![]() |
Sv: Hva har du spist til lunsj?
Wienerschnitzel med grønnsaker til:)
Edit: Skrev i feil tråd... Dette blir middag! |
To stk Nannahs knekkebrød med brie :)
|
Skive med sjokoladepålegg... og det vart faktisk litt morsomt :)
Smurte på ett par skiver og såg i sidesynet at en kollega såg kva eg smurte på. Ho bråsnur og kjem tilbake og spør forskrekka 'nugatti' :eek: Ja selvfølgelig sa eg :D:D heimelaga, og uten sukker ;) Hihi, ho veit at eg spiser lavkarbo :) http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...75110090_n.jpg |
2 osteknekkis med en hel boks makrell i tomat minus det meste av sausen, men med masse majones.
|
I dag ble det fryktelig lettvint:
1 boks rester av grønn salat fra i går, med masse mikrotomater (til neste år må de få mer gjødsel, altså) 1 boks makrell i tomat, med en dæsj av kavli sin "deli, ekte majones uten tilsetninger" Den er bare " rapsolje, eggeplomme, vann, eddik, sukker, sennep, salt og pepper"... Sånne ingredienslister liker jeg... selv om det er tilsatt en dæsj sukker. |
Helt spontant periodisk faste fra i gårkveld til i lunch dag. Ergo ikke frokost, men en større lunch som besto av
1 boks makrell i tomat, 1 boks tunfisk, 1 kokt egg, litt "deli, ekte majones uten tilsetninger" og en god håndfull mikrotomater. |
3 fiskekaker og svigermors blanding av skogsopp og løk. :)
|
2 skiver Adams brød med smør, kokt skinke og ost. :)
|
Resten av kyllinggryta fra middagen i går. Den var enda medre i dag :D
|
En hamburger(laget av 100g kjøttdeig og noe løk/egg), en haug med salat og hamburgerdressing.. Dressingen var ferdigkjøpt sådan og inneholdt mye rart jeg ikke har i min dressing.. Men karboinnholdet var OK med 3.7g karbo/100g.
Kaffe med fløte til lunsjkos. |
Resten av gårsdagens Tacolodd. Nå er jeg så mett at jeg er redd jeg ikke orker ytrefileen av svin vi har planlagt i kveld :eek:
|
En liten skål cottage cheese med lett-syltetøy og pekannøtter, drysset med vanilje;) Det var godt, det!
|
Hurtigmat igjen; 1 boks tunfisk, 2 hardkokte egg, chillimajones. Tilbehør: to tomater.
|
2 Grove fiskekaker med ost og bacon (fra Rema1000), en STOR klatt (eller mange, spørs hvor mye jeg spiser) meierismør og litt sukkerfri ketchup!
|
Varmet opp fårikålgryta fra søndag
|
Rester etter kyllingmiddagen i går! smakte ikke like godt i dag da :(
|
resten av pølsegryta jeg lagde til middag :D namnam
|
Mer restehjort, en neve tomater, litt sopp og litt fløtegratinerte poteter.
|
Rester av kyllinglever/bacon/paprika/løk + saus og en fiskekake + majones.
|
2 nygrilla kyllinglår fra varmdisken på Meny :D
|
skal lage lunsj nå, og det kommer til å bli "pannekake" rull med diverse pålegg!
|
Koteletter, egg og salat igjen. Litt rart, før tålte jeg ikke fett på kotelettene og fikk brekninger om jeg fikk i meg litt. Men nå velger jeg dem med mest marmorering, og spiser alt uten problem. Om jeg legger bort en fettbit tenker jeg at det er nå dumt å ikke få i seg den energien som er, og spiser den opp likevel! Rart hva lavkarboen kan gjøre med en....
|
Kyllingwok! Nammi!
|
Stekt torskerogn med sitronremulade og smørdampa blomkål- og brokkolibuketter
|
Tomatsuppe:D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55. |