![]() |
Sv: Månedsutfordring!
Dagens Gerilja er utført, og nå er ellipsemaskinen godt plassert i stuen ;) Får gubben bare bli sur.... hehe
|
jo...men VIL vi?? Hm...den derre ergometersykkelen min står ved siden av her og SKRIIIIIKER!!
Skal se etter om jeg får skifta batteri i den dingsen som tar tida og sånt på den, for den er helt døøøød! Hmm........... :rolleyes: |
Åkei...da er runde nr 1 unnagjort. Jeg er helt pumpa! Herregud. At 4 minutter kan være såååå slitsomt! Er svimmel jeg..så da har jeg sikkert tatt meg ut? :D
|
:heia: så flink du er Kristin :heia:
|
:heia: oss!! :D
Lenge varmer dere opp før dere starter da? |
Sitat:
|
Ja, veldig digg! Men varmer dere opp?
|
Det skal varmes opp, ett par tre minutt, slik at hele greia tar rundt ti minutter,
da roer du ned etterpå også, Du er flinkere enn meg... hihi |
Åkei! hm..kanskje jeg skulle funnet den geriljatråden.. :lol:
Jah, nå har jeg vært riktig flink Tullehøna. Men formen min er jo bra også da, kan ikke skylde på den mer.. :lol: |
Klarte det i dag også ;)
|
Jeg også :D
|
Sitat:
Vi er jammen sterke ;) Godt det er en utfordring, hadde ikke lyst i dag. Men såååå deilig når man er ferdig. |
Sitat:
Flinke er vi, som gjør det selv om vi egentlig ikke har lyst :heia: |
jeg har hviledag i dag :lol: også.... :p
|
Dagens GK er gjort, gikk "lett" i dag. Tok 5 min oppvarming istedet for 4, tror kroppen trenger det ene minuttet ekstra.
|
Det merket jeg også, at oppvarmingen er avgjørende for hvor slitsomt det er!
:heia: Heydi!! |
Var det slutt på utfordringer her nå?:veitikke:
|
Hm... har du forslag til en ny en? Jeg tror jeg dropper den forrige, kanskje på tide å slette den fra signaturen min :lol:
|
Er noen med på ny månedsutfordring? Gjerne den samme som den første,eller ennå lenger.Pusher gjerne på med 1-2km til?
Ser jo at jeg forsøkte og starte på nytt i høst da tråden ebbet ut. Men så har jeg glemt og sjekke om jeg fikk svar.Sorry Kristin:o |
Da var det på tide for meg å hive meg på igjen. Jeg går frem og tilbake til jobb hver dag. Det er ikke lange biten. Det blir 2 km. Med en ekstra innsats skal jeg klare målet likevel. :)
|
Vi kan kanskje ha forskjellige månedsutfordringer, og ha egne tråder på det? Folk vil gjerne gjøre litt forskjellige ting, så da hiver man seg med på den tråden/utfordringen man har lyst til å klare? :)
F.eks.. Månedsutfordring - gå 3 km hver dag! Månedsutfordring - gå 5 km hver dag! Månedsutfordring - gå 200 km på en måned! Månedsutfordring - 2x20 situps og pushups hver dag! Månedsutfordring - tren på treningsstudio to ganger i uka, samt 3 km hver dag! osv osv.. :) Hva tror dere? |
Flyttet tråden fra Sofakroken :)
|
Hmm... Kanskje jeg skulle hive meg på dette? 4-5 km hver dag altså? Sjansen er større for å klare å gjennomføre det dersom jeg må "rapportere" her tror jeg. Må kanskje bytte ut traskinga med noe annet noen dager (svømming f.eks.) for at det ikke skal bli lei.
Hvis jeg bruker en skrittteller, er det noen som vet sånn ca hvor mange skritt det blir? Innser at det sikkert er veldig ulikt fra person til person, men det er vel kanskje noen snitt på skrittlengde ute å går? |
Sitat:
|
Var det jeg tenkte, at det ble rotete.. :) Det er jo veldig mange medlemmer her nå, og folk liker utfordringer - også konkurrere litt :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38. |