![]() |
Sv: X antall kilo til påske
Hei
Dagens måling viser 1.5 kg ned siden forrige tirsdag. Det betyr at jeg allerede har mistet 6.2 kg siden 1. januar. For en motivasjons-boost. Aragorn |
Sitat:
Wow :heia: |
Sitat:
Likevel så er det jo kjempegøy. |
1 kilo ned siden forrige tirsdag.
Det blir 2,5 kilo ned på tre uker og jeg er super fornøyd :) |
Min første veiedag etter start 18.01.16
Ned 1,7 kg :) |
Stillstand fra i går, men 500 gram ned fra forrige tirsdag :)
Start: 05.01: 77.2 12.01: 74.5 (-2700 g) 19.01: 74.7 (+200 g) 26.01: 74.2 (-500 g) Mål: 68.0 kg |
Glemte veiedagen i går, så tok en veiing i dag.
Opp 2 kg, men heldigvis snakker vi vannansamling pga tante-rød. Dermed forbigås denne veiingen i stillet, ny sjanse om en uke :) |
Wow flott jobba jenter...
Tanterød kilo teller ikke grotingeling. :-) |
Tante-rød-kilo her også. :cool: Moving on!
|
Ned 1,3 kg siden søndag! Hovedsak vann, men likevel veldig motiverende. :)
|
Godt jobba. :-) veldig gøy når det er sånne resultater
|
Gratulerer til alle som har hatt vektnedgang :)
|
Sitat:
|
Ned 500 gram :)
|
Så flott butterfly
|
Opp nesten en kilo, har ikke spist noe jeg ikke skal, ikke har jeg spist for mye, og er ikke nær tanteuka heller, så gudene vet hvorfor kroppen samler vann. Rare kroppen.
|
Kroppen er rar, indeed. Mine to vannkilo er på vei av. Nesten en av to, nå. I morgen er det stressutløsning med hyttetur med min kjære. Slapper alltid så sinnssykt godt av på den hytta! Strikketøy, bøker og radio. Har jeg vann i kroppen da, pleier det å slippe når jeg er på hytta, faktisk. Særlig gøy når det er utedo der. :p
|
kjekt å se så mange som står på her inne :)
mange fine nedganger også!! jeg begynte på 104 kg etter nyttår og målet er ned 10 kg til påske. veier nå 102, så da har jeg 8 kg igjen. skal sjekke om jeg er i ketose i kveld. har redusert på karboene i 2 uker nå og de siste dagene har jeg gått inn for å holde meg under 30 kh per dag. stå på videre alle sammen!! heia heia :D |
Sitat:
|
Kroppen er uberegnelig når det gjelder vannsamling ja. Ikke lett å kontrollere det alltid. Føles litt håpløst å plutselig gå opp et par kg når man gjør alt rett, selv om man vet at det bare er vann :mad:
Her var det stillstand i dag. |
Her står vekta helt stille denne gang.
Spiste to skiver proteinbrød i helga som var, og i dagene etter det var vekta helt tullete. :rolleyes: Skal holde meg unna det, altså. Er veldig fornøyd med stillestand, da jeg hadde en planlagt middagssprekk på onsdag. Var heldigvis ikke noe problem med lavkarbo neste dag. Har faktisk null søtsug. Utrolig deilig! :D |
Dette vil jeg også være med på! :) Veier 78 kilo, startet på Ketolysekuren i går. Jeg bruker å gå veldig raskt ned i vekt når jeg kutter ut alle unødvendige karbohydrater - så jeg er veeeeldig optimistisk: 6 kilo ned til påske! :D
|
200 g ned i dag :) Glad for hvert gram :)
|
Nå er jeg litt frustrert her kjenner jeg. Er i ketose, men vekten har stått stille i en uke nå. Siden jeg har holdt på siden mai og gått ned over 30 kilo begynner jeg å lure på om jeg endelig har nådd et av disse berømmelige platåene. Er det noen som har tips for hvordan man "booster" vektnedgangen og får gang på tingene igjen?
|
Sitat:
Tips: Periodisk faste? Bare vann, te, kaffe (,sukkerfri brus fungerer kanskje) 14-16 timer mellom kvelds og lunsj / middag og frokost. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |