![]() |
Sv: Aprilstartere
Sitat:
Det er ikke det verste du kan spise - var vel det jeg skulle skrive ;) Det har ikke satt kjempe brems på meg de gangene jeg har gjort det - forsvinner fort nok. |
Sitat:
|
Veiedag i dag igjen, -3.0kg på 3 uker, fornøyd med det med tanke på at jeg har hatt 3 karbohydratdager og gikk opp forrige uke. Syns det er litt vanskelig med mat når jeg feks skal på harrytur, gidder ikke å sitte i bilen å spise medbrakt mat, mens gubben sitter på restaurant og koser seg :P
Åsså begynt å bli litt treg i magen, hehe. Men har hørt at Magnesium hjelper? |
Dagens veiedag, etter to uker. Skuffende :( Men den var - 0.4 kg. Kanskje på grunn av fortsatt mye vann i kroppen? Hadde siste mens i går.
|
Gi det noen dager til etter mensen, så skal du se kiloene renner av.
|
Sitat:
|
Veiedag... og som fryktet... o,ooo endring... Men eg ser positivt på tingene, eg har i allefall ikkje gått opp i vekt :)
Merker dere andre at det stopper opp når dere har forkjølelse i kroppen? |
Ikke si det da, blei forkjøla på Søndag :P Gikk ned 0.8kg på en dag da, så ser ikke ut som det har stoppet opp hos meg foreløpig foreløpig :)
|
Sitat:
|
Idag er en stor dag: imorgen leverer jeg masteroppgaven og idag har jeg nådd første delmål: 69,9 kg!!!
Nesten 6 kg totalt på nesten 6 uker. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg merker det ganske med en gang: en ekkel liten pølsevalk som liker seg veldig godt rett under puppene. Typisk overskuddsfett som forsvinner først. Merker det lite på puppene, men bruker størrelser 70HH, så det er mye å ta av!
|
Jeg syns vektnedgangen går litt sakte jeg. Jeg har gått ned 5 kg siden 7 april...
Hr stort sett vært i ketose hele tiden. Jeg spiser endel tyrkisk yogurt med bær, bør jeg kutte ned på det? |
Masteroppgaven er levert!! Hallelujah! Lurer på hvordan jeg nå skal planlegge kostholdet. Begynner i jobb i morgen, og må starte med niste - er vant til å lage varmmat på kjøkkenet på skolen.hm..
|
Sitat:
Eg ser at vi har samme mål og samme startvekt (nesten). Her har det vært bom stopp i snart 2 1/2 uke... Så eg lurte litt på kossen ein dag ser ut for deg? Eg burde gått ned meir, for kaloriinntaket er ikkje over forbruket mitt. Eg spiser som regel, omelett av 1-2 egg, 1 ts philadephiaost, 2 skiver spekeskinke og 1 ss cottage cheese til lunjs (med pepper, litt salt og litt kanel/kardemomme). Til middag går det mye i kylling, fisk, kjøttdeig i fløte, creme fraishe, yoghurt naturell, med brokkoli/blomkål/løk, og masse krydder. Til kvelds spiser eg gjerne osteskiver og vossafår, med smøreost eller majones. Evt rester fra middag... Treningen er litt opp og ned, men sykler til fotballtrening 2 ganger i uka, og prøver å få meg ein sykkeltur ellers i uka òg. Har hatt 2 utskeielser, ein fest og ein dårlig dag ;) Har du noen gode råd? PS: drikker kaffe, vann og (1,5 liter zero i uka) :) |
Sitat:
|
- 0,5 i dag
|
GRATULERER MED DAGEN, HIPP HURRA :D
Denne uken løsnet det visst, for vekten viste endelig 0,8 kg ned på en uke! Og da hadde jeg en blitteliten utskeielse med smash-is på lørdag til og med :p Har egentlig ingen problemer med å holde meg til lavkarbo, men jeg har lært kroppen å kjenne, og jeg tåler faktisk små utskeielser en sjelden gang i blandt. |
Hurra for dagen!:D
Jeg synes også det går greit å leve med litt utskeielser. Tror i grunn bare det er godt for kroppen å få litt mer karbohydrater innimellom. Har en dag i uka hvor jeg kommer opp i 50-60 gram. Ikke så mye, men mer enn 20.:p Treningene blir så veeeldig fine dagen etter det påfyllet.:)Men det er jo noe hver enkelt må finne ut for seg selv. Noen går jo helt i stampe om de får i seg litt mer karbohydrater enn vanlig. Bruker ketogen kost for å gå ned i vekt og har ikke planer om å forbli på det nivået. Bare noen uker til, så øker jeg på med litt mer karbohydrater på kvelden. Jaja, i dag skjer det ikke stort. Sparer den der store 17. maigreia til snuppa begynner på skolen. Nå er det bare til å nyyyyyte at denne feiringen heller skjer på 16. mai og ta det helt med ro. Blir vel å overspise seg på grillmat og legge seg tidlig, siden min lille håpefulle bestemte seg for å våkne 05.50 i dag.:o |
Akk å ve! Haha :p I dag gikk ikke helt som planlagt. Hadde tenkt å bare være hjemme å ha full kontroll over kosten, men så dro vi til svigerforeldrene mine, og der var det selvfølgelig servering... Den beste Pavlova-kaken jeg har smakt, så derfor ble det 2 store stykker, ellerfulgt av litt vaniljeis. Mmm, kjempegodt!
Men om det var verdt det vet jeg ikke. For nå har jeg den sykeste magesmerten :( Jeg tåler ikke sukker, and I know it, så jeg har bare meg selv å skylde på. Men jeg har i hvert fall ikke dårlig samvittighet for utskeielsen min! Spist ketogent resten av dagen, og på rett spor i morgen tenker jeg. Er GARANTERT ute av ketose nå, skal teste for morro skyld senere i kveld :p |
Hadde veie dag i går og den viste 77.7, så gått ned 3,8 kg på ca 5 uker. Kunne vært mer, siden jeg ikke har vært så flink i det siste, men kryper da nedover. Var ute i går, tok noen pils og litt chips, og skal ut på tirsdag. Bør jeg vente med å gå inn igjen i ketose til etter tirsdag????
|
Stille her.. Henger dere på?
|
Jeg henger på :)
4,4 kg på en måned. Har hatt 5 spis hva du vil dager, så kan selv skyldes den trege nedgangen, men det går sakte med sikkert ;D |
Jeg henger på! Veiedag i morgen, er så spent :-) Hadde litt utskeielse på 17. mai og resten av pinsehelgen har jeg ikke vært så flink til å telle karber.. Men er på track igjen nå!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57. |