![]() |
Sv: Easy Life høst 09
Heihei folkens:) Da har jeg vært på ny veiing, 2 uker siden sist, men gått ned 1,3 i fettkilo, så er superfornøyd!! Har på den tiden tilogmed vært på julebord og drukket og spist, så er kjempefornøyd:D Det viser jo faktisk at det er rom for utskeielser også når vi er tilbake til "normalt" kosthold. Eller, skal jeg si tilbake i hverdagen heller. Kostholdet skal vi vel helst endre endel på livstid:p Hvordan går det med dere andre? Ny motivasjonsinnsprøytning her, det er sikkert. Klemmer:)
|
Sitat:
Så jeg vil tro han er det ja. :ja: Hvor og når er foredraget? |
Høres bra, gleder meg veldig til å høre på han! Foredraget er i morgen i Kristiansand. Får håpe det kommer en del og hører på, da jeg meldte meg på var det bare 1 påmeldt fra før. Synd, hvis han er så bra!
Jeg kan komme tilbake med referat, hvis noen har lyst til å høre hva han sa:) |
Ny veiedag, 1 kg i minus:) Men fettprosenten har stått helt stille denne uka, gitt. Jaja, det får ta den tida det tar. Nå har jeg bare 5-6 kg igjen, begynner jammen å se målet skinne der i horisonten. Føles veldig bra, og jeg har det bedre enn jeg har hatt det på lenge!
Har tatt bilder av meg selv i undertøy gjennom denne prossessen, først ved oppstart, og deretter hver måned. Har holdt på i 3 mnd nå. Det er faktisk veldig motiverende og ikke minst gøy å se hvor forandret man er blitt. (Ganske sjokkerende å se hvor stor jeg var også forsåvidt!!) Bildene er forøvrig til meeeeget privat bruk, men dette kan virkelig anbefales:) Hm, nok selvskryt! Hvordan går det med resten av easylife-gjengen da? Håper dere nyter livet og en sunn livsstil alle sammen! P.S. Foredraget med Veiersted var veldig bra, kan absolutt anbefales til de som får mulighet til å høre på han! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24. |