![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Sitat:
|
Takk, takk, er veldig glad:) Men merker at det hadde selvsagt vært gøy å ta et par kilo TIL, kanskje jeg skal flytte målgrensa mi litt ;)
|
Gratulerer matitt! Gøy å se en som plutselig når målet!! Når begynte du? Drikker du mye kaffe el spiser mye meieriprodukter? I dag veier jeg det samme, 81,2, som 2. mars.. har derfor redusert på de to faktorene. Håper det løsner;-) Hm.. Lykke til siste uken dere!:-)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg drikker MYE kaffe, og spiser endel ost og skyr.:eek: De siste kiloene har forsvunnet ved å holde LITT igjen på kalorier i tillegg til karber, men spiser fortsatt ca 1800 kcal om dagen. |
Je har hatt ny veiing i dag, og vekta viser -0.3 kg! Ikke voldsomt mye, men det skjer i et tempo hvor je føler at kroppen klarer å henge med! :)
Je har altså da gått ned 2,5kg så langt i Mars, og er strålende fornøyd med det! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da er jeg i mål og vel så det for denne måneden.
-8Kg siden første mars er jeg fornøyd med. Det blir spennende å se om jeg greier -10, så dobler jeg trådstarten :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol: :lol:
Fliiiiiiiink! :D |
Sitat:
Snill du jooo :):) |
Sitat:
|
Så flotte resultater på flere av dere!
Jeg har helt glemt å rapportere siden forrige uke, jeg har en del problemer med pc'n min så jeg gidder gjerne ikke logge meg på for å bli konfrontert med all verdens småtteri som kræsjer og stopper. Men jeg har ikke så mye å melde, vekta står nesten helt bomfast, ned bare 100 gr siden forrige uke. Så da blir det 1,5/5 kg. Håper det løsner litt denne uken. |
Hvordan har det gått med dere? Neste gang er jeg med!!! Meldte meg inn for sent ser jeg, lykke til alle sammen!
|
Sitat:
Det går muligens fortere for menn enn for damer. I tillegg burde høyere BMI gi større slankeeffekt.:) |
Nu har jeg vært forvent i noen uker. Har hatt nedgang hver eneste dag.
I dag står badevekta stille. Grrrrr. "Jaja, får håp det nlir likar i mårra" |
Noen som har noen spennende middagsoppskrift?
|
Sitat:
Lun røkelaks med tilbehør. Man tager nogle skiver røkelaks, og varmer disse i stekepannen. Avslutt når skivene begynner å dele seg. Tilbehør A: Salat med minitomater og hjemmelavet remulade. Tilbehør B: Kokt brokkoli med Bernaise. Remulade: En pakke Mils Majonaise, 3-4SS Seterrømme, gressløk dill pepper og 1-2 ts grov god senep. Bernaise: Toropose, men bruk seterrømme og mengder med smør. |
Mere mat:
Tunfisk i rømme Man tager en boks tunfisk, og litt løk og surrer dette i stekepannen. Tilsett 1-3-1/2 boks seterrømme Stek sopp med citronpepper og mye smør Lettkokt brokkoli som grønt God middag |
Puh....jeg datt visst helt ut jeg! :mad:
Målet om 5 kg i mars er 100% uoppnåelig. Mange utskeielser og lite selvdisiplin har ødelagt hele greia for meg.... Jeg prøver igjen.... :D |
12 Kg til rett vegen. Snille vekta. Og i morgen er det officielle veiedagen.
|
Sitat:
3,9kg/5kg |
Etter en uke i england, hvor jeg var ute av ketose på flyet på vei ned, så var jeg egentlig forbredt på flere kg oppgang. Men vekten viste faktisk -100 gram. Nedgang er nedgang!!!:D Storbyferier med drinker fra lunsjtider og ut til langt på natt som ikke henger igjen med bitter ekstravekt har jeg aldri opplevd før:D God erfaring!!
3,2/5 5 kg i løped av mars er nok 100% utelukket for meg også. Men motiverende med grupper som dette, uavhengig av om en når målet eller ikke:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19. |