![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Ønsker alle en riktig God Dag
|
veiedag i igjen! Går fort disse ukene! Ikke så stor nedgang som håpet, men det var nedgang! Sto jo stille forrige uke! Så nå må jeg bare fortsette! Har hele 4 kg igjen til jul. Og snart begynner julebord sesongen og bakingen. Utfordringen er STOR :)
Er veldig imponert over mange her! Dere er dyktige!! Vær stolt av dere selv! Jeg er hvertfall stolt av dere :) ha en fin dag! Her i trøndelag er det minus 14 grader. Her fyres det :) |
Yey, -900 gr. i dag, og 2,3 kg. igjen til jeg er ved det opprinnelige julemålet mitt. Satser på mere dog ;)
Og tenk, jeg startet i midten av september, og jeg har allerede gått ned 10 kilo!!!! Happyhappy! |
Så flott <isnh> !! :)
|
:heia: :heia: Flott jobba jenter, stå på!!!!!!
|
Så var det veiedag igjen. Går voldsomt i rykk og napp.
Denne uka OPP 400 gram. Kunne det ikke være mulig å gå ned to uker på rad:rolleyes::rolleyes: Ja, ja.....er vel bare å bite tenna sammen å stå på:visemuskl |
Ned 3.1 kg og 11 cm mindre!
|
[quote=Rosekinn;963184]veiedag i igjen! Går fort disse ukene! Ikke så stor nedgang som håpet, men det var nedgang! Sto jo stille forrige uke! Så nå må jeg bare fortsette! Har hele 4 kg igjen til jul. Og snart begynner julebord sesongen og bakingen. Utfordringen er STOR :)
Gratulerer med nedgang:). Ned er ned:D Jeg har hele 5,3 kg igjen av juleutfordringen :o. Siden det går så i rykk og napp kan det virkelig bli en utfordring:rolleyes: :klem: |
Veiedag igår, var da gått ned 1,9kg siden forrige mandag. Da ligger jeg på 3,2 sv 7kg til jul... Håper jeg klarer å komme meg under 100kg snart... Er på 101,8kg nå, men veien føles lang siden jeg går opp og ned annenhver uke...
|
Sitat:
Gratulerer med superbra nedgang:) |
Gratulerer til alle som er gått ned! Og til dere som er gått opp/står stille: fatt mot, det løsner snart! Men jheg vet hvor frustrerende det er... For all del, stått stille i 3 uker før det ENDELIG løsna nå..
MI E SÅ FLINKE!!!! Heia oss alle! |
Veiedag i morra her! SPENT! Tipper på 85,6. Det veide jeg i morres... :p
|
Flinke dere er alle sammen :)
Jeg begynte da forrige mandag, har har siden gått ned 1kg. Sjangsen for å nå målet til jul, er vel eller veldig liten, men kommer jeg ned totalt 5kg, så skal jeg nå si meg fornøyd :) |
14.09.10: 93,2 kgOppstartsvekt
22.09.10: 88,2 kg - 5 kg 28.09.10: 87,5 kg - 0,7 g 05.10.10: 89,1 kg + 1,5 kg 12.10.10: 87,5 kg - 1,7 kg 19.10.10: 86,9 kg - 0,6 kg 26.10.10: 85.2 kg - 1,7 kg 02.11.10: 84,5 kg - 0,7 kg 09.11.10: 83,7 kg - 0,8 kg Total vektnedgang: -9,5 kg Ser meg fornøyd med det selv om jeg skulle ønske litt fortere vektnedgang. Tror nok jeg klarer de siste kg jeg har satt opp som mål før jul ja. Kjole og høyhæler here I come:D |
Etter å ha stått stille en stund, har jeg endelig begynt å gå ned igjen! :)
7.5 kg totalt fra da jeg startet kuren, 12 kg ned fra det tyngste jeg har vært! :) Bare 2,5 kg igjen til målet jeg skal nå før jul! :) |
Gratulerer med nedgang:).
Ned er ned:D Jeg har hele 5,3 kg igjen av juleutfordringen :o. Siden det går så i rykk og napp kan det virkelig bli en utfordring:rolleyes: :klem:[/quote] takk for det! Ja blir spennende å se hvordan det går nå i adventstiden og i jula. Har tenkt å unne meg litt, men ikke så mye som i gamle dager :) Skal prøve å være flink til å komme meg ut å få rørt på meg. I håp om at det går opp i opp :) Lykke til hos deg også. Plutselig så gjør vekten et hopp ned :) og vi har satt oss store mål! |
Nå er det snart jul....(jeg er en sånn som er barnslig glad i julen), men først skal jeg ned noen kilo til. Jeg har bare 2,6 kg igjen til målet, men nå drar jeg snart på ferie og da kan det fort bli litt vanskeligere. Det viktigste er at jeg ikke går opp.
|
Så mange flinke her. :stortsmil
Selv har jeg ikke gitt lyd fra meg på en stund nå, men endelig etter en god del opp og ned, går det heldigvis bare nedover igjen :_punk: Etter å ha levd på litt sånn generell lavkarbo, som jeg ikke klarte helt å styre fant jeg ut at jeg ville prøve Atkins induksjon. Har gått på nesten induksjon i litt over en uke (har inntatt litt for mye ost og litt for mye fløte, ellers har jeg fulgt oppskriften). Kiloene har rent av meg og endelig er suget etter søtsaker også borte :D Akkurat nå har jeg en skikkelig boost og bare koser meg. Livet er herlig!!! Sånn skal det fortsette fremover!!! Gikk desverre opp etter forrige notering her, men er nå -1.9kg fra laveste notering her... :D Keep up the good work!!! |
Nok en kilo, da var 13 kilo skrellet av kroppen! :D
|
2,4 kg ned denne uka:) av mitt julemål på 5 kg er det nå 1,5 kg igjen:)
|
Positiv oppdatering frå meg i dag! Håpar eg snart kan kome under 103 og få kroppen til å forstå at nei, dette er faktisk ikkje mi idealvekt, sjølv om det kanskje kunne virke slik i nokre år...
07.10.10 104,2 14.10.10 103,6 21.10.10 104,4 28.10.10 103,0 04.11.2010 104,4 11.11.2010 103,2 - var mentalt førebudd på 104,6 så dette var hyggelig. 104,6 blir vel neste veke det, da :rolleyes: |
Så flinke dere jenter :heia: :heia:
|
Tipper jeg blir å trekke gjennomsnittet ned, jeg er nesten ute av kjøret for tiden. Har vært på bestenotering 93,7, men har faktisk gått opp et kg. i forbindelse med stress, eksamensnerver og mindre fettrik kost. :/
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fredag 12.nov 2010, etter 2 uker på Skaldemann
Vekt: 100.5 kg (fordelt på 167 cm) -3.5 kg. Jeg veide meg på onsdag, kan ikke veie meg i dag siden jeg er syk og hjemme. Jeg skal bruke vekta på jobb. (Mindre stress ved å veie seg) Mål: Under brystene: 102 cm (-7 cm) Midjen: 107 cm (-4 cm) Hoftene: 114 cm (-2 cm) Lår: 68 cm. (-3 cm) All vekt og cm regnet fra oppstart. Jeg har altså krympet så mye på 14 dager.:D Fornøyd? Ja ærru gæærn! En uke eller to til, så kansje en av de pintrange buksene passer. Jeg får de på og glidelåsen igjen nå, men klarer ikke 8 timer i den, det er sikkert. 29.10.10: Oppstartsvekt 104 kg 05.11.10: - 3 kg 12.11.10: -0.5 kg |
ikke noe veiedag idag altså men jeg var jo nysgerrig, he-he. Og jeg oppdaget at jeg har en crazy vekt hjemme!!! det finnes ikke noe ord som beskriver den bedre. Først veide jeg meg før jeg gikk i dusjen: 93,5 altså en liten nedgang, så tenkte jeg ok, det gikk jo ned i alle fall. Så går jeg i dusjen, fikser meg på håret etter det og går på vekta igjen: 92,1!!! Hæ? det går jo ikke an å få så stor forskjell på en halv time, tenkte jeg. så jeg prøver igjen. 93,1 :confused: enda en gang 92,9 :confused:prøver enda en gang 93,2. Så altså gjett i vei hva jeg egentlig veier idag, he-he. Nei, jeg må nå slutte å veie meg ørten ganger om dagen. Dette var virkelig mystisk når alle veienger blei fåretatt på under 40 min.
|
Endelig har jeg gått ned litt i vekt igjen, ned 500 gr. Deilig at det går nedover, selv om det går saaakte:rolleyes:
|
Blæ-- Jeg har fått mensen, og det vises på vekten. Kun 100 gram ned siden mandag.. Men regner med det er tante rød si skyld! Det er i alle fall ikke opp!
StineH! Hvor er du blitt utav? |
Sitat:
|
Moogie, vekta mi er rar også. Eg har hatt enda villare variasjonar enn det du hadde der. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, og kva eg skal tru på no snart. Eg overnatta hos foreldra mine i natt og smugveide meg i dag tidleg. 100 stoppa ho på da (ikkje digital, så berre heile kilo). Tenk om eg kunne ta det for god fisk, da. Men det kan eg ikkje, og mi sprøe vekt heime viser sikkert 105 i morgon tidleg, lol. Vel, vi får no sjå.
|
Sitat:
Men ja-ja, nedgang er nedgang :) og jeg er nesten halvveis i denne juleutfordringen. Og selv om vekta går like langsomt med de siste 5,5 ukene så rekker jeg de 7 kg uansett :) Håper jeg :) Og gjerne et par-tre ekstra:D Optimist? hvem? jeg? :cool: |
Dere er så flinke, blir helt oppgitt jeg. :rolleyes:
I ren protest har jeg ikke veid meg, og har veiedag i morgen. Veide meg forrige mandag også, men var oppgang, så vet ikke om jeg bare skal gi blanke i veiedagen i morgen også. Altså, ikke-veiing. Virker som jeg står fast på 94 kg... Har ei uke-utfordring til meg selv og jeg skal ha daglig rapportering her, tenkte jeg. Jeg skal ikke under noen omstendigheter ha sjokolade den neste uken. Også får vi se om jeg ikke kutter på fløtekaffen. Jeg drikker sååå lite vann! Skjønner ikke at jeg ikke har fått nyresvikt, altså! *skjennepreken* |
Det ordner nok seg, Pruttilutt! det er ikke uvanlig med stille perioder. Jeg har hatt flere uker slik allerde og jeg har bare gått på ketolyse i knappe 3 mndr. Men det løsner seg og går ned etterhvert :) Har du prøvd å lage sjokolade konfekt selv? ha vanlig god kakaopulver, kakaosmør, litt søtning og cocosa? eller bare smelte 86% sjokolade som har bare 19 gr. karbo og cocosa? så bruker jeg å blande litt nøtter eller legge litt bær oppi. Så får man skikeklig god sjokolade samtidig får man i seg godt med cocosa - mer fet :) Litt godt må man jo ha iblant.
|
Sitat:
|
Er det noen Atkinsere her?
Jeg går på ketolyse nå, men tenker å prøve to uker med atkins induksjon nå. Vet det ikke er så veeeeldig stor forskjell, men induksjonsfasen er litt strengere mtp bl.a meieriprodukter og søtstoffer... Er det noen som kan opplyse meg om de viktigste forsjellene? :) Har lest litt, men alltids greit å få svarene servert på fat også! :p Jeg står sånn stille for tida, så noe må skje her snart. |
Sitat:
Hvor kjøper dere cocosa å hva bruker dere den til! |
Sitat:
|
Usj, opp 100 gram... :(
Satser på nedgang neste uke. Men det var litt kjipt... |
Hei igjen!
Lurer litt på en ting... Jeg har gått ned 19 kg, og har gjennom hele prosessen drukket cola zero og pepsi max... Da tenker jeg at det ikke vil være noe problem for meg å fortsette med det...at det ikke er en partystopper for meg...MEN kan den bli det? Plutselig?? Står stille som sagt, så nå analseres det.. :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56. |