![]() |
Sv: Tråd for junistartere
Sitat:
Gratulerer! Så flink du har vært:) |
blææh, jeg er såå oppblåst å venter snart TR...veier jo 2 kg mer i dag enn i morrest:P
|
Sitat:
|
Ja, ikke finn på å vei deg !!!!
Ble deprimert...:( så deprimert at jeg kunne tenke meg å lage brownies.......................................... .......... Buuuhuuu.. veide 92,1 i går.. å nå veide jeg 94.2 :P meeen..håper på at den er på 92 ett eller annet på søndag... ikke store håp men.. |
Sitat:
Ingen veiing før på mandag for min del, og da er forhåpentligvis situasjonen normalisert:p |
Sitat:
Ja...huff..jeg klarer ikke la være.. veiehekta....:mad: |
Jeg klarer heller ikke å la være å veie meg. Men håper det går over etter hvert.
Etter en "dårlig" matdag i går, har jeg tatt meg sammen i dag og spist flere karber. Laga meg et interessant måltid her i kveld. Blomkål og brokkoli med en halv boks rømme og tine krydderost. Mozarella på toppen og halv time i ovnen. Smakte litt merkelig, men sammen med tacokjøttdeig ble det faktisk godt. Så nå håper jeg at jeg har fått i meg nok karber og grønnsaker ;) |
Jeg vil vil vil under 90 kg før juli!!!!!! Så må trene som F...:P noen gode tips til goood trening?
|
Jeg er sulten, sint, deppa og har SÅÅ lyst på en brødskive med syltetøy! HJELP!
|
Sitat:
Det tror jeg er lurt..å lurer på om jeg skal gjøre det i morra.. SAVNER brødskive med ost og syltetøy! |
Sitat:
|
Hvordan lager man lavkarbo brød egentlig? Jeg har jo tekninsk sett ikke sjekket om jeg har ingrediensene en gang..... :confused:
|
VIl du ha oppskrift????
HEEER: Nammis brød!!! Tror igrunn oppskriften er Nannahs!! Link : Solsikkebrød Min egen måte å gjøre det på: 6 egg 125g kremost 1/2 dl melk/fløte 220g finmalte gresskarkjerner 2 ss fiberhusk 1 klype kruskrakli 2 ts bakepulver Litt olje, chilikrydder, paprikakrydder (velg smaker selv) Rør alt sammen Så finkuttet jeg oliven å hadde på toppen !! NAM litt salt i røra og gjerne havsalt på toppen! Jeg bruker det i en langpanne, moser det utover til ønsket høyde, steker i ovnen på 175 grader i 25 minutt ca. (kommer ann på høyde) YUM! I følge frøa jeg kjøpte er det lavere karber enn det som står i matvaretabellen! YAY! Nå ble jeg glad:D Ca 2 karber pr skive, kommer såklart ann på hvor store skiver du lager da. Dette er det beste jeg vet! Fototid: http://berggrens.files.wordpress.com...ajabrc3b8d.jpg http://berggrens.files.wordpress.com/2010/06/nammis.jpg Heeer:) kjempegodt! |
Tusen takk for oppskrift! =) Jeg har ikke halvparten av det der i hus, men jeg får lønn på mandag så da skal jeg ta turen ut og handle inn litt lavkarbo bakevarer! Så jeg skal prøve meg på den oppskriften da! =)
Det ble taco på meg i kveld, og ikke en gang lavkarbo. Jeg er så SULTEN og da styrer ikke fornuften lengre. Jeg må ha litt energi før jeg tar fatt på nedvasking av leiligheten før visning i morgen. Ja for samboer har nemlig dratt på fest uten å gjøre en eneste ting her hjemme. Og jeg har jobbehelg, så da blir det nattevask på meg.... Merker jeg er bittelitt irritert på han i kveld..... |
Jeg spiser da taco:) Lager oste-chips som shell og stooorkoser meg:) Med alt!!!!
Bare spør om råd :) Uerfaren men veldig nygjerrig, så har lært meg mye alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) send en privat melding om du vil ha msn-snakk!.. Vi må jo støtte hverandre.. |
Uuuuuusj...Oppblåst og vondt i magen enda!!! Vil det skal gå over NÅ..Føler vekta står HELT stille i tillegg................
*gråte* :P |
Sitat:
|
Takk for oppskrifta, den skal jeg prøve!! Prøvde å lage det brødet som stod i ketolyseboken, det var greit, men dette ser jo mye bedre ut!!!!
God helg!!!! |
Dumme meg som veide meg i dag og veide ikke noe mindre :(
Sukk!!! |
har blitt så glad i og putte valnøtter i brød jeg..! det gir lissom litt tyggemotstand (når du treffer en) og velgid godt på smak..!
|
Sitat:
Prøvde denne i går, og likte den veldig godt! :) (Ble dessuten veldig fort brisen) ;) Anbefaler denne videre! |
Sitat:
Jeg gikk ikke ned noe i kg den første uka, men heldigvis så krympa jeg MANGE cm! :) Det er jo dette folk ser, og dette man kjenner på klærne! ;) ANBEFALES for å ikke miste motet når vekta er dum! ;) |
ååååååååååååååh..Svenskebryllup <3333
|
Fant en oppskrift på en av sidene jeg var innom og prøvde å bake det. For meg som da hadde vært 14 dager uten brød smakte det himmelsk!! :D
Brødet inneholder totalt 3 karber pr 100 g når det er ferdig og var veldig lett å lage - her kommer oppskriften: Lavkarbobrød: 1 boks cottage cheese 7 egg 100g kruska kli 100g sesamfrø 200g linfrø 1/2 dl rapsolje (jeg hadde ikke det og brukte vanlig olivenolje) Linfrø legges i bløt 2-3 timer - (ha over i sil og rør slik at vannet går mest mulig ut) Egg og cottage cheese blandes i en bolle og moses med stavmikser. Bland i resten av ingrediensene. Has i stor brødform - bruk bakepapir. Stekes i ca 2 timer på 190 grader iflg originaloppskriften - mine sto i 2 1/2 time da jeg glemte de av :o MEN de ble perfekte!! Avkjøles på rist over natta. Oppbevares i kjøleskapet. Kan deles i skiver og fryses eks 4 og 4 :) Jeg spiser dette brødet til frokost med smør, hvitost og paprika... Nyyydelig og ikke minst mettende!! :hungry: Enjoy!! :syklubb: |
Jau:) synes mitt fungerer veldig greit:P så holder meg til det foreløpig!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15. |