![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Sitat:
|
Sitat:
|
Bra, Tussi jenta!
|
kjempe flott tussi jenta :heia:
er fortsatt med... men ingen resultater enda... men venter mensen når som helst så ... men gir ikke opp :p |
Tusen takk jenter!!
Tuppen får håpe det er mensen som gjør det og at du går ned bra neste uke. Jeg pleier og holde på mer vann ved mensen. |
Sitat:
Har tenkt på å kjøpe koffeinfri kaffe, bare for smakens del. Uhu - og jeg som alltid har gjort narr av det... Jaja. Jeg merker på kroppen at det ikke er noe koffein, har ikke helt avvent meg ennå. Slutta jo også med teen på tirsdag (begynte jo å drikke dobbelt så mye te, da jeg slutta med kaffe... SIkkert for å få nok koffein, heh.) Målte meg i dag, samme som på mandag. MEN Jeg har MENSEN! Jeg skylder på det så lenge. Har hatt en utrolig slitsom en ikke minst, altfor mye blod og luft i magen. Så jeg holder på en uke til etter denne også! (Selv om jeg er drittlei maten jeg spiser. Ingen meieriprodukter, ikke tomater. Blæ. Men jeg klager ikke! Får jeg resultater snart så skal jeg i hvert fall ikke klage.) |
Jeg er også drittlei, men glemte at nøtter var fy, fy, så det er bare å ta 1 uke til!!
|
Jeg spiste faktisk ti cashew på tirdsdag. Men jeg tror ikke ti stk har så mye å si, ellers hadde jeg spist mange fler:D
|
Jeg er ikke lei!! :D Dag 12, minus 3,2!
|
Dæven, lokke!! Halleluja, godt å høre om så bra resultater, og deg også Tussi-Jenta. Dere er noe av grunen til at jeg holder ut!!
|
Sitat:
|
Da var det bedre at du spiste nøtter enn at du ikke spiste noenting!
|
Nåååååå skal jeg hive meg med på Photobscuringa :D
Har hamstra inn kjøtt og fisk og smør og massse grønnsaker :rolleyes: Har jo vært en tur i Dublin og drukket myyyye Guinness og spist maaaaasse fried potatoes, og pizza og baguetter og mye annen gørrmat, men NÅ er det påan igjen!! Vekta gikk heldigvis ikke et gram opp i løpet av turen!!!! :eek: Men nå er det påan igjen, har flere kilo som skal bort :p Gleder meg :o |
Velkommen inn i varmen, Kanutten:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Schjenk juu :D |
Sitat:
Begynner og bli lei maten da! Men er så motivert av at vekta går ned, så jeg fortsetter! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dere holder på enda ja :) så bra. Har lest gjennom hele rense-tråden og fant ut av at jeg får bite i det sure eplet å henge meg på en ukes tid. Får kjøpe inn kjøtt av den typen jeg ikke er lei av. Men kan jeg spise krabbeklør?? og masse ferske reker. Hvis jeg kan det hadde det vært suupert. De har solgt det på bunnpris i lang tid nå og det er lettvint for meg å få tak i, og så er det jo SÅÅÅ godt. Fisk er det verre med, frossen er ok, men er ikke så glad i "pakke-smaken".
Etter som jeg forstår går renseuka ut på å spise MYE kjøtt\proteiner,moderat med grønnsaker, ikke ost\fløte\rømme\søtning?? Da blir det mye bacon på meg gitt :p |
All sjømat går greit, så lenge den er ubehandlet. Om f.eks reker inneholder karber, så er det kun fra lake!
Spis med god samvittighet:) |
Så bra :) men en ting til... Man skal ikke bry seg om man ikke får i seg 15 karbs da??
|
Og så har jeg et spørsmål. Jeg har nemlig lyst til å spise noe mer enn bare dette jeg spiser nå. Er det veldig ulurt å bake meg Lollypopbrødet og spise det? Det ekstra der består jo av Cottage Cheese, kruskakli, linfrø og sesamfrø. Dumt å innføre alt på en gang?
|
Gårsdagens meny:
Bacon, 75 gram(s) 254 0 24 10 Egg, 100 gram(s) 142 1 10 13 MCT-olje, 20 gram(s) 171 0 19 0 Tran, 5 gram 45 0 5 0 Salat, 100 gram(s) 10 1 0 1 Agurk, 100 gram(s) 9 1 0 1 Tomat, 100 gram(s) 15 3 0 1 Rapsolje, 4 gram(s) 36 0 4 0 Kjøttdeig, 150 gram(s) 291 1 20 27 Norvegia, 40 gram(s) 140 0 11 11 Seterrømme, 40 gram 134 1 14 9 Smør Tine, 40 gram(s) 298 0 33 0 Blomkål, 125 gram 26 4 0 2 Seterrømme, 100 gram 335 3 35 22 Kyllingfilet, 200 gram(s) 212 0 2 48 CALORIES CARBS FAT PROTEIN 2,119 15 177 145 Gikk til jobb ca 45 min, og syklet hjem igjen, ca 25 min. Merker jeg tisset mye, mye mindre i går, så da regnet jeg med at vekta begynte å bremse. Og det stemte det. Tilbake på 71,7 igjen i dag, etter å ha sett 71,1. Men, får håpe totalnedgangen er mer til mandag. :) |
Da gir jeg meg med nilling!
Men har vært utrolig fornøyd med resultatet og da vet jeg hva jeg kan gjøre når vekta ikke vil rikke seg. De siste 6 dagene gikk jeg ned 1,1 kg og samla på 13 dager så har jeg gått ned 2,7 kg. Så er veldig fornøyd med det. Jeg gir meg fordi jeg skal over på fedon, føler jeg har så lite energi på ketolyse, så får prøve og se om det hjelper og gå over til fedon. For jeg trenger all energi jeg kan få fram til jul. |
Lykke tilvidere, Tussijenta.
Gårsdagens meny: Egg, 100 gram(s) 142 1 10 13 Bacon, 75 gram(s) 254 0 24 10 Agurk, 50 gram(s) 5 1 0 0 MCT-olje, 10 gram(s) 86 0 10 0 Tran, 5 gram 45 0 5 0 Salat, 100 gram(s) 10 1 0 1 Agurk, 100 gram(s) 9 1 0 1 Tomat, 100 gram(s) 15 3 0 1 Rapsolje, 4 gram(s) 36 0 4 0 Norvegia, 40 gram(s) 140 0 11 11 Kokt skinke, 75 gram(s) 74 0 2 13 Seterrømme, 40 gram 134 1 14 9 Seterrømme, 100 gram 335 3 35 22 laks, 250 gram(s) 500 0 34 50 Smør Tine, 80 gram(s) 597 1 66 1 Blomkål, 125 gram 26 4 0 2 MCT-olje, 10 gram(s) 86 0 10 0 CALORIES CARBS FAT PROTEIN 2,493 15 223134 Gikk hjem fra jobb i går, 40 min. Merket hodet ble tyngre og tyngre på vei hjem, så jeg drakk bort hodepinen med masse vann. Tidligere har hodepinen kun vært de første par dagene av ketose, nå har jeg hatt den siden mandag. men det hjelper med vann. |
Hvilekjær denne helga, rødvin på lørdag, og rømme og ost i dag. Godt! Men jeg bare trengte denne ene dagen. På an igjen i morgen, og håper jeg får til å trene yoga også!
|
Jeg har nå en indisk rett i gryta, med både rømme og fløte. Jeg trenger den middagen, men skal ikke kjøpe disse ingrediensene på en stund.
|
Begynner i morgen med Photobscuringa mi!! Gleder meg glugg!! :D
Lurer på een ting; er hermetikk ok?? :confused: Jeg tenkte da på mosatomatene fra Landlord til 1.5 karber pr 100 g. Samt tomatpureen derifra. Skal IKKE nyte noe meierivarer neste uke bortsett fra smør :p |
Tror sikkert det er greit. Sjekk på innholdet. Men jeg har i alle fall spist sånne tomater i dag! (Men har en liten hvildag også).
|
KUDOS Photo (nok en gang) for at du fikk igang denne rensetiden!!! :blomster:
På 14 dager er jeg blitt 4 kilo lettere, og beltet måtte strammes til 1,5 hull over "normalen" I`m happy, happy, HAPPY!!! :heia: |
Grattis med supert resultat, Lokkebiff!
Selv har jeg nå gått ned fra 73,1 til 70,9 på en uke! Altså 2,2 kilo! Jeg har endelig kommet under 71,7-72,5 som jeg har stått på en evighet. I tillegg 2 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet (endelig blir puppene mindre!) og 1 cm rundt låret. De andre målestedene sto stille. Jeg fortsetter en uke til. |
Jadda, jeg skulle jo ha begynt for lenge siden, men gjorde jeg det? Nei...
Men NÅH setter jeg i gang med rensing. Tjolahopp! |
Jeg har også endelig kommet i gang. Begynte i dag.
Har grusomt hodepine. Sansynligvis fordi jeg har droppet pepsi max og kaffe. Ellers har det gått fint. :) Meny i dag: Frokost: 1 Bratwurst (2 karber pr 100 g) Lunch: 1 Bratwurst og 2 kokte egg Middag: 2 kyllinglår Kvelds: 1 kyllinglår Vann: ca 2,5 l Pølsene var litt reserveløsning siden jeg ikke hadde noen andre gode alternativer. |
Sitat:
Jeg er nå ferdig med mensen, og så lenge jeg klarer å få spist (ikke alltid like lett gitt), så får jeg bare håpe på gode resultater på fredag:) Og! Velkommen Bee:) |
Og jeg fortsetter 1 uke til, er jo ikke fornøyd med resultatene til nå, men sånn går det kanskje når en forurenser med nøtter :eek: skal ikke gjenta seg. Menyen denne uka??? RIBBE til alle måltider.
|
Jeg holder på til fredag. Da skal vi ha bandkveld med rødvin, og på lørdag drar jeg til svigers, da vil jeg nødig være vanskeligere enn jeg er, selv om de har vært hundre prosent forståelsesfulle for dietten min.
Jeg synes det er vanskelig å finne på noe å spise nå, men jeg tar med meg erfaringer fra renseuka når jeg begynner å spise som vanlig igjen, og dermed ikke overdrive med meieriproduktene, og å unngå søtstoff en stund til. Det siste er det letteste forsåvidt. Jeg er en sucker for rømme og ost....:) |
Jeg har syndet i dag. "Måtte" bare ha litt brus på jobb, så jeg hev innpå nesten et 0,4 beger med Cola Zero. Jeg drikker nesten aldri brus, men enkelte ganger bare må jeg ha et glass. :o
Da jeg kom hjem holdt jeg på å hive meg over godteriet i skapet, men fant heldigvis en pose IFA som jeg trøkka i meg. Jeg skulle jo ikke spise søtstoff, men men. |
Det går strålende :D Merker ikke noe på vekt (siden jeg ikke har det :p) elle rcm, men måtte ned 1 BH-str i cup i dag. Og sticks'en er det skikkelig utslag på. Spent på veiing i morgen!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |