Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Oktoberstarter-tråd? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37078)

Mate 23-10-10 17:57

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Glemte å skrive veiinga for å går, så her kommer det. Første "offisielle" tall i grunnen, selv om jeg veier meg hver dag... :o :

16/10 : 83,5
22/10 : 79,6
Målvekt : 63-64

Går riktig veien i allefall. :)

MonaLita 24-10-10 12:03

Ferdig med uke 3, og kan juble for at jeg har gått ned 5 kilo:D

Klistine 24-10-10 12:21

Kjempebra MonaLita! :D Gratulerer!

snartslank? 24-10-10 14:48

Gratulerer så masse!

stinemora 24-10-10 15:38

Bra jobba :)

Helene M 24-10-10 19:24

Wow! Bra jobba folkens!

Veiedag i morgen! Gruer meg. Uka har vært preget av mye sykdom:(

stinemora 24-10-10 19:26

"Smør på flesk? -Ja takk! :D" LOL

Helene M 24-10-10 20:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stinemora (Innlegg 954094)
"Smør på flesk? -Ja takk! :D" LOL

hihi!

Synes den passet så fint til oss:D

stinemora 24-10-10 20:22

Ja, det gjør det absolutt!:D Kan gi noen vittige reaksjoner hos folk som ikke vet man er på kur, hehe. Slik som da jeg var på kafe forleden dag og bad om å få kremfløte istedet for kaffefløte i kaffen. Ho dama så opp og ned på meg og tenkte sikkert i sitt stille sinn at:" det trenger hun vel egentlig ikke..!" Men, det fikk jeg :)

snartslank? 25-10-10 09:46

Sulten men matlei start på dagen!! prøvde meg først med hjemmelaget salat med reker,majones,egg og skinke.. Nope ikke godt idag! så stekte jeg bacon... nope ikke godt det heller!

så da endte jeg opp med en stor kopp eggemelk!! Yummi!! Kanskje det er det som skal være frokosten min fremover??

Har liksom en liten formening om at det er lurt å starte dagen med mye fett i første måltidet.. Vet slettes ikke om det er riktig, men innbiller meg i allefall det :)

Lillebjørn 25-10-10 09:51

Bra jobba folkens!! Med smør på flesk kommer vi i mål ;)
Jeg har falt heelt for eggemelka jeg og!! Det blir ofte det både til frokost og kvelds :) Jeg er jo sjeldent sulten lissom ;)

jente-23 25-10-10 10:51

eggemelka? :-) takk for tips ang fett, får til alt for lite. holder vekten stabil etter -3kg med kosten som er nå og det er ufattelig deilig, så har funnet formelen på det visstnok..he, he.. men vil ned mer etterhvert..! så nå er det bare å eliminere og legge til andre matvarer den uka her og se om det gjør noe utslag.

Ny uke,- vil si... ny deilig behagelig uke på lavkarbo:) veiedag om 5 dgr:)

Helene M 25-10-10 12:23

Enda 1,3 kg ned! :D

Tenk det da! Nesten 5 kg på TO små uker!!! :eek::eek::D:D

Klistine 25-10-10 12:27

Så utrolig flink du er Helene!! Jeg har bare gått ned 3,3 på 2 uker, jeg. Men er fornøyd med det egentlig :) Har ikke veid meg siden Onsdag da, så vet ikke om det har skjedd noe siden da.. Hehe. Har ikke vekt før på lørdag, heller... Skummelt!

Helene M 25-10-10 12:39

Takk, Klistine:)

Ja, det er også kjempebra! Jeg veier meg bare en gang i uka selv. Tør ikke gå på vekta oftere:p

Lørdagen kommer fortere enn du aner! Og tenk hvis du har gått ned mye i mellomtiden da.. Mye artigere å veie seg og se at vekta minker med mye enn 100 gram her og 200 gram der:D

Sivensvans 25-10-10 13:52

Så kult å lese om gode resultater! :heia:
Selv startet jeg mandag for en uke siden, har ikke eksakt tall ettersom jeg ikke veide meg med en gang - men, kan i alle fall minst notere minus 2 kg på denne kroppen!;)

Lindaplinda 25-10-10 22:22

Veiedag idag: + 1kg, og +2cm på midjen:( Så ufattelig nedtur:(

majalille 25-10-10 22:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda (Innlegg 955105)
Veiedag idag: + 1kg, og +2cm på midjen:( Så ufattelig nedtur:(

Så kjipt da... :( Hvor langt uti er du? Ikke gi opp! :klem:

Lindaplinda 25-10-10 22:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av majalille (Innlegg 955124)
Så kjipt da... :( Hvor langt uti er du? Ikke gi opp! :klem:

Tuuusen takk.. den klemmen gjorde godt:) Jeg har vært i ketose i 3 uker, men regner med at jeg var det 1 uke før det også siden jeg ikke har forandret noe særlig på kostholdet. "Skeiet" litt ut i helga med to kaffe % baileys, men synes det er litt voldsomt å gå opp 1 kg bare pga det.. Jeg vet jo at vekta kan forandre seg iløpet av en dag avhengig av når man vanligvis veier seg, men da er det jo uanz ikke snakk om så mye.

Nei, dette var som sagt en fryktelig nedtur. Har skrevet et nytt innlegg i journalen min om det. :( Skal nok ikke gi opp altså... men det frister litt nå..

Lindaplinda 25-10-10 22:52

Så utrolig FLINKE dere andre er!!:D Stå på videre!!

wahaj 25-10-10 23:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda (Innlegg 955138)
Så utrolig FLINKE dere andre er!!:D Stå på videre!!

Enig i den! :)

Har selv veiedag i morgen, gleder meg. Da har jeg holdt på i én hel uke :D

wahaj 26-10-10 08:20

Start: 93.3 (19.okt-10)
Uke 1: 88.8 (-4.9kg) (26.okt)

Cm tar jeg én gang i mnd tenker jeg, også veier jeg meg én gang i uka den første mnd, så tar jeg det litt sjeldnere.
Men, liker at jeg har gått ned 4.9 kg på 1 uke:) Veldig god motivasjon og start.

Sivensvans 26-10-10 08:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av wahaj (Innlegg 955228)
Start: 93.3 (19.okt-10)
Uke 1: 89.3 (-4kg) (26.okt)

Cm tar jeg én gang i mnd tenker jeg, også veier jeg meg én gang i uka den første mnd, så tar jeg det litt sjeldnere.
Men, liker at jeg har gått ned 4 kg på 1 uke:) Veldig god motivasjon og start.

Wow...! :heia: Så flotte resultater a'gitt!!

Sivensvans 26-10-10 08:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda (Innlegg 955131)
Tuuusen takk.. den klemmen gjorde godt:) Jeg har vært i ketose i 3 uker, men regner med at jeg var det 1 uke før det også siden jeg ikke har forandret noe særlig på kostholdet. "Skeiet" litt ut i helga med to kaffe % baileys, men synes det er litt voldsomt å gå opp 1 kg bare pga det.. Jeg vet jo at vekta kan forandre seg iløpet av en dag avhengig av når man vanligvis veier seg, men da er det jo uanz ikke snakk om så mye.

Nei, dette var som sagt en fryktelig nedtur. Har skrevet et nytt innlegg i journalen min om det. :( Skal nok ikke gi opp altså... men det frister litt nå..

Skjønner at dette er kjipt altså - men, du må ikke gi opp! Nå vet ikke jeg hvordan historien din er - men, om du gir opp har du tapt;) :klem:

Bortsett fra baileys'en - var det andre ting du gjorde annerledes denne uka?

Fjasnissen 26-10-10 09:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda (Innlegg 955131)

Hei...... kropper takler utskeielser på forskjellige måter. Hvis det er noen trøst, så gikk jeg opp 0,7 kilo etter en helg med utskeielser (ikke så mye karbomessig, men mye drikking av vin), og den vekta forsvant igjen etter bare en dag eller to. Jeg mistenker at kroppen min hadde lagra litt ekstra vann. Det beste er bare å kjøre på som om ingenting var skjedd, så er du snart "back on track". Ikke la små motbakker knekke deg.

Uten motgang, ingen kamp. Uten kamp, ingen fremgang. :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.