ja:
I kveld spiste vi lakserett fra Gerd i tv vogna, med auberginmos og tomatsalsa. Namm :ja:
Holder til i den vogna en stund og trekker tidlig inn i sovevogna. Det er i hvertfall planen :)

Catwoman 06-05-11 20:48

Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna :( Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra :( Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002041D.gif

http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1

Labomba 06-05-11 20:51

Blitt en rotete dag i kjøkkenvogna i dag, men har nå bakt boller og Pitabrød:p Skulle vært innom vaskevogna, men det ble bare en liten tur gitt.
Men.. Lånte mobilen til konduktøren og fikk ringt banken, fikk en eiendomsmegler til å komme allerede på mandag for å verdivurdere på nytt, det synes jeg var god service.;)

tora trollmor 06-05-11 20:59

Da har jeg begynt å komme meg opp i en varmere vogn. Ullklærne er igjen lagt i skapet;) Dagene er utrolig gode, spiser så mye god mat, drikker vann og litt faris:)
I morgen er det veiedag for meg å den må jeg huske før jeg tar plass i konfirmasjons vogna:) Gudbarnet vårt har borgelig konfirmasjon i OlavsHallen i morgen. Jeg har aldri deltatt på borgelig konfirmasjon så det blir spennende :)
Ha ei fin helg folkens :)

Regret 06-05-11 21:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Catwoman (Innlegg 1099944)
Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna :( Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra :( Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002041D.gif

:klem: Vi kan være elsklingen din imens! Her får du masse trøst og støtte vettu, og kakene lar vi ligge :ja:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.