![]() |
Sv: I DAG har jeg
- fryst på meg iiiskalde fingre da jeg måtte skrape is fordi noe er galt med Volvos server eller noe sånt så fjernstyringa av dieselvarmeren ikke virket
- trent styrke igjen! :heia: - hatt seinvakt på jobben, med verdens herligste kollega som syntes jeg var kjempetøff i fjortisens avlagte, knallgrønne hettejakke! :) - kjørt hjem på halvskummelt føre - kommet til varm sture og verdens beste Lille Gubben :love: |
Sitat:
Sitat:
|
idag har jeg blitt ferdig med alle julegavene :D
|
I dag har jeg fått nok av sutring og drittspising. På tide å slutte å synes synd på meg selv og ta meg i nakkeskinnet.
|
Sitat:
|
-Stått opp tidlig pga hoste:(
- Handla ferdig julegaver - Laga middag - Trent styrke -Gått tur med hunden -Tatt en halv time sol, deilig:) |
Stått ute førti minutter i ti minus og vind og ventet på en jævla buss som aldri kom! :realmad:
Praiet en taxi, hoppet av for tidlig, løp til togstasjonen.... Rakk toget, men hostet i en time i STREKK etter løpeturen i kulda! (nevnte jeg fått stikkinger i lungen :mad:) |
-Våkna med dålig mage på hotellrom i Dublin.
-Fått beholde rommet til avreis klokka to. -Sitti på Starbucks 1,5 time på flyplass. -Sitti 40 minutter ved gaten... :rolleyes: -Flydd to timer. -Kommet hjem til lykkelige puser og pipper. :love: |
I dag har jeg bare slappet av og kost meg :)
|
1 Vedlegg
Stekt opp en hel haug med lavkarbobrød stekt i paiformer. De har fått ymse krydder på seg. :sikle:
|
Satt på en vaskemaskin med treningsklær, gjort klar en vaskemaskin med ullklær, spist egg, spist pecannøtter, satt på en oppvaskmaskin, skrevet ned målene mine for det nye året.
|
Begynt på babyteppe nr 2... Kommer til å bli lei, ja...
|
Vært på jobb
|
Sitat:
Hilsen mase-Dilly :) |
Sitat:
|
Fått beskjed om at Phelixpusen min kommer hjem fra sykehuset i morgen! :)
|
Jeg har bare puslet rundt hjemme, måka snø, laget middag, vasket tøy, rydda litt og kosa meg masse.
Slapper av før innrykk av koselige venner til mandag. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Så glad for å høre dette! Jeg har bare latet meg, solet meg og strikket videre på babyteppe nr 2 mens lytter til lydbok. |
Sitat:
|
... og sambo kjøpt nye dyner til både oss selv og gjesterommet, kjøpt teppe ti stua og vært på kino og sett Hobitten!
|
I dag har jeg laget briocher som kuvertbrød til gjengen min uten og smake på ett eneste :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02. |