![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Lettvint og godt når man ikke orker å lage noe fra bunnen av :o :
Ferdigmarinert svinekjøtt "Rett i wok'en" En pakke "Wok lotus" frosne grønnsaker ...og så litt ekstra krydder og en dæsj creme fraiche, da. Nam! :sikle: |
Karrigryte (http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=7684&mnu1=&mnu2=) med fullkornsnudler.
|
kotelett med salat, agurk, tomat, rømme og løk...mmm
|
hihi spiste det samme vi da :D
nam ja |
Kinesisk fra "Peders" - Beef Chop Suey. Biffkjøtt med kinesiske grønnsaker.
|
Stekt sild og stekt løk,- og kokt blomkål.
|
indrefilet av svin med hjertesalat,agurk,tomat og hjemmelaget dressing =)
|
1 kotelett,1 tomat og noen rapidblader med presset
sitron :D nam |
1 speilegg med cheddar og 5 bacon striper...
|
En boks knuste tomater (kjørt til saus i stavmikserdings)
noen kullingfileter i strimler en løk litt hvitløk en boks kidneybønner en boks sopp bittelitt ris bitteliiiiiitt splenda krydder!! Når det var ferdig og lagt på tallerken, rev jeg litt cheddar over. Og fytti, så godt det var!!!! :sikle: |
Luksus dyret (les mat-snobben) et alene hjemme i helgen og har hatt
fylt ....... hummer....... til middag......:p |
I dag ble det brokkolig og sopp,med fløte over, ost på toppen. Ildfast form i steikovnen. + en løvbiff.
|
Stekt kyllingfilét(i rapsolje, salt og hvitløkspepper) i biter over ruccola, issalat, oliven, soltørkede tomater, avocado og parmesan... :sikle:
|
Ny gryterett :D
Kjøttdeig, løk, sopp, minimais, knuste tomater, kidneybønner, krydder Og litt revet cheddar på topp :sikle: |
Oksestek med stekt løk, stekt sopp og sellerirotpurè
|
kyllingfilet med cheddar og tzaziki til...
|
pepperbiff me fløtesaus, halv tomat, paprika og vårløk
|
Hei Tess!
Din kjære kusine her....skjønte med en gang at det var deg:D kylling wok til middag idag-du da? kos |
I dag stekte jeg nakkekoteletter, og hadde fylt paprika til, det var kjempegodt!
Først fjerner jeg beinet fra kotelettene, og gnir dem inn med raust med krydder. I dag brukte jeg Chili Explotion, hvit pepper, forest blend, mural of flavor og litt lo-salt. Steker dem i meierismør i stekepanna. Etterpå kokte jeg ut av panna med ca 0,5 dl fløte Paprikaen var en sånn litt lang, søt, gul paprika. Fant et tips på posen paprikaen lå i, og det var kjempegodt! 100 g fetaost, 2 ss god olivenolje, litt chili og oregano (jeg brukte tabasco saus og basilikum) Moste fetaosten og rørte inn olje og krydder, og fylte i paprikahalvdelene. Spiste det kaldt, men mulig det kan varmes også? Var veldig godt kaldt synes jeg, snacks :) Koteletter, krydder og smør regner jeg som 0 g karber altså... fløte 1,5 Paprikaen var ca 80 g, ca 4 g karbs. Fetaost 1,5 g 7 g karbohydrat, og kjempegod middag! *sikle* |
i dag ble det reker med rolli salat og masse majones :)
|
I dag skal jeg ha stekt hvitløkskrydret kyllingfilét med Creme Fraiche, agurk og tomat - og jeg får vann i munnen bare av å tenke på det! :p
|
I dag blir det grønnsaksblanding,brokkoli,purreløk,lavk.pølser,fl øte i ildfast form med ost på toppen...
|
iset`s pizza med noen justeringer..hadde 1 glass taco saus (fra santa maria) 7 karbo pr 100 g og 1 glass tomatpurre (landlord 5,5 karbo pr 100 g) og det ble MYYYE bedre smak nam nam..jeg bare eeelsker denne pizzaen :)
|
donalds fantastiske kylling form (tok d e hadde)
Blei kjempe god:D |
Tittis kjøttdeigform med blomkålmos. Skal legge inn oppskriften nu :D
Den pizzaen må jeg prøve å lage i helgen altså. Noen som har prøvd med soyamel i stedet for soyaprotein? Litt dårlig råd her nå, regner med at soyaprotein er dyrt :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tusen takk, da skal jeg bestille der!
Var innom Helsekost og en burk kostet 350,- spenn. Og så hadde de bare sjokolade og jordbærsmak. Ikke så godt til pizza kanskje :p |
smaken er som baken,jeg kjøpte bakemix og syns det smakte grusomt! men bruker soyamel og da blir det nam nam :)
|
Noen meny butikker på sørlandet har ketolyse produkter i sortimentet. Kanskje kun i Arendal.
Så hvis du bor der i nærheten kan du spare portoen :) |
i dag ble det jeger bacon med omelett av 2 egg,fløte og skinke ost på tube :) yummi!
|
Kyllingwok med diverse grøntsaker - namnam
|
middagen idag ble reker med avokado og hvitløks dressing.... yuumi :sikle:
|
Sitat:
Men takk for tips :) Jeg har tenkt å bestille både bakemix, proteinpulver og boka, så jeg overlever nok portoen :D |
Jeg har spist kjøttdeig med tacokrydder, rømme, og grønnsaker:)mmm (og ost selvfølgelig)
|
Samme her :D Vet du hvor mye karbo det er i en sånn pulverpose? Eller sausen? Det sto kanskje på pakka, men jeg sitter så godt nå, hehe.
|
Tror det står noe sånt som 53 gr. pr. 100 gram..
Og en pose inneholder 35 gr. pulver. altså 5,3 gram pr. 10 gram... Gange med 3,5... 18,5 gram i hele posen!.. Men jeg bruker bare litt...også bruker jeg taco KRYDDER..altså krydder på boks i tillegg... Forresten..kom til å tenke på.. Er dette karbeinnholdet tørr vare eller ferdig vare?Altså blandet ut med vann?.... Bruker jo ikke allverdens vann uansett da ,men.... Jeg bruker dette mer som et krydder, enn en saus... Alt med måte:) |
Stekt torsk med løk, blomkål- og brokkolimos.:)
|
indrefilet av svin med stekt jukseris,hvitløk og fløte saus...
|
i dag ble det rett og slett litt kjedelig middag på meg...4 kjøttkaker med en dæsj ketshup..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08. |