![]() |
Sv: PCOS skravletråd
Jeg tror ikke mine egne øyne!!! Etter tre mnder på lavkarbodiett er jeg faktisk GRAVID!!!! Å DET PÅ EGEN HÅND!!! :D :D :D :D :D
|
Sitat:
Grattis! |
Fantastisk, Puzn! Gratulerer så mye!
|
Sitat:
|
Gratulerer!
|
Hehehe, skal vel godt gjøres uten vil jeg tro :D Er ikke langt på vei da, så sjansen er nok stor for at det går galt...men jeg er overbevist om at det er kostholdet som har hjulpet meg, å ikke minst, JEG FUNGERER :D :D :D
|
Sitat:
|
Gratulerer Puzn81!!!!
|
Grattis Puzn81 :D
|
Tusen takk alle sammen :) Men jeg må ærlig innrømme at jeg er livredd, og greier faktisk ikke å glede meg helt enda.... :(
|
Sitat:
|
takk for lykke ønskninger:D det er nå under 3 kg igjen til bmi grensa så det nærmer seg med stormskritt:D
jeg blir jo knall motivert puzn mår du å blie gravid av deg selv. lov å håpe det skjer her å:D |
Grattis så masse Puzn81:blomster:
|
Hei, ny i forumet, Type 1iabetiker, pcos og mor til jente på 5. kom av seg selv etter 10 års prøving.... Forsøker nå lavkarbo i håp om å kunne lykkes igjen. Har hatt svært varierende vekt, var tynn som tenåring, la på meg 30 kg under svangerskap... ble aldri helt kvitt dem igjen.
|
Velkommen hit, Supergirl!
Vi er flere som prøver å bli gravide, og vel ennå flere som har klart det :smile: Lykke til med prøvingen! |
Hei hei:)
Jeg melder meg inn hos dere (om jeg får lov) Min historie kort fortalt: Alltid hatt uregelmessige\ lange syklusser. Ble uplanlagt gravid i 03-, mistet tidlig i SA. Sluttet på p-pillen juli -10, tok 7 mnd før jeg fikk første mens, hadde etter dette to laaaange syklusser, testet positivt april -11, fikk påvist MA i uke 11 i juni:( Har etter dette hatt en kjemisk gradviditet. Fikk påvist PCOS hos gyn sist uke, startet med elektroakupunktur denne uken. Startet smått med lavkarbo for 4 uker siden. Har ikke satt meg inn i de ulike diettene ennå, så foreløpig kjører jeg en egenkomponert:p Har ikke så mye plager knyttet til PCOS utenom barnløshet og kviser. Er veldig facinert av hele lavkarbo opplegget, fikk EL 2 dager etter jeg startet:eek: har gått ned 3 kg som en bonus:rolleyes: Ps: Gratulerer med gradviditeten Puzn81!!:heia::heia: |
Velkommen supergirl og Turbojenny87 :blomster:
Ingen som kan alt i starten, men man lærer underveis. Dette er et kjempefint forum for oss ferskinger på lavkarbo. Er prøver jeg også. Lykke til! |
Velkommen TurboJenny87!
EL etter to dager er jo et kjempegodt tegn. Kvisene vil nok forsvinne etterhvert også. Lykke til med prøvingen! |
Takk for velkomsten:) Ja har virkelig troen på dette her. Har akkurat startet på Hexberg sin bok. Veldig spennende. Eneste som er frustrerende er at kvisene faktisk er blitt myyye verre:mad: men jeg får gi det en sjanse og se om de forsvinner etterhvert;)
Nå skal jeg på trening, tenker 30 min løping og 30 min styrke Ha en super fin dag alle sammen :klem: |
Velkommen alle nye. :D
Jeg må bare få skryte litt. Tihi. :p Jeg har nå gått på lavkarbo i ca 10 uker. Jeg har gått ned 5,5 kg og dermed gått fra BMI 24,0 til 21,7. Jeg har gått ned 21,5 cm rundt lår, rumpe, midje og lovehandels. OG jeg har nå fått mensen. :D Nå er jeg bare spent på hvor lang tid det er til neste gang mensen kommer. Er det som før er det om ca 5-6 måneder, alt under 3 måneder ser jeg på som fremskritt. ;) Jaaaaa! :D Lenge leve kavkarbo. ;) |
Velkommen til alle nye! Og gratulerer til Puzn81; så gøy! :)
Jeg har vært hjemme fra ferie en drøy uke nå, og det har gått ganske greit å gå tilbake til lavkarbo etter ferien, men jeg skeiet heller ikke ut så veldig da jeg var borte; det ble mye mindre karber enn jeg hadde regnet med. Fikk også svar på blodprøvene jeg tok før jeg reiste og alle verdier er bra (hurra!!) men kolesterolet hadde steget ytterligere siden mars... :( Må bruke litt tid framover på å føle meg fram mht fettinntak... Men har gått ned 5 kilo på to måneder da, det er jo alltids noe. Jeg har forresten skaffet eggløsningstester fra billigtester.no, og tror jeg fikk positive utslag i helga, synes de var litt vanskelige å tyde....? Forresten; lillesøster har forlovet seg i sommer og det blir bryllup i juli neste år, så en eventuell graviditet må planlegges nøye, kan ikke ha noe av at bryllup og fødsel skjer samtidig! Men altså, mannen og jeg har snakket om det, og barn/graviditet er førsteprioritet for oss så skulle det kollidere så gjør det det. Men det gjør også at vi ikke kommer til å starte en eventuell hormonbehandling før i november eller desember. Akk, så mye å tenke på... :o |
TurboJenny87 - Kan hende hormonene dine går litt opp og ned en tid nå, for så å stabiliserere seg, derav verre kviser. Dessuten driver kroppen og avgifter seg, det kan også spille inn. Det blir nok bedre etter en liten stund!
Liquid84 - Fantastiske resultater! Veldig bra jobbet! Spent på når du får mensen jeg også :D |
wrææææææææææl
oooh, spennende asså. fikk brev fra Porsgrunn idag.. Time til sammtale/undersøkelse mandag 12.09.2011 kl 09.00 duuu å du å jeg gleder meg, men er såå spent på om jeg veier lite nok.. er jo ikke nådd bmi grensa enda.. å håper viiirkelig at jeg klarer 2 - 3 kg innen 12 september. magler bare rett over 1 kg til bmi grensa, men vil helst være litt under den å liksom. ååå det kiler i magen bare jeg tenker på det altså:D hehe.. wee.. |
Så gøy, Mizzim!
Det klarer du nok! |
En del av oss her inne har plutselig blitt gravide av seg selv når de passerer den grensa du snakker om Mizzim :ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36. |