![]() |
Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har nettopp kommet hjem fra årets første trening, og det var deilig! Jeg har ikke trent ordentlig på lavkarbo før, og jeg var veldig spent før treninga da jeg bare har spist ordentlig lavkarbo den siste uka (har egentlig hatt pause siden sommeren...). Jeg gikk ikke tom! Jeg er ikke i god form, men jeg merker helt tydelig at jeg klarte å holde på lengre på høyere intensitet nå enn før jul. Kanskje det er det at jeg er et vannkilo lettere (har ikke veid), eller kanskje jeg bare har funnet rett kosthold for kroppen min. Deilig er det uansett! Hodet mitt fungerer også kjempebra, det bruker å streike i ketose. Mitt nivå ligger tydeligvis rundt 70g pr dag. Gleder meg til enda en trening i morgen, og til å se hvor stiv jeg blir etterpå.... :)
|
Sitat:
|
Hei ,i går søndag var jeg på tur å nøt solen å speil blanke veier he he he ,kan si det var livsfarlig å gå tur .mandag i dag å veie dag 90 ,9 å er fornøyd med det . to kilo til så er jule kiloene borte . Helgen har vert så som så . Men ny uke nye mulig heter :)
|
Sitat:
Sitat:
|
Ny uke, da må jo at gå bra.
Jeg må jobbe med vanninntaket. Syntes det er vanskelig å få i meg nok vann. Har som må 2 liter, vet jeg bør drikke opp mot 3 liter. Men starter med 2. |
Sitat:
Holder minstenoteringen fra uka som var, og stuper inn i en kjempeuke! La oss insistere at uka blir bra! |
Sitat:
og 2 kg OPP?? Arrghh! Får håpe at det bare er saltet i kjøttet som har bundet vann... Men går på med friskt mot igjen :) |
Sliter med å få nok vann i meg , får rundt 1,5 liter for dagen å det er på en go dag . ellers får jeg ned rundt 5 vann glass , skriver ned vann mengden for hver dag .
|
Deilig ny uke! Jeg har startet med en økt på treningssenteret og jobber på.
Vekta rikker ikke mye på seg og av og til tenker jeg at jeg trener for mye for jeg passer nå inn i str 38 både oventil og nedentil, men er ikke for normalvektig å regne. Akkurat dette forstår jeg ikke helt, men jeg ser jo samtidig at jeg har fått en anderledes kropp utseendesmessig og jeg kjenner jo at jeg har blitt mye sterkere. Så var det bare dette med et ønske om å ta knekken på de siste kiloene da! Får bare stå på og se om det skjer! ;) |
Ned 2,2 kg av de 5,4 kg jeg gikk opp under julemåneden. Fornøyd. Bare å kjøre på som før og håpe på mer nedgang neste uke.
Kjente det uansett i uniformen i dag. Bedre plass;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg og er med! Ca 20 kg skal av, men vekttap eller ikke, lavkarbo for livet :)
|
Sitat:
Jeg har blitt kvitt julekiloene pluss en liten kg til, så dette går bra. Fryktet en liten vektoppgang i forbindelse med at jeg begynte på treningsstudio for halvannen uke siden, men så langt ser det ut til å gå bra. |
Sitat:
Spiser nå en blanding av SDS mat og LCHF. Men når mannen reiser bort om en uke så blir det bare SDS en stund for å se om det vil gi meg et kick. Har stått stille i over en måned nå, men så har det jo vært jul da... Men gir meg ikke! |
Jeg var hos fastlegen min i dag etter å ha gått med 24timers.
Blodtrykket hadde økt kraftig. Legen vet at jeg har gått på lavkarbo ganske lenge og lurte på om jeg fremdeles gjorde det. Jeg svarte som sant var at det var ikke SÅ helhjertet nå som tidligere. Da ba han meg gjøre det helhjertet igjen fordi kroppen min trivdes tydeligvis bedre da. Da jeg gikk ut døra sa han til meg mens han lo: Meeen du trenger kanskje ikke spise smør med skje samt drikke ribbefettet. |
Har gitt ALT på trening! Gått opp 300g etter å ha gått ned to kilo etter jul! Kanskje litt muskler, men....
Må skjerpe meg med å få inn mer fett. Ser andre har problemer med vann. Har kjøpt inn bacon og tatt fløte i kaffe. Får se om det hjelper til neste uke! |
Nå har jeg trent hver eneste dag siden søndag; ikke ned et gram, men ikke opp heller= jeg er fornøyd :blomster: Deilig å være i god form!
I dag trente jeg ei dobbeløkt (step styrke + zumba) - og drakk nesten en liter vann før jeg var ferdig. Kanskje det er løsninga på vannproblemet?? Bare å røre på seg, så blir man tørst? :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50. |