![]() |
Sv: Månedsutfordring!
Joda,- tre kvarters spasertur i solskinnet ;)
|
Har sykla 10 km. :)
|
Gått min vanlige runde. :)
I morgen er det 1. mars, og mitt mål er å trimme hver eneste dag måneden gjennom. Om jeg skulker en dag må jeg ta det igjen påfølgende dag. (spark i rompa til meg selv) |
12 km på ski i går, nydelig vær på fjellet, men var nok kallere enn anntatt. Ihvertfall var det ikke fullgod gli på blå swix. Kjenner meg kraftløs når jeg går på ski, annen aktivitet går greit. Blir det for lite kalorier? Bør jeg kanskje spe på med litt karbohydrater?
I dag blir det snømåking ser jeg, og husarbeid. |
10 km på sykkel i dag...
|
Litt ekstra lang tur i dag.
|
10 km på sykkel i dag.
|
En times svømming i dag.
Jeg vil slå et slag for svømming, en time tilsvarer 2 timers spasertur! Det er effektiv trim vel? Og sykling er like effektivt bibi, du imponerer med dine standhaftige turer! Men hva med overkroppen? |
17km på sykkel i dag. Men kjenner jeg ikke er så motivert og like ivrig som tidligere. Følger jo mitt eget opplegg kostmessig,så da føler jeg at jeg faller litt av lasset.:o
|
Sykla 10 km tirsdag, 10 km onsdag og 10 km i dag.
|
16km sykling onsdag,etterfulgt av situps,diverse rumpe og lår øvelser,og trening med strikk.
Torsdag,to trimøkter,den første på halv time med situps,rumpe og lårøvelser og strikk. På kvelden,2 mil på sykkel,35 minutter;) |
ENDELIG kom jeg meg på morgen-timen på xyckling i dag! :D
|
10 km på sykkel i går (fredag).
|
10 km på sykkel i dag! :ja:
|
Har gått runden min alle dager, i tillegg i dag en time svømming.
|
10 km på sykkel i dag.
|
10 km på sykkel i går og i dag.
:) |
Du er flink til og sykle,Bibi:)
Igår ble det 16km på sykkel,før det gikk jeg en tur på 4km. I dag gikk jeg tur på 5.5km,og syklet til frustrerte fruer,18 km. Imorgen er det tid for gulvøvelser igjen:D |
Syklet 10 km i går og i dag også. :)
|
31 km på sykkel og halvtime med gulvøvelser igår= 1,5 time trim.
Idag er det hviledag:) Men har tatt noen rumpeøvelser da:o |
10 km på sykkel i dag. :)
|
Ligger som en gammel skinnfell her på sofaen etter dobbel dose aktivitet i dag, svømt og gått tur.
Har min egen månedsutfordring,- å trene hver dag i hele mars. Og så langt kan jeg stolt klappe meg selv på skulderen. |
Har vært slapp og småsyk i helgen,trodde jeg skulle få kraftig forkjølelse,men slapp unna med bare sår hals og svette perler.
Igår syklet jeg 15 km,tok noen gulv og strikk øvelser også. Idag har jeg gått tur,ble rett i underkant av 5 km. Går det bra med resten?:heia::heia::heia: |
Ja - jeg holder "koken"... :ja:
Sykler 10 km hver dag jeg - det er min "månedsutfordring" for mars. Har sykla alle dagene i mars fram til og med i dag. :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22. |